Nasljednici demulatora!!!

21.06.2005. Al smo face!!!

Evo možda je nekim ovaj post poznat...objavio sam ga i problem je u tome što ga skoro niko nije komentiro:(...A moji nasljednici nisu to zaslužili...Znate,fora je u tome što još malo idem u đermani pa znate ono...kada dođem da njima ujak pokaže kako je njemu stalo do njih-a i vama-jer ipak su oni nasljednici:),a vjerujem da će jednoga dana-recimo za 5 god. i njima biti drago kada vide koliko ujak brine za njih...Još znate ono...u njemačkoj su-kad tada će raditi i dobivati dobre pare-a ovaj post će ih potaknuti da se sjete mene kada diođe njihova 1.plaća...:)...Pa eto još jednom:
Eo da vam predstavim i ova dva Fantača.Ovaj sa dugom kosom je Daniel,ima 5 godina,a ovaj kratkorepi je Christian,ima 7 god.Po ginekološkim nalazima su braća,od istog oca i iste majke-Ruže br.2.A eto vidite,ja sam im UJAK.Koliko sam vremena proveo sa njima,po njihovim licima možete zaključiti koliko su sretni,pa di neće kada imaju takvog UJAKAImage Hosted by ImageShack.us.Danijel,za razliku od Kikija,nije dobio škare za rođendan,eli eto i ovako je sladak.Jedini problem kod njega su žene.Kada god ga pitam jel ima curu on klima glavom,ali nažalost,lijevo desno,a Kiki-Dikaprio br.2. isto kao i Danči-klima glavom,ali,bogu hvala,gore dolje,a izljubio je sve što se može i nemože izljubiti.Eeee,ali Danči je za razliku od njega,veći Demulator:dok je bio mali,oko 38cm,bio je kao beba,a u duši ko ja.Ne bi ga niti čaroban glas morskih vila uspavao,tako da sam imao puno posla oko njega.Sada kada je stariji,spava bez problema,a kada on ode spavati ja moram raditi.Kako god okreneš nevalja.Kiki,poput njegovog ujaka(njega moram pohvaliti,nea boljeg),više voli žensko društvo...ali hvala bogu ne igra se sa barbikama...i tu je na ujaka!Dok je bio velik,pa otprilike ko moj broj patika,samo je spavo,jeo,spavo,jeo,"kakio"...jaoj ne želim se toga sjećatiImage Hosted by ImageShack.us...ali eto, morati ću-kao što sam rekao dolazi demulator br.3Image Hosted by ImageShack.us.Već kada dođem u DOJČLAND on/ona/ono će me čekati,pa bih molio da ubuduće platite jednu misu za meneImage Hosted by ImageShack.us.Bit će mi potrebna.Unaprijed hvala,eo i par slika od demulatora:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
A evo,narode dragi,kako je izgledao Daniel kada je shvatio sa kime živi:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
-ja znam kako mu je!!!

p.m.s.Napišite makar da su slatki:) i da nemaju pojma koliko su sretni što imaju takvog ujaka...a ju ću za par mjeseci ovj "p.m.s." maknuti:)))...eto nadam se da će te surađivati:))...kisss from demulation:)
Eto navratit ću sutra i prokomentirati vas...ne mogu sada umoran sam ko Ruža nakon demulacije:)...odo spavat..aaa nemogu vjerovat:(

<< Arhiva >>