..people aren't afraid of darkness, they are afraid of things hidden in it....

15.03.2007., četvrtak

hepi brzdej mr.Hahn

Pozz..ovak-dobila sam telefonski račun i u paketu s njime i zabranu interneta..stoga..nemojte se ljutit sto vas jos manje komentiram..postove cu pisat iz knjiznice,ako ih budem pisala..uglavnom..pozz uz jednu pjesmu.


You're here tonight again
With broken heart
Again you're givin' him yor tears
Again in sorrow you're flyin'


Your tears pearls are
Pearls you give for nothing
His heart is black
Girl, he'll broke your wings

Don't you understand
I love the way you’re smilin’
Red lipstick on your lips
I love the way you walk
Your wistful gaze is strenght for me

You're here tonight again
With broken heart
Again you're givin' him yor tears
Again in sorrow you're flyin'


Your picture i have
I want to carry you on my hand
Like drop..lift you to the sky
I wanna love you
Don't wanna share you

My love isn't worth of you
But girl, I'll watch you
In hard,stormly night
ill be your road
Hug me, girl
Give me at least that

You're here tonight again
With broken heart
Again you're givin' him yor tears
Again in sorrow you're flyin'


.objašnjenje pjesme-pisana je na engleskom jer engleski ne trazi rimu a subjekt je musko jer da je pjesma upucena decku, autorica bi ispala samo ljubomorna treba..ovako je to nesto sasvim drugo..pozz i knjiznice…

- 12:08 - Komentari (18) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

ovaj blog je nastao cisto iz dosade.....nema se tu sta pametnoga za reci o njemu.Ako ste vec tu mogli biste komentirati..cisto da znam da ste bili tu..a trenutno je mirovini...



users online

Linkovi

nije vazno tko sam...postovi ionako nisu o meni,samo su djelo moje inspiracije..(kao sto vidite jadne..)


ovoliko vas je bilo od 17.02...

free web counter

free web counter