Zagreb Advent 2017 - Stop Existing. Start Living. - Blog.hr
Zagreb Advent 2017

Bok svima!
Blagdani su prošli a ja se nadam da ste ih proveli sa svojim najmilijima, nadam se da ste novu dočekali veselo i da vam je ovih prvih par dana 2018. proteklo lijepo! :D
A sad back to reality... ili na skijanje. Kako tko.

Moji roditelji i ja nemamo božićni duh. Nismo ukrašavali kuću, dvorište, bor... nismo si kupovali poklone. Nismo vjernici pa ne slavimo Božić kao takav. #nohate
Ali jesmo za zajedništvo tako da se jesmo tjedan dana okupljali kod djeda i bake (koji jesu vjernici) i slavili obitelj. S tim da sam ja na sam Božić pola dana provela kod obitelji broj 2 a pola kod svoje.
Novu godinu sam dočekala na antibioticima. Nisam htjela odustati od planova koje sam imala pa sam ipak otišla van. Nisam konzumirala alkohol i provela sam se najbolje.

Sada pišem post jer sam išla na advent u Zagreb i imam par fotki. Vjerujem da svi znate kako Zagreb izgleda al ajmo sad zamislit da ne znate. Nekako mislim da do Sveta Tri Kralja još postoji taj blagdanski duh pa mogu i takve fotke objavit.
Evo ih!

























pozdrav ;)
02:38 - Komentari [4] - # - On/Off

<< Arhiva >>

so ambitious.
.^ ^
vječni sanjar.
24 godine.

*The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want.*

*Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you.*

*Sve što želim ja je biti svakog dana nasmijana.*

.linkovi.







Credits
design: 082dizajn || © 2010. help: x