..people aren't afraid of darkness, they are afraid of things hidden in it....

05.03.2007., ponedjeljak

..jedna priča bez smisla....

napomena:post zbilja nema smisla.nemojte ga čitat.sprdnja na serijske ubojice.ma strašno.uglavnom.neznam ni zašto sam to objavila.ali eto.nemoj čitat.smijehpukla samlud.pravite se da ne kužite.to vam je kad gledate previše glupih akcijskih filmova.heh.živio arnold i teksaški rendžer!!!!weeeeeeeeeeeeee(lud)

Osjetio sam da je tu blizu. Znao sam da me slijedi. I koliko god brzo trčao, znao sam da će me uloviti. Učinit će mi isto ono o čemu sam čitao. ''Raskomadani u šumi''..da, tako je glasio onaj naziv u novinama, Hm, zašto sam dovraga mislio da se to meni neće dogoditi? Sad shvaćam da sam ponekad stvarno bio idiot. Oštra bol. Zapeo sam za šikaru. Noga me je užasno boljela. Krv je šištala iz maloprije nastale rane. Svaki moj korak povećavao je bol. Ali nisam smio stati. Miris krvi. Razmišljam sam da odustanem. Jednostavno , stanem tu gdje jesam i pričekam. Sad će on. Rane na licu pčele su me peći. Rukama sam odguravao granje pred sobom. Postajao sam sve sporiji. Jeli to bio umor ili psihički uvjetovana reakcija?(to vam je tako kad vas psihologija muči.heh.dobila sam ja 4 iz ogd!weeeeeee.čitaj dalje). Već je počela padati noć .Znao sam da nemam šanse u mraku. I dalje sam trčao. Koliko sam mogao..ali snaga je odlazila svakim novim udarcem. Lagano sam počelo gubiti kontrolu nad sobom. Bio sam umoran, gladan.Ironično je bilo to što sam osjećao da ću ja postati hrana nekome. Heh. Ta pomisao me natjerala u smijeh .Počeo sam se smijati histerično. O očaja pretpostavljam. A onda su me noge odale. Srušio sam se nasred lokve. Shvati sam koliko sam bezvrijedan, moj život trebao je završiti u blatu. Taman sam se počeo smijati sam svojoj očajnosti kad sam ga ugledao. Iznenađenja li, izgledao je bijesan. Usta su mu bila krvava…Sline…sad sam shvatio što je moja prijateljica mislila kad je rekla da joj je zgodan onaj ork iz gospodara prstenova. Maneken naspram ovog ružnog stvorenja. Imao je oči poput moje bivše profe iz latinskg.strašno. Ovo stvorenje je bilo odvratno. A ni malo axa mu ne bi škodilo. I tako ,ležim ja na podu, psujem mater Ini što mi nisu dali besplatno gorivo a ne da ostanem bez njega nasred šume. A onaj leek trči li ga trči. J*** mater, odakle mu snaga više? Valjda je moj prethodnik imao vitamina u sebi. Ne znam…I onda…napokon stigao ,on mene..skočio i…..
***
tu se mi fajtamo pa ne mogu sad pričat''
***
pogreb mojih ostataka. (nisu bili svi ukusni) 8.02.20007, mjesno groblje u Cerni. svi ste pozvani.
***
pa jesamrekla da je glup?nisam ja kriva što si čitaosmijeh

- 22:10 - Komentari (30) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (4)
Ožujak 2007 (4)
Veljača 2007 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

ovaj blog je nastao cisto iz dosade.....nema se tu sta pametnoga za reci o njemu.Ako ste vec tu mogli biste komentirati..cisto da znam da ste bili tu..a trenutno je mirovini...



users online

Linkovi

nije vazno tko sam...postovi ionako nisu o meni,samo su djelo moje inspiracije..(kao sto vidite jadne..)


ovoliko vas je bilo od 17.02...

free web counter

free web counter