Kvart

četvrtak, 31.07.2014.



kiss

wave

Oznake: kvart, noć

Cesta



kiss

wave

Oznake: cesta, drvored, noć

Top lista

srijeda, 30.07.2014.

Valcer jučer krenula sa novim zadatkom, uključujem se i ja, neobavezno. Budući da nisam puno putovao, odabirem samo ona mjesta koja sam posjetio. sretan

Neke fotke nisu moje, iako bih volio da jesu. wink

Krečem sa najljepšim morem, a jedino koje sam do sad posjetio je naše domaće. wink Slika je snimljena u Rovinju pred par godina.



Najljepša rijeka: Vltava. sretan



Najljepši grad Europe: Amsterdam obožavam, ali mi je Prag ipak ljepši! sretan



Najljepša planina Sljeme, za vrijeme skijaškog kupa :D



Najljepša kula: Lotrščak. smijeh



Najljepši dvorac: Český Krumlov. sretan



Najljepši park: Maksimir. sretan



Unaprijed se ispričavam Valcer, ali moram ubaciti i najljepši auto, Mini Cooper. smijeh



Najljepše jezero, ujedno i raj na zemlji: Plitvička jezera. sretan



Najimpresivniji zalasci sunca: Pozdrav suncu u Zadru. sretan



Najdraže jelo: Sva koja ja skuham. Slike nema jer se još nisam fotkao dok kuham. cerek

Najdraža poslastica: Kremasti kolači od čokolade i sladoled. smijeh



Najljepše drvo: Kad s rascvjetane trešnje padnem na Višnju! smijeh



Najljepša životinja: Mica maca zvana tigar. sretan



Najdraži nakit: Ja ga ne volim, al kad se obogatim kupovati ću samo dijamante! smijeh



I za kraj najljepša žena: Ona koja spava pored mene! (a Nju vam fotkati neću! ) smijeh

To je zasad to. Iduće godine čeka me Beč i nadam se Amsterdam u malo dužem posjetu. Kisi kisi!
kiss

wave

U ponoć



kiss

wave

Oznake: ponoć, Branimirova, tramvaj

Prolaznik u zamućenju

utorak, 29.07.2014.

Bio je toliko brz da se nije stigao razbistriti. smijeh



kiss

wave

Oznake: vlak, pruga, noć

Dislajkam mržnju!

ponedjeljak, 28.07.2014.

Sinoć sam naletio na blog Modesti Blejz, koja je članica ovog ansambla već preko deset godina. Negdje u dnu naletio sam na post o cenzuri objavljen prije četiri godine. Zaintrigiralo me što su se svađe i igre mržnje događale i ranije na ovoj stranici. Stoga, ovaj post posvećujem međusobnoj toleranciji i poštivanju.



Komentar koji sam ostavio na jučerašnjem postu spomenute blogerice, jer je na starom postu komentiranje u međuvremenu zabranjeno, je ovaj:

"Pročitao sam tvoj post o cenzuri otprije četiri godine, i ovaj sam komentar ostavio, ali sam na kraju vidio da je dalje zabranjeno komentiranje. Ovo je i poruka cijelom blogerskom svijetu kao i urednicima:

Nažalost, uključiti ću se iako je post objavljen prije 4 godine. Prvi put sam na tvom blogu. Ja sam svoj otvorio 2007., a nakon samo tri posta ostao je zaboravljen do nedavno, kada sam se pojavio u ovome izdanju. I u ovo malo vremena, malo u usporedbi s tvojim koliko si tu, vidio sam kako postoje klanovi i svi se međusobno kolju. Po ovome postu vidim da to nije prvi put. Pitam Vas SVE: Možemo li barem ovdje, barem na jednom kutku, kojem se mi blogeri klanjamo, mjestu koje smatramo svojim drugim domom, osloboditi mržnje, tračanja i ljubomore? Zar ovo ne može biti mjesto kakvo zaslužujemo, mjesto gdje se svi međusobno poštujemo i uvažavamo razlike i kreativnost jedni drugih? Zar nismo samima sebi dokazali da smo sa svojom razinom kreativnosti i inteligencije iznad tih niskih postupaka? Blog je mjesto gdje smo ono što jesmo. Mjesto gdje se ne sramimo pokazati svoje talente. Nije mjesto gdje ćemo ratovati, ratova u realnom svijetu ima i previše."

Komentar se možda na kraju i uklopio u post jer je u njemu obilježena godišnjica prvog svjetskog rata.

Sve što želim reči je da stojim iza svih ovih riječi, i nadam se da će blog.hr napokon postato mjesto međusobne tolerancije i uvažavanja, a ne mjesto međusobnih svađa i ratovanja. wink


Oznake: Dislajkajmo mržnju!

Kojim putem?

nedjelja, 27.07.2014.

Na uzavrelom asfaltu ponekad se pojave nepoznati oblici...



...koji nam pokažu koje su opcije otvorene, ili kako bismo lako mogli skrenuti. smijeh

kiss

wave

Oznake: asfalt, putokaz

Modrina neba

subota, 26.07.2014.

Sva sličnost sa blogericom istog imena nije slučajna jer zbilja ne znam kako bih ovo nazvao: wink











Zbog vrućine ceste su gotovo prazne, tako da sam mogao tek samog sebe slikati. Sebe ću ipak sačuvati za kasnije. smijeh

kiss

wave

Oznake: nebo

Game of Blogs by Durica, episode: Pablon

četvrtak, 24.07.2014.

Durica je smislila novu zabavnu igru, pa kako sam spomenut kod već nekoliko blogera i nakon obavljenih "obaveza", svoju zadaću odrađujem i ja. wink

1. Kako, čemu, zašto ili na koji način ste se prvi puta susreli s blogom i započeli taj čudesni put bloganja?

Blog sam otkrio sada već davne 2007, kada sam upoznao djevojku koja je kao i ja pisala romane. Došli smo na ideju osnivanja kluba mladih pisaca, na što mi je ona predložila da otvorimo blog, ali da bi bilo tko bio član morao je biti bloger. Tako sam ja, tada totalno nezainteresiran za samostalno bloganje, otvorio ovaj blog. Napisao sam tri posta, onako bezvezna, tek tako da nešto bude na njemu i nisam kužio kako stvari funkcioniraju. A kako sam bio doma bez interneta, jer sam mu pristupao iz školske knjižnice, blog je ostao zaboravljen, kao i klub koji se u međuvremenu ugasio. Sve do prije 5 mjeseci, kada sam se uspio sjetiti šifre ovog starog, zaboravljenog bloga i vratio se u sadašnjem izdanju. sretan

2. kakve blogove volite pratiti i koje teme su vam najzanimljivije?

Volim sve vrste umjetnosti, osim mode i pratim takve i neopterečene blogere. Ne zanima me politika, iako ponekad zapnem na kojem. smijeh

3. da li bi prihvatili ulogu urednika bloga i što biste tada prvo napravili?

Ne znam bih li jer bi se morao naći u situaciji da mi se ponudi, ali da pristanem, sigurno bih pridonio pojednostavljenju stvari i kreiranju aplikacije za smartphone. sretan

4. kako birate teme kojima se bavite i što vas sve može inspirirati?

Biram kako mi dođe, tj. ono čime sam trenutno zaokupljen, uglavnom meni lijepe stvari. sretan

5. kada biste kuhali " večeru za blogere " što bi bilo na meniju?

Vjerojatno nešto iz karte restorana gdje radim. Za predjelo najvjerojatnije mazalice sa kajmakom i čili nitima, glavno jelo teleći odrezak sa mozzarelom i polama krumpira s kajmakom, a desert semifreddo da bademima i lješnjacima. sretan

6. jeste li na blogu doživjeli neke neuobičajene, zanimljive trenutke, bilo pozitivne ili negativne?

Bilo je par uvredljivih komentara, ali najneugodniji je bio kada se jedna blogerica našla blokirana na mom blogu bez razloga. Na moj upit uredništvu što se dogodilo dobio sam odgovor, citiram: "Iz tehnike nam kažu da to možete sami odblokirati." WTF???

7. znaju li vaši bližnji za vaš blog ili je on samo vaše mjesto?

Znaju svi, ali jedino najbliže i zanimaju postovi. sretan

8. da na jedan dan možete biti neki drugi bloger kojeg biste odabrali i zašto?

A ne znam, ima ih dosta... Od svakog po malo. smijeh

9. koliko ste najduže izdržali bez bloga i da li ste pokušali prestati?

Nisam pokušao, ali sam imao fazu od par dana kada mi je malo išao na živce. belj

10. ima li života bez bloga, te ima li bloga u svemiru?

Kod mene je bilo, onih sedam godina koliko je stajao neotvoren, ali nije bio toliko zanimljiv.
Pa čim je na zemlji, i u svemiru je, zar ne? sretan

I da, najdraže sigurnosno pitanje mi je: Koje su boje vanzemaljci? smijeh

P.S. Nije mi se dalo ubacivati fotke, budem u nekoj drugoj igri. mouthwash

Na danju igru zovem:
Samo nebo zna
Alžbeta Bathory
Čuvarica pinkleca
Lilianke
SarahB.

kiss

wave

Oznake: Game of Blogs

Vatroslav



kiss

wave

Oznake: Vatroslav Lisinski

Za Valcer

srijeda, 23.07.2014.

Dan kad se rodiš
Jednom se slavi
Znaju to svi
Pa i mačići mali

Pa sretan ti onda rođendan bio
Najsretniji i najsmiješniji od sviju! party



pjeva

Oznake: rođendan

Čekajući čovječuljka

utorak, 22.07.2014.





kiss

wave

Oznake: semafor

Sunce

ponedjeljak, 21.07.2014.

Sunce nam daje svjetlost, a u svom buđenju i odlasku u san sjaji u najljepšim bojama. sretan











U tom tonu nastavljamo današnje druženje. sretan

Original pjesma: EKV

"Sad sunce sluša riječi
I kada ne čuje naš glas
Sad sunce ljubi lice

Sad sunce sluša riječi
I kada ne čuje naš glas
Sad sunce ljubi lice
Možda baš danas nije
Pravi dan za kraj..."



kiss

wave

Oznake: Sunce

Osvježenje u zalasku sunca

nedjelja, 20.07.2014.



wave

Oznake: fontana, zalazak

Predstava sa stražnje strane

subota, 19.07.2014.



kiss

wave

Oznake: HNK Zagreb

Parkić

Parkić u koji svratim ponekad... sretan



kiss

wave

Oznake: Parkić, Marko Marulić

Moja klupica

petak, 18.07.2014.

Najprije sam snimio već viđen prizor: sretan



A onda sam vidio nju: smijeh



Sunčala se sama, pa sam joj odlučio praviti društvo do dolaska vlaka. sretan

I poslušao nešto sa glazbenog popisa. sretan



kiss

wave

Oznake: pruga, vlak, klupica

Svjetlost u tri čina

I. Čin



II. Čin


Finale


kiss

wave

Oznake: Lampion

Osvježenje

četvrtak, 17.07.2014.



kiss

wave

Oznake: fontana, Hotel Esplanade

Rapsodija u bijelom

Ne znam da li spada u razbijanje monotonije ili sam samo iskoristio priliku? smijeh



kiss

wave

Oznake: Bijeli hodnik

Mojih pet razloga

srijeda, 16.07.2014.

Krenula je neka igra od zapovjednika @Sjedokosog i space commandera @Cyrana pa se i ja nepozvan uključujem. smijeh
Kapetani, svežite se, jer ovo je pet plus stvari koje sigurno ne znate:

Strano
Rolling Stones, Evanescence, Disturbed, Nightwish, Imagine Dragons, Arctic Monkeys, Empire of the sun

Domaće
Vatra, Elemental, Damir Urban, Darko Rundek, Gibonni, Natali Dizdar, TBF, Josipa Lisac

Region
Dino Merlin

Pjevači
Već spomenuti Urban, Gibonni, Merlin, ponekad Robbie Williams...

Pjevačice
Janis Joplin, Amy Winehouse, Lorde, Natali Dizdar

Klasika
Mozzart i Beethoven su svi kojih se sad mogu sjetiti. nut

Etno
Lidija Bajuk i Žiga

Film
Avatar, Skyfall, Harry Potter svih osam smijeh

Glumac
Jedini kojeg se sada mogu sjetiti je George Clooney, al samo zato što je dobar! wink

Glumica
Definitivno Kate Winslet i Julia Roberts, iako ni Sandra Bullock nije loša. wink

Mjuzikl
Zasad samo Mouline Rogue jer Jaltu još nisam pogledao. belj

kiss

wave


Oznake: ja, Ja i samo Ja!

Noćka

Kad na Strojarskoj prorade svjetla. sretan



kiss

wave

Oznake: Neboder, strojarska

Pješak Vs. Lampa

utorak, 15.07.2014.





kiss

wave

Oznake: Pješak, lampa Savska

Lampe

nedjelja, 13.07.2014.

Kopajući po folderu fotografija, primjetio sam kako sam dosta fotografirao lampe. I to iz puževe perspektive, s pogledom prema nebu. Neke sam čak i objavljivao, a evo i onih koje još nisam: sretan





Ova je nastala slučajno, ali je super ispala. sretan











kiss

wave

Oznake: lampa

Rođendan

subota, 12.07.2014.




Noćas bih mogao napisati najtužnije stihove.

Noćas bih mogao napisati najtužnije stihove.

Napisati, na primjer: "Noć je posuta zvijezdama,
trepere modre zvijezde u planini."

Noćni vjetar kruži nebom i pjeva.

Noćas bih mogao napisati najtužnije stihove.
Volio sam je, a ponekad je i ona mene voljela.

U noćima kao ova, bila je u mom naručju.
Ljubljah je, koliko puta, ispod beskrajna neba.

Voljela me, a ponekad i ja sam je volio.
Kako da ne volim njene velike nepomične oči.

Noćas bih mogao napisati najtužnije stihove.
Misliti da je nemam, osjećati da sam je izgubio.

Slušati noćas beskrajnu, još mnogo dužu bez nje.
I stih pada na dušu kao rosa na pašnjak.

Nije važno što je moja ljubav ne sačuva.
Noć je posuta zvijezdama i ona nije uza me.

To je sve. U daljini netko pjeva. U daljini.
Duša je moja nesretna što ju je izgubila.

Kao da je želi približiti, moj pogled je traži.
Srce je moje traži, a ona nije uza me.

Ista noć u bijelo odijeva ista stabla.
Ni mi, od nekada, nismo više isti.

Više je ne volim, sigurno, ali koliko sam volio!
Moj glas je tražio vjetar da takne njeno uho.

Drugome, pripast će drugome. Kao prije mojih cjelova.
Njen glas i jasno tijelo. Njene beskrajne oči.

Više je ne volim, zaista, no možda je ipak volim?
Ljubav je tako kratka, a zaborav tako dug.

I jer sam je u noćima poput ove držao u naručju,
duša je moja nesretna što ju je izgubila.

Iako je to posljednji bol koju mi zadaje
i posljednji stihovi koje za nju pišem.

Pablo Neruda. čileanski je pjesnik, pravim imenom Ricardo Eliezer Neftalí Reyes Basoalto, rođen u Parralu, 12. srpnja 1904.
Više godina proveo je u Madridu gdje se sprijateljio s Lorcom i drugim španjolskim pjesnicima te pristupio antifašističkom pokretu, zbog čega je u svojoj domovini bio proganjan. U početku piše pretežno ljubavnu liriku, a kasnije prelazi na društveno i politički angažiranu poeziju koja govori protiv ratnih strahota i ustaje u obranu potlačenih.



Objavio je 19 zbirki poezije, od kojih su značajnije "Španjolska u srcu" u kojoj daje potresnu, ali uvjerljivu sliku borbe španjolskog naroda. Život i svijet doživljavao je prvenstveno čulno, pa su uzbuđenje, ogorčenje, samilost i srdžba osnovni motivi njegove poezije. Objavio je još i Crepusculario; Sto ljubavnih soneta; Dvadeset ljubavnih i jedna očajna; Prstenovi; Pokušaj neizmjernog čovjeka; Boravak na zemlji; Elementarne ode; Podsjetnik s Crnog otoka; Ruke dana; Kraj svijeta.
Njegov Sveopći spjev (Canto general, 1950.), postao je simbolom stremljenja za književnost čileanskog naroda.

Godine 1971. dodijeljena mu je Nobelova nagrada za književnost.

Da je živ, danas bi proslavio 110 rođendan. sretan

wave

Oznake: Pablo Neruda

Pejzaž

petak, 11.07.2014.

Iako sam najprije skinuo teoriju pejzaža s wikipedije, nekako mi se nije uklopila u sliku iza ove: sretan



A to je susjedov najbolji prijatelj Sony. smijeh



Pozdravio me na dolasku s posla. sretan

kiss

wave

Oznake: pejzaž, pas

Žaba

utorak, 08.07.2014.

Jedne večeri, ispod cvjetnog lista, nisam našao djetelinu s četiri lista... Bila je ustvari žaba. smijeh I taman kada smo pomislili kako će u noćnu vožnju s nama, izgubila se u grmlju. sretan



kiss

wave

Oznake: žaba

Foodballerka

četvrtak, 03.07.2014.

Sinoć smo odlučili svratiti do Strossmayerova trga u centru grada. Istini na volju, sam festival hrane i nogometa nije nas previše interesirao, već nas je privukao unaprijed najavljeni koncert Vatre, mog omiljenog domaćeg benda. sretan

Ekipa se počela skupljati vrlo rano, mi smo stiglo oko 20h. sretan



Bio sam u ugodnom društvu. sretan



Koncert je počeo oko 21:15, nisam siguran više, iako su najavili da neće kasniti. smijeh



Skupilo se dosta ekipe....



...Čak mi je i ova ljepotica uletila u kadar. sretan



Ali bez obzira na nju, Irena je i dalje najljepša članica benda! wink



I sveti Nikola sluša Vatru! smijeh



Pogled iz zadnje lože... sretan



...I prednje! smijeh

Vručina

srijeda, 02.07.2014.

Trčimo
U polju kukuruza
Da bi dobili opekline prvog,
Drugog ili trečeg stupnja
Tražeći sebe

Oznake: Sunce, kukuruz

Daljina

utorak, 01.07.2014.



kiss

wave

Oznake: ilica

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>