SAMO NOĆAS...OBEĆAjEM.

Image Hosted by ImageShack.us

Noćas mi govori samo o lijepim stvarima...
Noćas me zagrli i ne puštaj...
Noćas me među oblake zarobi...
I gledaj zvijezde sa mnom...
Samo noćas...

Sutra već budi s nekom drugom...
Ali noćas budi moj anđeo...

Ne...
Koga ja varam...
Noćas sam tužna...
Ne želim nikoga.Ne želim
zvijezde,ne želim zagrljaj.
Ne želim ljubav...

Noćas nije moja noć...
Ne mogu spavati.




*ŽERAViCA*


19.08.2006. u 00:12 | Broj komentara 17 | Print | # | ^

POBRE DiABLA...

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Pobre diabla se dice que se te
a visto por la calle vagando llorando
por un hombre que no vale un centavo...


Izgubljena sam...
U olujama velikim...
U kišama ljetnim...
U oblacima...
Ja volim...
Volim njega...
Nikoga ne želim razočarati...
Nikoga ne želim povrijediti...
Volim samo jednoga...
Onog najtišeg...
Onog najdaljeg...

Imam samo jedno srce...
Samo jednu ljubav...

I on...samo je jedan...
A nije tu.


Pobre diabla llora por un pobre diablo.



*POBRE DiABLA*



13.08.2006. u 18:18 | Broj komentara 14 | Print | # | ^

FALi Mi

Image Hosted by ImageShack.us

Dođi,molim te.Barem da te vidim."
-bila je njegova poruka.
Znao je da volim drugoga i da
njegova neću biti iako
je i on mom srcu drag...
I došla sam...
Da me vidi...
U dvoranu punu ljudi...
Šetali smo dugo...
Razgovarali...
Izašli smo na kratko van...
"Jel' ti hladno?" -pitao me.
"Ne,mene ljubav grije."-odgovorila sam.
"Aha.Znači ja te grijem."
-nasmijao se i zagrlio me...
...
Taj mi zagrljaj večeras fali.
Hladno mi je...



*ŽERAViCA*

10.08.2006. u 20:44 | Broj komentara 18 | Print | # | ^

MENi jE ON...

Image Hosted by ImageShack.us

Da ga sakriju među oblake,naći ću ga...
Da je jedna od zvijezda,naći ću ga...
I nebo je nešto najljepše...
I zvijezde na njemu...
I sve su zvijezde iste...
Znate,onako prekrasne,sjajne...
I nema onoga tko se barem jednom
nije zaljubio u noć...
I da njega sakriju među te zvijezde,
da bude jedna od njih,a sve su iste,
naći ću ga...
Prepoznat ću ga...
Jer on,on je meni poseban...
Drugačiji...
Iako je isti...
Meni je on...
Jedan...


*ŽERAViCA*




09.08.2006. u 22:37 | Broj komentara 2 | Print | # | ^

RijEČ jAČA OD VjEČNOSTi.



Sjetim se njega...
U zadnje vrijeme sve češće...
I fali mi...

A mi nikada nismo bili zajedno...
Mi se nikada nismo poljubili...
A ja ga svejedno volim...
Svejedno mi je drag...
I svejedno mislim na sve trenutke
provedene s njime...
Bila sam ispunjena...

I njegov osmijeh...
I neopisivo je to što osjećam...
Jer on je daleko...
On nije ovdje...
I rijetko ga viđam...
Ali meni njegove riječi znače puno...
Jer znam da je iskren...
I svaka njegova poruka...
Znam ga...
Jer godinu dana nije malo...
Jer on je drugačiji...

I fali mi...
I zašto mi nije bliže?
Zašto ga ne mogu vidjeti kad poželim?
Zašto mi noći postaju teže?
Zašto ga zavoljeh?
Na osnovu čega?
Zašto?
Zašto.Rekla je moja prijateljica:Ta
je riječ jača i od vječnosti...

I ljubila sam druge...
A uvijek sam se njemu vračala...
U mislima...
I dalje mi je on falio...
I mogu imati dečka...
I mogu imati nekoga tko će me ljubiti...
Ali ne želim...
Ne ispunjava me to...
Želim njega u blizini...
Baš njega koji mi je tako daleko...
Baš njega koji mi je u krvi...
Baš njega...

Ali nema ga...
Ne znam kada ću ga vidjeti...
Zašto?Ta je riječ jača i od vječnosti...

*ŽERAViCA*


09.08.2006. u 00:28 | Broj komentara 7 | Print | # | ^

ĐAVO SE NE PREDAjE...Ti Si Mi U KRVi.

Image Hosted by ImageShack.us

Upoznala sam ga prošlo ljeto...
Bio je kao i svi drugi...
Oni koji osvajaju cure jednim pogledom...
Dečko kojeg bi svaka cura htjela...
Sviđao mi se jako...
I upoznala sam ga...
On nije išao oko cura...
One su dolazile njemu...
On nije reagirao...

Pričao je sa mnom...
Njegovo društvo je otišlo na plažu.
Zvali su ga.
Ne,on je ostao.
I pričali smo...
Ne važno...
Kada je bio u društvu,najmanje je govorio.
Voljela sam njegov smješak.
I njegove male oči.
Postao mi je jako drag.

Otišao je.
Daleko.

Čuli smo se.
Često...
Svakim me danom zvao...
Ali ne sa namjerom da se javim...
Nego da vidim da postoji...
Da ga ne zaboravim...

I vidjeli smo se opet...
Svaki drugi mjesec...
I uvijek je bio tako tajanstven...
Tih...
Njegov prijatelj me htio ljubiti...
Nije uspio...

Pokazao je ljubomoru...
I razočaranje...
I dalje se čujemo...
I dalje je tajanstven...
I dalje nisam uspjela do njega doći...
Onako...Stvarno...

Ali znam da mi je drag...
Cijenim ga.
Zbog njegovog ponašanja.
Zbog toga što je drugačiji od drugih.
Zbog toga što šuti i smije se...

I daleko mi je...
I vidjet ću ga opet,ne znam kad...
I evo,prošla je godina i još mi je u srcu...
Znam da volim tog dečka.


*ŽERAViCA*


08.08.2006. u 14:22 | Broj komentara 10 | Print | # | ^

BiLO jE jEDNOM i NiKAD ViŠE

Image Hosted by ImageShack.us

Bila je jedna večer...
Nezaboravna...
Lijepa...

I sviđao mi se...
I dočekali smo jutro zajedno...
I jedan poljubac na vratima...
Nismo se stigli pozdraviti...
I otišao je...
On na svoju stranu...
Ja na svoju...

Nismo se vidjeli...

Javio mi se...
Očajan je...
Falim mu...
Jako...
Kaže da se zaljubio...
Da misli na mene...
Gleda moju sliku...

Ja znam da to nije ljubav.
Jer znam što znači iskreno ljubiti.
Ja znam da to nije ljubav.
Jer sam naučila što znači voljeti.

Ja nisam zaljubljenja.
Jer za to je potrebno puno toga.
Ja sam izgubljena.

One večeri ću se sjećati.
Ali neće mi tako puno značiti
koliko je njemu.
Osim što mi je sada malo žao.
Prelako sam se dala.
A takva nisam.
Prvi put da sam tako nešto napravila.
I samo tako se upustila.
I ne znam što da mu kažem više.
Ne želim da pati,ali...

To nije ljubav.
Izvini.


*ŽERAViCA*

08.08.2006. u 14:10 | Broj komentara 0 | Print | # | ^

NE,jA NiKADA NiSAM SAMA SA SVOjOM SAMOĆOM...

Image Hosted by ImageShack.us

Noći su mi prijatelji...
Suze prijateljice...
Zvijezda je na nebu bezbroj...

A tebe nema...
Nigdje...

I budim se noću...
I prijateljice mi dolaze...
Prijatelj me skriva...
U svojoj tami...
A zvijezde mi bude nadu...
I ugledam onda mjesec...
Kako mi se smješi...
Kako mi maše...
I zagrlila bih ga najrađe...
Ali daleko je...

A tebe nema...
Nigdje...

I svuda tišina...
I moje srce prazno...
Prijateljice su i dalje uz mene...
Ne ostavljaju me...
A ne želi da su sa mnom...
Želi da nestanu na tren...
Da se moje mokro lice osuši...

A tebe nema...
Nigdje...

O ne...
Ja nikada nisam sama sa svojom samoćom.



*Inspiracija:komentar prošlog posta od:škripava vrata

*ŽERAViCA*

08.08.2006. u 00:38 | Broj komentara 2 | Print | # | ^

KADA ZASPU ANĐELi...

Image Hosted by ImageShack.us

Onda kada sve nestane...
Kada se zvijezde ugase...
Kada sve ptice prestanu pjevati...
Svjetla zamjeni tama...
Onda ja nastupam...
Penjem se na pozornicu...
I sve me jasno vide iako je sve mračno...
Jer rođena sam za mrak...
Za noć...
Za tamu...
I volim anđele...
I pegaze...
Jer imaju krila...
Jer su tako krhki...
I žive među oblacima...
Žive u raju...
A ja...
Ja živim u tami...
Ovako sretna i ispunjena...
ALi...
S jednim nedostatkom...
Ne želim spominjati...
Jer si ne želim priznati...

I ne!Ne diraj to svjetlo!
Noć je moje vrijeme...
Onda kada se sve ugasi...
Ja nastupam...

I tu sam kada sve drugo spava...
Kao tračak nade...
I onda kada anđeli spavaju...

Tu sam...



*ŽERAViCA*


07.08.2006. u 12:36 | Broj komentara 3 | Print | # | ^

DOBRO jUTRO...

Image Hosted by ImageShack.us

Poželim opet,kao i onda...
Tvojih poruka pun mobitel...
Tvoj osmijeh namjenjen samo meni...
Tvoje riječi volim te...

I poželim te često,znaš...?
Znaš...

I grube riječi...
Samo da je namjenjeno meni...
Samo da ti je čuti glas...
Samo da je vidjeti te...
Makar iz daleka...

Ali znam da si tu...
Tu negdje...
Ne znam gdje...
Niti u čijem naručju...

Čije te ruke griju...
Niti čije te usne ljube...
Koga sanjaš...
S kime spavaš...
Koga voliš...
Za koga se boriš...

I legnem na krevet...
Ovako slaba...
U ovoj noći...
I čekam...
Iako znam...
Znam...
Nećeš doći...

Nećeš se vratiti...
I s vremenom ću opet patiti...

I osmjeh ću svoj na licu opet imati...
Ali s vremenom će ga tuga potopiti...
Ali sebe neću lagati...
Uvijek ću te barem malo voljeti...

I poželim opet,kao nekada...
Da kažem ti:Dobro jutro ljubavi...


*ŽERAViCA*

05.08.2006. u 22:38 | Broj komentara 4 | Print | # | ^

VjERUj U...

Image Hosted by ImageShack.us

"Ratnik Svjetlosti zna da nitko nije izgubljen slučaj,i da
život isteše svakoga-pa i kad to zahtjeva više vremena.

On uvijek daje najbolje od sebe i očekuje najbolje od drugih.
Osim toga,trsi se svakome velikodušno pokazati za što
je sam sposoban.

Neki ga suborci opominju:"Ima nezahvalnih ljudi."

Ratnika to ne može uzdrmati.On i dalje potiče svoga
bližnjega,jer na taj način potiče i sam sebe."


-To je jedna od mojih osobina.
Uvijek govorim da u svakom čovjeku,pa i onom najgorem i najpokvarenijem,ima nešto
dobro.Nešto u čemu će i taj čovjek pokazati svoje srce...I uvijek svima opraštam,tko
god me povrijedi,tko god me razočara,i ako to bude trinaesti put za redom da sam dobila nož u
leđa,ja sam uvijek iznova spremna oprostiti i preći preko toga...

"Lako je prevariti onoga tko nam vjeruje..."


To nije dobro...
Ponekad pomislim da sam previše naivna...
Ali ipak...Svakome treba nova prilika...


*ŽERAViCA*

04.08.2006. u 11:25 | Broj komentara 5 | Print | # | ^

VRATiLA SAM SE!POZDRAV ZEMLjANiMA!

Image Hosted by ImageShack.us

Onaj osjećaj...
Onaj osjećaj tuge koju sam opisivala u prijašnjim postovima...
Trajao je još neko vrijeme.
I bila sam prisiljena provesti 10 dana u njegovoj blizini...
I nestao je osjećaj...
Valjda zato što sam duže bila uz njega pa sam zapravo shvatila da
to nije ljubav...
Samo kratka kriza...
I nakon nekoliko dana uz njega sam to shvatila.

I evo me opet,čistog razuma,sa osmijehom na licu...

I bila sam u Vijetnamu 10 dana...
Provela nezaboravne dane...
I bila sam ispunjena,onako,u srcu...
I taj se osjećaj ne može opisati...
I na vrhu sam svijeta...

I htjela bih zagrliti cijeli svijet...

I svima želim da su sretni kao što sam ja...

I znajte:

ŽiVOT jE LijEP KAD SE ŽiVjETi ZNA!


P.S.Hvala vam na lijepim komentarima i lijepim riječima...


02.08.2006. u 23:09 | Broj komentara 6 | Print | # | ^

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



da/ne

jA SAM jA i NiTKO Mi Ni SLiČAN NijE :)

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

Image Hosted by ImageShack.us



SREĆA jE

UVijEK VELiKA

MA KOLiKO

MALENA BiLA.


***


ISKRENOST jE

UVijEK NAjBOLjA

POLiTiKA ČAK

i KADA NijE

U MODi!

******************

Image Hosted by ImageShack.us


Free Website Counter
Free Website Counter

*NiKAD NE LAŽEM*
*Imam 16.Razumijem puno toga...
Volim život...
*samo pogled mi je dovoljan...

Pišem ovaj blog,neke misli sa
duše ostavljam na njemu.
Bježim od svog stvarnog života,
od svog stvarnog
identiteta.
Bježim od buke i svih koji me znaju.
Povlačim se ovdje među
nepoznate...
Djelim s njima onu drugu stranu
moga života...
Onu stranu života koja me
ne ispunjava toliko koliko
ona druga.
Sport...
I djelim s vama ovaj dio.
Ovaj dio u kojem sam
tužnija...
A zapravo tužna nisam.
Sretna sam.
Jako.
Ali ponekad poželim pisati...
I bacim se u tužne misli...
I pišem...
Pišem o njemu,njemu i njemu...
O njima...
O svemu...
A tužna nisam.
Ne...
Ja sam sretno djete.
Saznat će te jednom.

***********************
Image Hosted by ImageShack.us

Ima nešto što me jako zabrinjava. To je problem:
kada ću shvatiti da je došlo vrijeme da počnem glumiti svoju ulogu?
Kada ću moći biti ono što jesam? Ne znam, možda je to opća pojava...“


*****************
Image Hosted by ImageShack.us
NE iDi UOKOLO GOVOREĆi
KAKO Ti SVijET DUGUjE ŽiVOT.
SVijET Ti NE DUGUjE NiŠTA.ON
jE NASTAO PRVi.


*******************

Jesmo li posebni, jedinstveni svi,
Il' smisla gladni tragaci psi...
Moj um sto znaci u Umu Svijeta,
I ova dusa sto bespucem leta...
I jedinka da li je vazna na kraju,
Kad drveni kofer samo ti daju...
Jesam li covjek koji tajnu zna,
Il samo sjena na putu do dna...
Ostavljam li trag zvijezde repatice,
Il za sobom prosipam krusne mrvice...
Koja li je moja sudbina?
Jesam li u zalazak sunca galeb koji mrezu tka,
I da li cu biti
mjeseceva igracka...


***
Image Hosted by ImageShack.us

Shvatih da je ova istina duboka,
teška za shvatit..
Tek mudrima za razumjeti…


***

Mrzim one male naprave s kazaljkama i
one malo veće s brojevima i ispisanim danima i mjesecima
jer mi samo govore kako vrijeme brzo prolazi i kako sam nešto
propustila .... a ja mrzim propuštati stvari ....


***
Zahvaljujem sto ti mogu reci sve sto mi je na srcu,sto znam da mi pridajes vaznost,
Što osjećam da me shvaćaš,što nikad ne vrednuješ niti prosuđuješ,nego gledaš
Ono što jest i to prihvaćaš onako kako je..











Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@