20.01.2006., petak

Image Hosted by ImageShack.us

Ne znam zašto toliki ne vole moje priče: urednici ih ne vole, izdavači ih ne vole, kritičari ih ne vole, teoretičari, profesori, povjesničari književnosti i recenzenti ih ne vole, ne voli ih čak niti moja žena. Doduše, čitatelji ih vole, ali u kolikoj se nakladi kod nas tiskaju knjige - oni su u manjini. I dok još sve druge razumijem - žena me iznenađuje. Ili moja očekivanja pokazuju moju beskonačnu naivnost: možda i jest najprirodnije na svijetu da upravo moja žena prva od svih ne voli što dišem i postojim. To što sam je oženio ne može mi nikako oprostiti. Time sam pokvario sve mogućnosti da se uda za Brada Pitta, Seana Conneryja ili nekog od Kennedyjevih. U skladu s tim sasvim normalno da ne može smisliti ni ono što govorim, a kamoli pročitati ono što pišem.

- Nastavak u knjizi...



- 19:37 - Komentari (3) - Isprintaj - #