INSINUACIJE I GLORIFIKACIJE

17.07.2020.


slika: internet

Pogledajte mene tako zanosnog i lijepog kako se napuhujem pred sakupljenim komadićima zrcala koje poskidah sa zidova tuđih odraza, spojih u jednu veliku sliku i uokvirih je samo za sebe, jer duboko vjerujem, da sam to čisti i najljepši JA.

Svi misle da sam ja kopija od kopije, a ja sam sebi dostatan, stvaram, insinuiram, kupujem, prodajem sve što stignem samo da se moj vakuum uma smiri.

Ma, ne gledajte vi mene kao jedno biće, jer ja nikad ne mogu biti izdvojen i poseban, mene ima u svima koji vlastitu postojanost ne žele zamijeniti ili pokloniti nekom, svi su oni slabići, a Ja!

Ah, kako mi ego raste, ja sam jedini i najljepši predstavnik svih patvorenih iluzija, sretan sam, jer sam sam sebe uvjerio da svi oko mene ne postoje, da sam samo Ja jedini živ i postojim, kako mi je lijepo brčkati se u vlastitoj bari svoje samodopadnosti.

Oprostite, nešto ste mi rekli? Da sam samo crv u žabokrečini postojanosti? Ma ne, kako u meni možete vidjeti crva koji gmiže, kad ja u svom zrcalu vidim plemenitu životinju koja sliči...ah! pomalo na najljepšu pticu ili ...što rekoste? Da se prestanem napuhavati, jer ću puknuti?

Niste vi za moj nivo i moju sferu, sve ću vas jednom zatočiti u svojoj šarenoj kugli laži, jer tamo će vam biti tako lijepo, malo po malo ću se hraniti vašom esencijom života pa ću onda još rasti i raaastiii i....

_______........... ovdje se život ovog malenog crvića-napuhanka žalosno završio, negdje sa visina spustio se orao, uzeo ga u kljun, ali kad je vidio koliko je taj crvić u biti malen, ispustio ga je sa najvišeg oblaka na tvrdu stijenu u podnožju, možda je crvić preživio, ali čisto sumnjam: pasti sa tolike visine i još lagano napuhan, scenarij je općepoznat.


https://www.magicus.info/ostalo/price/insinuacije-i-glorifikacije

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.