Steampunk modaVeć smo pisali o steampunku, supkulturi opčinjenoj viktorijanskim dobom s daškom suvremenosti, a ovoga ćemo se puta zadržati samo na modi kakvu nose njeni sljedbenici. Kao i sve segmente ove supkulture, i stempunk modu obilježava kombinacija 19. stoljeća i napredne tehnologije, staromodne odjeće i buntovničkog "štiha". Pogledajmo zajedno što nose steampunk djevojčice i dječaci, a, tko zna, možda upravo to postane novi modni trend...

Steampunk nakit
U posljednjih nekoliko godina ovaj je pokret počeo utjecati gotovo na sve – namještaj, gadgete, filmove, igrice, glazbu, a, ako zavirite u svoj ormar, vjerojatno ćete pronaći nešo što bi se moglo uklopiti u steampunk. Osnovu ove mode čini upravo ono bi nosili avanturisti pretprošlog stoljeća, poput onih iz, primjerice, romana Julesa Vernea. Međutim, da ne bi sve bilo tako jednostavno, tu je i onaj “punk” dio – poderana odjeća, asimetrija, pirsinzi, obojana kosa, tetovaže... Samo treba pustiti mašti na volju i ovaj prekrasan, ali malo “pomaknut” stil je rođen!

Steampunk moda
Korzeti, podsuknje, krinoline, frakovi, cilindri, prsluci spajaju se s dodatcima poput zaštitnih naočala, naprednih kompasa i džepnih satova (koji bi u svijetu steampunka mogli predstavljati nešto iz napredne tehnologije, poput navigatora pri putovanju među zvijezdama ili vremenskog stroja). Nezaobilazni su i suncobrani, a materijali koji se koriste pri izradi odjeće i dodataka su koža, brokat, pamuk, vuna, bakar... Izbor boja nije velik – uglavnom su to zemljani tonovi, smeđe, brončane, grimizne, tamnozelene nijanse, ponekad s uzorkom – prugama, viktorijanskim cvijećem... Steampunkeri mnogo toga sami izrađuju ili kupuju na specijaliziranim trgovinama putem interneta. Najveći modnog idoli ovog pokreta su Nicholas Ghesquiere iz Balenciage, Alexander McQueen, pa čak i Ralph Lauren.

Steampunk moda
Ono što bi moglo zajamčiti još veće širenje steampunka, svakako je marketing - proizvođači namještaja The Bombay Companyveć prodaje sitnice za dom u stilu steampunka, u vidu raznih instrumenata, a uskoro će izaći i nova steampunk igrica za Playstation i Xbox 360, Edge of Twilight.

Steampunk moda

Više slika i savjeta: Steamfashion, Steamfashion na flickru
Gdje kupiti: Buysteampunk, Steampunk linkovi
Slike preuzete s: www.abneypark.com, www.vecona.de


MiB
28.11.2008. u 16:09 • 17 KomentaraPrint#
Miroslav RadmanPotraga za eliksirom mladosti traje već tisućljećima, a čini se kako nikada nismo bili bliže otkriću. Naime, poznati hrvatski akademik, Miroslav Radman, nedavno je otkrio javnosti kako je njegov tim znanstvenika na putu da otkrije eliksir mladosti. Otkrili su "molekularnu osnovu robusnosti organizama", čiji su preci počeli živjeti prije par milijardi godina. Riječ je o bakteriji Deinococcus radiodurans i organizmu rotifer koji su otporni na uvjete života i čije molekule, za razliku od ljudskih, štite "proteine liječnike" koji popravljaju greške ili oštećenja u svim važnijim molekulama. Bilo kako bilo, Radmanu i njegovim znanstvenicima sretno u daljnjem proučavanju ovog mitskog otkrića, međutim, prva svjedočanstva o eliksiru mladosti (iliti besmrtnosti, života…) potječu još iz 2000. godine prije nove ere, zapisani u babilonskoasirskom "Epu o Gilgamešu". Žuti carU epu se govori kako je glavni junak, sumerski kralj Gilgameš, tragao za eliksirom besmrtnosti, a u najstarijem spomeniku indijske medicine, "Knjizi života", kaže se da se život čovjeka može produžiti pomoću eliksira u čijem su sastavu med i mlijeko. U vrijeme procvata alkemije (od 3. do 15. st.) vjerovalo se da se kemijskim putem može načiniti "kamen mudraca", pomoću kojeg bi se obične kovine pretvarale u zlato, a glasoviti njemački liječnik i mislilac Paracelsus smatrao je živu svojevrsnim eliksirom vječne mladosti. U jednom drugom rukopisu, "Rasprava o eliksiru pročišćenom u devet kazana", pronađenom u jednoj kineskoj pećini, a čiji je autor po svoj prilici bio Žuti car (oko 26. stoljeća pr.n.e.) kaže se da je cinober (živin sulfid) bio korišten u transmutaciji i u pripremanju zlatnog napitka, odnosno – eliksira mladosti.

Grof de Saint GermainDugo se vjerovalo da krv mladih djevica i med održavaju krepkost, a postoje cijeli spisci biljnih plodova, korijenja, minerala, kovina i dodataka životinjskog porijekla koji su se u prošlosti smatrali poželjnim u spravljanju eliksira mladosti i ljubavi. S eliksirom mladosti se povezuje i ime grofa de Saint Germain. On je, prema nekim njegovim biografijama, rođen 1690. godine, međutim, navodi se i da je živio u vrijeme Isusa te oko 325. godine. Tijekom života družio se s mnogim poznatim ličnostima Europe, kao Casanovom, Voltairem i drugima. Najviše zapisanih činjenica o njemu ima tijekom 18 stoljeća, kada su ga mnogi viđali kao četrdeset i nešto godišnjaka, uvijek mladog, međutim, mnoge osobe tvrde da su ga srele i tijekom 19. i 20. stoljeća. Tako je zadnje poznato pojavljivanje bilo 1972. godine u Parizu, kada je izvjesni Richard Chanfray objavio da je on grof. Međutim, Richard je bio poznati pariški mađioničar, koji je tvrdio da poznaje tajnu besmrnosti, koja mu je dana od strane nepoznatog čovjeka, da može pretvarati metal u zlato (što je i potvrdio na televiziji, uz mnoge mađioničare koji nisu mogli odgonetnuti trik), te da se sjeća prošlih života. No, 11 godina kasnije Chanfray je izvršio samoubojstvo i time je priča oko tajanstvenog grofa stala. I tko je bio on na kraju? I je li znao tajnu eliksira mladosti?

Vođenje ljubaviMisterija ostaje nerazjašnjena, a dok Radman ne proizvede prvu bočicu eliksira, vodite ljubav. Zašto? Škotsko sveučilište Royal Edinburgh provelo je istraživanje u kojem su ispitanici procjenjivali starost drugih ljudi. Oni koji su izgledali 12 godina mlađi nego što jesu imali su jednu zajedničku karakteristiku - često su vodili ljubav, do četiri puta tjedno. Tako je i u praksi potvrđeno da seks pomlađuje, odnosno da je svojevrsni eliksir mladosti.


RM
26.11.2008. u 20:46 • 7 KomentaraPrint#
Fimo nakitJeste li nervozni, dosadno vam je, ne znate što bi sami sa sobom? Sam' što nije ima rješenje i za to! Riječ je o masi za modeliranje, u SAD-u poznata kao Sculpey, a nama dobro znana Fimo masa s kojom je vrlo lako probuditi umjetnika koji se skriva duboko u nama, a ujedno se spaja ugodno s korisnim. Govorimo o polimerskoj glini koja je postala poznata u nas Hrvata tek prije koju godinu, a, nakon otkrića, mnoge kućanice i tinejdžerke povampirile su se za kućnom izradom nakita i inih stvarčica od te mekane i podatne mase za oblikovanje. Neki su stvorili i pravi biznis od toga, a sve što je potrebno da i vi postanete pravi maheri u modeliranju je nekoliko pločica u raznim bojama, malo slobodnog vremena i mnogo mašte...Fimo nakit
Postoje tri varijante fimo-mase - Classic, Soft i Effect, a svaka od njih sadržava paletu od 24 boje. Effect dolazi u zlatnoj, srebrnoj te u još 22 boje posute sjajnim česticama za, kako samo ime kaže, "efektan“ izgled. Međusobno se mogu miješati tako da se može stvoriti bezbroj vlastitih nijansi. Nakon modeliranja, kada se napravi željeni oblik, Fimo treba staviti na ravnu podlogu te u kuhinjsku pećnicu na 100-120 stupnjeva, 20-30 minuta, pustiti da se ohladi, i tada je "masterpiece" potpuno gotov. Kada je pečen, može se dorađivati, nanositi novi detalji i slojevi, a sve zajedno može ići ponovno u pećnicu. Pečeni se Fimo ponaša kao plastika, pa se može brusiti, prati, polirati, bojati, lakirati i činiti sve da bi malo umjetničko djelo izgledalo što bolje. Postoje i raznorazni dodatci, alati, kalupi, rezalice, premazi, lakovi, valjci… A sve kako bi olakšali izradu. Fimo i razni pomoćni alati mogu se nabaviti u raznim "hobi" prodavaonicama diljem lijepe naše po vrlo pristupačnim cijenama primjerice, cijena jedne kocke Fimo mase od 56 grama je oko 13 kuna. Daljnje informacije o samoj izradi ili raznoraznim tehnikama mogu se pogledati ovdje, vidjeti što se sve može smisliti i napraviti na blogu naše drage Pinkeye ili blogu autorice ovog teksta. A kada sve to pročitate, ne ustručavajte se nagraditi veselim naušnicama ili iznenaditi nekoga poklonom iz vlastite proizvodnje!
Daca
24.11.2008. u 17:01 • 4 KomentaraPrint#
Jes-extender falusorazvlakačVeličina penisa stoljećima je predmet rasprava i frustracija, čak i prestiža, a oni nešto manje obdareni oduvijek su se opterećivali mišlju da bi im život bio znatno bolji, kako bi završili fakultet, našli bolji posao, oženili manekenku i vozili se u Ferrariju kada bi njihov "laban“ bio samo nekoliko centimetara dulji. Upravo za takve muškarce, poljuljanog samopouzdanja, na tržištu postoji mnoštvo preparata i metoda povećanja penisa, a jedna od njih je i svojevrsni "aparatić“, poput onih za ravnanje zuba, nazvan Jes-Extender.Jes-extender falusorazvlakač

Kako objašnjava proizvođač, Jes-extender radi na, navodno odavno poznatom (drevnom), principu rastezanja i regeneracije tkiva. Zvuči neobično, a istini za volju, razvlačenje penisa i jest čudno, ali navodno se između razvučenog tkiva počinju stvarati nove stanice i time se dobije ne samo na dužini penisa, nego i na debljini. Do sada je prodano preko 100.000 komada 180 eura vrijedne ulaznice u svijet obdarenih muškarčina, a ukoliko doista djeluje onako kako proizvođač tvrdi, nema sumnje kako ćete izmamiti osmijeh i na lice svoje partnerice. Ukoliko vam je poklonila Jes-extender, ne postavljajte suvišna pitanja, situacija je potpuno jasna i stvar shvatite ozbiljno.
Kako penisorazvlakač radi? Djeluje jednostavno, fiksni dio postavi se kod korijena penisa dok se vanjski dio gumenom trakom veže oko glavića. Sistemom vijaka i šipki glavić se isteže prema van, a kako vrijeme prolazi, i "laban“ se isteže, valja povećavati duljinu i silu istezanja.



Tako je testiranjem na 18 dobrovoljaca utvrđeno "poboljšanje“ od prosječno 2,8 centimetara duljine kod penisa u erekciji. No, za takve rezultate pokusni su kunići Jes-extender nosili 12 sati na dan, sedam dana u tjednu i tako cijela 24 tjedna. Ipak, ukoliko ste toliko frustrirani veličinom penisa, svakako bi preporučili korištenje ovakvog pomagala nego odlazak na neku od opasnih operacije. U svako slučaju "nije neki, ali je tehničar“, doskočica je koju više nikada nećete morati upotrijebiti rastegnete li svoju alatku čekajući da se stanice "penisnog“ tkiva namnože, ali za prave rezultate budite spremni na više od 1100 sati, ne sumnjamo, nevjerojatno ugodnog natezanja spolovila.
Janko
20.11.2008. u 17:24 • 7 KomentaraPrint#
Kravata papigaNa radnome mjestu obavezno morate nositi kravatu, ali poslovnjački "look" nikako ne pristaje vašem karakteru? Stranica www.funnyties.com nudi rješenje za vaš problem u obliku idiotskih kravata za svaku prigodu, bilo da ste ljubitelj stripova, glazbe, životinja ili SAD-a. Tako nakon kupovine na navedenoj stranici možete oko vrata objesiti gitaru, saksofon, čašu piva ili hot dog koji će se protezati od vrata do pupka.



Kravata hot-dogS obzirom da je vrijeme maskiranja i Halloweena iza nas, sumnjamo da će netko odvojiti 20 dolara za kupovinu kravate-papige, ali jednostavno nismo mogli odoljeti da ne podjelimo ove prekrasne idiotske kravate s našim sam' što nisu čitateljima. U redu, recimo nešto o samim kravatama, možda i padne koja narudžba. Za početak, ne djeluju kvalitetno, a navedeno je kako su proizvedene od mikrofibera.







Kravata gitaraDuge su približno 30 centimetara i sigurno će uzrokovati dosta svraba i iritacije na vratu onih koji su dovoljno hrabri, ili ludi, da obuku ovakvu kravatu. Iako sumnjamo da je netko tko "preko bare“ proizvodi idiotske kravate ikada čuo za Hrvatsku, valja istaknuti da, odlučite li se za kupovinu neke od okovratnih katastrofa, funnyties ekipa prima uplate gotovo svim kreditnim karticama ili preko pay pala.





Janko
19.11.2008. u 16:25 • 8 KomentaraPrint#
StarkeKad su patike u pitanju, "starke" su jedne od najuspješnije prodavanih patika na svijetu, a na prijelazu u 21. stoljeće prodano ih je više od 750 milijuna pari diljem svijeta! Zašto je to tako još uvijek nismo uspjeli do kraja odgonetnuti, stoga zavirimo u neke povijesne činjenice vezane uz te patike da vidimo kako je rasla njihova popularnost i kako danas konkuriraju na tržištu.
Chuck TaylorMožda se nitko ne može načuditi kako je taj komad platna i gume postao popularan diljem svijeta, ali činjenica je da već desetljećima krase noge ljudi raznih generacija: od osnovnoškolaca, tinejdžera do ljudi zrele dobi. Prvi su puta proizvedene 1917. i namijenjene košarkaškim ekipama, ali nisu bile osobito popularne sve dok ih poznati košarkaš Chuck Taylor (zbog čega se danas u svijetu starke nazivaju Chuck Taylor All Stars iliti Chucks) nije izabrao kao svoje omiljene patike. Bio je očaran njihovim dizajnom te je uskoro postao njihov vodeći prodavač, a nakon što je predložio nekoliko promjena u samom dizajnu, patika nosi njegov natpis koji se održao do danas. U početku su se proizvodile samo crne i bijele starke no kasnije je svaka košarkaška ekipa imala starke u boji svog tima.

Lijepe izgledom, udobne i lagane, starke su se jednostavno morale proširiti na tržištu i njihov trend je neopisivo rastao. 70-ih godina prošlog stoljeća popularizirala ih je punk supkultura, osobito grupa Ramonesi, te su postale kultni simbol punk i rock obožavatelja. 90-ih godina grunge kultura ih je ponovno dovela do statusa kultnog simbola. Danas ih nose svi, ne samo pobornici punk, rock ili grunge glazbe, već i obožavatelji hip-hopa, popa, rapa, javljaju se u brojnim spotovima, reklamama, filmovima.

Globalna zaluđenost starkama još je i danas u punom jeku, neprestano se dizajniraju novi modeli koji ponekad nemaju veze s prototipom. No, u koraku s vremenom, novi modeli odišu suvremenošću i originalnošću, a kupci ih oduševljeno grabe s polica pitajući se kakav će biti sljedeći izgled starki. Patike više ne dolaze samo u različitim bojama već s različitim uzorcima: točkicama, prugicama, cvjetićima, zvjezdicama, raznim crtarijama, potpisima slavnih glazbenika (Kurta Cobaina, Jima Morrisona…) i stihovima njihovih pjesama. Taj komad platna, poput svakog slikarskog platna opet i nanovo čeka novog slikara, dizajnera koji će ga naslikati još neviđenim uzorcima. Ovdje vam donosimo nekoliko originalnih modela koje bi svaki ljubitelj starki zasigurno volio imati!

StarkeZa svaku djevojku, tinejdžericu sa stavom starke u obliku balerinki nepogrješiv su izbor. Slatke su, nježne, lagane ali i otmjenije od običnih patika, namijenjene za svakodnevne šetnje i izlaske. Od uobičajenih starki ne razlikuju se mnogo. Prepoznatljiva gumena kapica i gumeni potplat čini ih pravim starkama, no niske i otvorenije nalikuju balerinkama. Pa koja ih djevojka ne bi htjela imati!

StarkeLjubitelji The Doorsa i Jima Morrisona sada mogu kupiti starke s Morrisonovim likom na stražnjem dijelu, točnije kod gležnja. Uobičajene crne boje s diskretnim crno-bijelim otiskom u potpunosti odgovaraju običnim starkama, ne pikiraju u oko svojim dizajnom i pravi su omjer originalnosti i umjerenosti.

StarkeZa one nešto ekscentričnije ljude, Converse nudi zlatne starke u atmosferi glam-rocka. Visoke zlatne starke s nešto tanjim gumenim bijelim potplatom i srebrnom- zlatnom kapicom pravi je izbor za one koji se žele istaknuti i biti posebni.


StarkeOve su starke dizajnirane 2002. godine i u cijelosti su inspirirane legendarnim Kurtom Cobainom. Sadrže preslike pjesmama i crtarija Kurta Cobaina iz njegovog dnevnika koji je izdan 2002. godine pod nazivom Dnevnici.



StarkeOvo je jedan potpuno novi model namijenjen za hladnije dane. Kožne, visoke starke, nalikuju i na cipele, budući da nemaju vezice, već kožne trakice na preklop. S crnom gotovo nevidljivom kapicom ponajviše odmiču od uobičajenog izgleda starki.


Toliko neobičnih, novih i otkačenih modela nudi Converse da ih je nemoguće nabrojati u jednom postu. 2008. godina je godina proslave jednog stoljeća postojanja Converse All Stara kao jednog on najvećih brandova, ikona. Da su starke postale opsesija svjedoči podatak u Guinessovoj knjizi rekorda: jedan njihov najveći kolekcionar i ljubitelj ima čak 525 unikatnih All Star "Chuck Taylor" Converse patika! Možda bi njihov slogan trebao biti: “Starke - probajte kupiti SAMO jedne!"
Mya
15.11.2008. u 17:23 • 4 KomentaraPrint#
The Cherry Blossom GirlU moru modnih blogova, posebice onih posvećenih “streetsyle” modi, može se primijetiti kako mnoge blogerice nalikuju jedna drugoj kao jaje jajetu. Međutim, često se pronađe pravo malo iznenađenje koje nas u potpunosti oduševi, a takva je upravo The Cherry Blossom Girl. Riječ je o mladoj Parižanki Alix, a, sudeći prema fotografijama na njenom blogu, ona živi san svake djevojčice – živi u prekrasnoj starinskoj kući u Parizu, svakodnevno se odijeva u prekrasne haljinice i cipelice, prekrasno crta i dizajnira odjeću. Međutim, slike govore više od tisuću riječi, a vi pogledajte čime nas je ova Parižanka osvojila.
The Cherry Blossom Girl
Alix je nedavno završila modnu školu, dizajnerica je i ima svoju liniju odjeće. Međutim, ono što ju izdvaja od ostalih, svakako je “vintage” izgled – od odjeće, modnih dodataka, ambijenta, kuće, namještaja, tapeta, cipela – sve je izuzetno usklađeno, a sve nalikuje odjeći kakvu su nosile djevojčice prije nekoliko desetljeća. Mašnice, cvijetni uzorci, pastelne boje, ženstveni krojevi te uspješno kombiniranje vlastite kolekcije s dizajnerskim komadima, primjerice, Miu Miu, te s “običnom” odjećom, koja se može pronaći u svakom H&M-u, glavni su aduti Cherry Blossom Girl, a moramo priznati da je nas apsolutno osvojila, barem autoricu ovoga teksta.

The Cherry Blossom Girl
The Cherry Blossom Girl
Blog je pokrenula u veljači 2007. godine, kada je pripremala jednu od svojih kolekcija, a, kako kaže, Internet joj se činio kao savršeno mjesto na kojemu može uzeti pauzu i razbistriti glavu. Počela je stvarati nebične male postove s fotografijama i crtežima, a, uz bloganje, strast joj je postala i fotografija. Blog je bilingualan, tekstovi su na francuskom i engleskom jeziku, a bilježi i dobru posjećenost. Na njemu se mogu vidjeti Alixine kolekcije, može se zaviriti u njen ormar, sobu, ulice Pariza, a i novinski članci te televizijski prilozi koji su izvještavali o njoj i njenoj modi. Iako je još mlada, vjerujemo da će se za Alix još čuti, a autorici teksta nikako ne bi smetalo da posjeduje koju njenu krpicu u vlastitom ormaru...

The Cherry Blossom Girl

The Cherry Blossom Girl
12.11.2008. u 09:30 • 7 KomentaraPrint#
Miris zimeDa netko ne bi prigovorio kako su muškarci zapostavljeni u našoj rubrici Zdravlje i ljepota, a i da muškarci ne pomisle kako žene zapravo vole njihove prirodne mirise (poštovanje svim ženama koje to vole), odabrali smo nekoliko zimskih noviteta za prave muškarčine i za sve one koji to žele biti. Naravno, ovo može biti i savjet ženama, ako žele iznenaditi svog muškarca mirisom koje same odaberu za njega.
Silver Shadow PrivateAko se smatrate muškarcem koji je samovjeren, tajanstven, zavodljiv, šarmantan i imate umijeće zavođenja do ludila, onda ste vi savršen muškarac! Šalimo se, ako ispunjavate neke od gore navedenih uvjeta, za vas je novi Davidoff miris Silver Shadow Private. Ovaj je parfem drvensto-orijentalni, što znači da se njegove osvježavajuće note miješaju s lavandom i notama mošusa, crne kože i drveta. Vjerujujemo da su se neki pronašli u ovom mirisu, odnosno, bar se nadamo.



JoopNjemački dizajner Wolfgang Joop osmislio je novi miris za muškarce koji je drugačiji od ostalih Joop mirisa, Prvenstveno, Wolfgang je odustao od klasične bočice Joop te napravio sasvim novi izgled za novi miris koji je osmišljen po njegovim prvotnim nacrtima. Neki od sastojaka mirisa su tangerina, cvijet naranče, listovi pačulija, vanilija i mošus, a, kako kaže proizvođač, ovaj je miris je namjenjen osobama koje se ne boje biti nekonvencionalne, koje uživaju u svom kreativnom izražaju, odlučne su i spremne na sve što im život pruža.


1 MillionŽelite biti milijunaš? Možete i to, barem onoliko koliko vam traje bočica novog parfema Paco Rabbana imenom 1 Million. Novi miris vanjskim izgledom predstavlja moć, luksuz , dok su njegove note zavodljivo slatke miješajući se notama grejpa, pačulija, cimeta.







Dijamanti su vječni, govorio je jedan od Jamesa Bondova, a sad oni mogu biti vječni i u muškom izdanju novog mirisa Emporija Armanija - Diamonds. Iako je bio izazov napraviti "dijamnte" za muškarce, miris je ipak našao svoje obožavatelje. Zaštitno lice ovog mirisa je Josh Hartnett jer je upravo on imao utjecaja na miris. Naime, Giorgio je izjavio kako se oduvijek divio Joshu zbog njegove karizme, inividualnosti i spontanosti, tako da je ovaj miris namijenjen svima onima koji su mladi i poletni. Eto što se dešava kada muškarac postane muza? Novi miris... Nije loše!

Versace Pour HommeDonatella Versace izbacila je novi miris za muškarce Versace Pour Homme. Donatella je inspiraciju pronašla u očevim korijenima mediteranskog porijekla, a upravo zboga toga ovaj miris sadrži note nerolija (cvijet gorke naranče), sandalovine i ambera. Bočica je u obliku odrezanog dijamanta, sa simbolim Meduze. Ovaj je miris je namijenjen odlučnim i poduzetnim muškarcima, jakih karakterima, odnosno, svima onima koji znaju što žele biti.




Za one koji stvarno žele ostaviti trag svojim novim mirisom, svakako je novi Gucci by Gucci za muškarce. Ovaj parfem sadrži note arome listova duhana, pačulija, ljubičica, čempresa, a sve to čini miris okarakteriziranim kao drvenast.
Kenzo Power novi je miris kuće Kenzo, a njegova kombinacija suprotnosti voćne i drvenaste note privući će sve one koji su vjerni bezvremeskoj eleganciji, a s druge strane su izrazito muževni.

Na kraju jedan mali savjet: Muškarci, navalite na parfeme, a vi žene, navalite na njih!


NN
08.11.2008. u 10:52 • 3 KomentaraPrint#
air pump braOd kad je svijeta i vijeka svaki je muškarac znao cijeniti žensko poprsje, a napose ono čije su se dimenzije mogle opisati kao impozantne. Isto tako (od kad je svijeta i vijeka) žene znaju što je "must have" mamac za mužjaka kojeg žele… Naravno… Opet impozantno poprsje. Drugim riječima, poznato je da od viška glava ne boli, pa evo rješenja za sve one djevojke i žene koje se ne osjećaju previše sigurnima u ono što posjeduju – Air Pump Bra Pad.

air pump braZa ovaj proizvod ne treba puno opisivanja, dovoljno je pogledati sliku i bit će vam jasno kako funkcionira, ali ako slučajno imate taj problem da ne shvaćate slike nego samo pisanu riječ, evo i kratkog opisa. Dakle, radi se o jastučićima koje ubacite u grudnjak (naravno, ako ste žensko, jer ako ste muško, nadamo se da ne nosite grudnjak), strateški ih pozicionirate i po potrebi napuhnete. U sekundi dobivate divno poprsje zavidnih dimenzija, kojima ćete postići ono što možda ni same sebi niste željele priznati, privlačenje pogleda i nemogućnost da vas muškarci gledaju u oči.
Za provođenje ove ni malo složene operacije potrebno vam je:
- biti žensko (stvarno nemojte to raditi ako niste žensko, jer nije ni malo cool i ni malo smiješno, nego onako… pomalo gay)
- imati bar broj veći grudnjak nego što vam je potrebno
- veličina grudi nije važna, jer kolike god da su, vjerojatno postoji mjesta za još malo povećavanja
- imati Air Pump Bra pad na pravom mjestu
- stisnuti dugme
- praviti se uvrijeđeno kad vam muškarci budu piljili u dekolte (jer dame se uvrijede kad im se gleda u dekolte, a vjerujemo da ste dama čim posjećujete ovu divnu, cool, ni malo seksističku i nadasve zabavnu stranicu)

Uostalom, ako još imate ikakve sumnje kako funkcionira, pogledajte priloženi filmić, a ako mislite da vam je potrebno, naručite ovdje.


GG
07.11.2008. u 22:37 • 5 KomentaraPrint#
Miris zimePripremite nosiće i uživite se u svijet mirisa, jer stara parfemska izreka kaže kako svaki miris ima svoju priču. Ako ste u nedoumici i ne znate koji bi miris odgovaro nadolazećim hladnijim danima ili pak želite stari parfem zamijeniti novim, za vas smo odabrali nove mirise koji će pobuditi vaša osjetila i zadovoljiti vaše mirisne potrebe. Mnogi ostaju vjerni svom parfemu bez obzira na godišnja doba. Međutim, iako se vjernost uvijek cijeni, u ovome je slučaju bolje preko ljeta koristiti laganije mirise u kojima prevladava citrus, mandarina i ostale note koje daju svježinu, dok se za zimske dane preporučuju mirisi u kojima je glavna baza mošus, kašmir, vanilija, sandalovina. A sada uzmite papirić u ruke, zapišite mirise i zaputite se u obližnju parfumeriju i isprobajte nešto novo. Tko zna, možda pronađete jednu lijepu priču s mirisom zime...
Secret ObsessionAko želite biti drukčiji, mirisati na nešto što ne podsjeća ni na što drugo jer je jedinstveno, onda je svakako za vas novi miris Calvina Kleina – Secret Obsession. Kombinacija sastojaka poput kašmira, egzotičnog jasmina, vanilije i šljive svidjet će se ljubiteljima jačih mirisa koji će poželjeti ostaviti trag, odnosno, miris iza sebe. Ovaj je parfem dao odličnu reklamu i veliku zainteresiranost zbog navodno preprovokativne reklame s Evom Mendez koja je čak i zabranjena. Golotinja, plahte, Eva Mendez, tajna... Procijenite sami!


MaDameMaDame od Jeana Paula Gautiera nudi svježinu s kombinacijom prepoznatljivih Gautierovih nota. Iako se na prvi pogled čini kako je Gautier prekinio tradiciju prepoznatljivog dizajna bočice mirisa, može se zapaziti da je u bočici zapravo utisnuta skulptura. Ovaj je miris namijenjen svima koji se usude poželjeti promjenu te onima koji uživaju u spontanosti i nepredvidljivosti.

Ukoliko želite doživjeti noćni život New Yorka, onda je za vas miris DNKY Delicious Night. Orhideja, jasmin, iris, đumbir i kupina zagolicat će svačiju maštu i podsjetiti na najpoznatije Njujorčanke, naravno, na Samanthu, Carrie, Mirandu i Charlotte.

The OneAko ste ljubitelj Dolce & Gabbana parfema The One, ali smatrate da je ipak mrvicu prejak, onda je svakako probajte laganiju verziju - The One, ali kao toaletna voda. Također, novi Gucci by Gucci izbacio je toaletnu verziju ovog pafema. Ukoliko želite biti zavodnica u crvenom, morate probati novi miris Givency Absolutely Irresistible koji pripada u cvjetnu grupu mirisa zbog svog glavnog sastojka, jasmina. Moramo spomenuti i novi Chopard Happy Spirit - Magical Nights je za sve koje vole slatkaste i ženstvene mirise, u novijem limitiranom izdanju su dodani novi sastojci – praline i karamele. Hmmm, čokolada i u mirisu...

Ovoga smo se puta osvrnuli samo na dame, ali ubrzo očekujte nastavak - najbolje od zimskih parfema za muškarce.
NN
06.11.2008. u 11:41 • 2 KomentaraPrint#
Lucidni snoviMnogo smo puta imali prilike čuti ili pročitati kako nam trećina života otpada na noćno izležavanje u krevetu, poznatije kao spavanje. Što se točno događa kada spavamo i sanjamo, ni sami stručnjaci nisu uspjeli do kraja razjasniti. Jedno je sigurno - na pitanje zašto sanjamo nema jednoznačnog odgovora. Možda je najpoznatija tvrdnja Sigmunda Freuda da su snovi naše potisnute želje, ali koliko je ta tvrdnja istinita, ostavimo zasad po strani. Sva ta silna istraživanja vezana uz snove dovela su i do njihove podjele na lucidne snove (sanjanje sa spoznajom da sanjamo), noćnu moru (strahovi iz naše podsvijesti) i prekognitivne snove (snovi koji pretkazuju budućnost). Ako ste maštoviti, pustolovni frikovi umorni od ovog dosadnog svijeta, onda su lucidni snovi pravi izbor za vas, jer samo zamislite kakvu moć možete imati pri upravljanju vlastitim snovima.
Lucidni snoviVećina je ljudi doživjela lucidni san, obično odmah se probudivši nakon te spoznaje. Ipak, moguće je ostati duže vremena u takvom snu i s potpunom sviješću da sanjamo možemo kontrolirati vlastiti um, a snove pretvoriti u carstvo osobnih želja i užitaka. Zamislite samo da u snu imate osobnog Brada Pitta ili Angelinu Jolie, da postanete slavni glazbenici, glumci ili fotomodeli... Osim što su ugodne maštarije, lucidni snovi mogu djelovati terapeutski jer se spavač može suočiti licem u lice s nekom vlastitom preprekom koja ga koči u životu i pokušati ju premostiti. Primjerice, možete se izvikati na šefa koji vas maltretira znajući da vam to ne može škoditi u snu. Takvi nam snovi omogućuju potpuniji uvid u vlastitu psihu, auru i tijelo, postajemo svjesni svojih neravnoteža te nam se nudi mogućnost da te neravnoteže ispravimo. Lucidni snovi nude privremeni bijeg od briga i tereta svakodnevnog života te uživanje u slobodi vlastitog svijeta. Kažemo privremeni bijeg od briga, jer takvi snovi ipak neće riješiti probleme u stvarnosti. Kao i u svemu u životu, i s lucidnim snovima treba biti umjeren, u protivnom pojedinac može postati zarobljenik vlastitoga sna bez želje da djeluje u stvarnosti ili pak toliko izgubiti kontrolu da ne raspoznaje što je san, a što java.

Lucidni snoviSve u svemu, kod lucidnog sanjanja ne postoje zakoni fizike i društva, jedina ograničenja su granice vaše mašte. Vi ste redatelji svoga sna, sami kreirate radnju, birate likove, kulise po vlastitoj volji i činite što želite, ponašate se kako vam se prohtije. Ono prvo i najvažnije kod postizanja lucidnog sna je imati ispravne stavove. Ispravni stavovi predstavljaju dobar dio uspjeha u lucidnom snu jer je san proizvod našega uma. Nadalje, mora postojati jaka želja i motivacija u postizanju lucidnog sna. Za one koji se najčešće ne sjećaju svojih snova nužno je voditi dnevnik snova svaki put kad ga ih se sjećate, pa makar ih zapisivali tijekom privremenog buđenja ,po noći. Da biste doživjeli lucidan san, iskusite sljedeću tehniku:

1. Krenite spavati između 22 i 1 sat.
2. Nakon 6 sati spavanja nužno je da se probudite.
3. Prije spavanja legnite na leđa, zatvorite oči i koncentrirajte se na prostor između obrva tj. na tzv. treće oko (kroz zatvorene kapke). Pritom ponavljajte rečenicu: "Noćas ću postati svjestan/svjesna da sanjam." I tako sve dok ne utonete u san.
4. Nakon 6 sati spavanja ustanite iz kreveta i budite budni sat vremena razmišljajući svjesno i budno o lucidnom sanjanju.
5. Poslije se vratite u krevet, ponovite tehniku koncentracije na treće oko uz ponavljanje spomenute rečenice.

Kada ponovno zaspite, počinje zabava. Svoje prve lucidne snove možete iskusiti već unutar par dana od početka vježbanja tehnika. Čak i razgovor s prijateljima na tu temu ili čitanje tekstova koji se tiču lucidnog sanjanja, može dovesti do prvih lucidnih iskustava na kojima onda treba poraditi. Možda vam upravo ovaj post to omogući! Ipak, ove tehnike ne uspijevaju odmah svakome, potrebno je biti uporan i proučiti više literature o lucidnom sanjanju te kontroli vlastitog uma. Da bi se postigao lucidan san po volji, za prosječnog čovjeka potrebno je više godina ustrajnog rada. Dakle, mnoge su tehnike za razvoj vještina lucidnog sanjanja pa više o tome saznajte u obližnjoj knjižnici ili surfajući internetom. Kako veli naša stara narodna - tko voli nek' izvoli!.
Mya
05.11.2008. u 07:09 • 3 KomentaraPrint#
BodyliciousVolite sushi? Onda ste vjerojatno čuli za kontroverznu japansku tradiciju zvanu Nyotaimori, običaju da se sushi posluži na goloj ženi, a njeno tijelo da služi poput pladnja. Naravno, postoji i verzija da se sushi poslužuje i na golom muškarcu, ali se tada običaj naziva Nantaimori. Ovaj je čin iznimno cijenjen, a posebice na luksuznim zabavama i ostalim društvenim događajima. Ukoliko vas čin intrigira, ali je ipak prevelik “zalogaj” za vaše osjetljive želudce, postoji rješenje – dizajner Hiroshi Tsunoda osmislio je Bodylicious, pladnjeve u obliku ženskih i muških tijela.
Bodylicious
Bodylicious dolazi u ženskom i muškom izdanju, a svaki se od njih sastoji od tri keramička oblika – prsa, trbuha i međunožja. Ovi pladnjevi u obliku tijela savršeni su za posluživanje sushija, deserta, voća i ostalih delicija, a glatka i zakrivljena površina “tijela” omogućuje zanimljivo aranžiranje hrane. Dolaze u crnoj i bijeloj boji, a prodaju se posebno, tako da se mogu složiti “zanimljive” kombinacije. Cijena: 45 eura.

Bodylicious
MiB
04.11.2008. u 13:12 • 12 KomentaraPrint#