summer in pictures [vol.2] - Stop Existing. Start Living. - Blog.hr
summer in pictures [vol.2]

Sepetember 1st. Day off. Rainy Friday. Just before my doctor's appointment.

Nisam se javljala cijelo ljeto. Nisam ni stigla. Znate kako to ide. Nisam nikud ni putovala pa nemam baš friških fotki za pokazivanje.
Prošle sam godine na kraju ljeta objavila par fotki koje su više-manje pokazale di sam bila i što sam radila. Tako ću i sada.
Enjoy.... or don't. It's up to you.



--> morala sam ih imati jer volim sve fluffy. Ali don't worry, ne izlazim iz kuće u njima.








--> pićenca prije i nakon posla su ono bez čega mi ljeto ne smije proći.




--> bio mi je i rođendan.












--> stigla sam se i okupati nekoliko puta. Ne onoliko koliko bih htjela though.




--> bila sam na koncertu u Areni. Našoj, pulskoj Areni.




--> i na koncertu u jednoj uvali. Bilo je prekrasno. Ja sam gledala s plaže ali je bilo i puno brodica s kojih su ljudi uživali u koncertu. Čista romantika.




--> uživala sam u zalascima...




--> ...družila se s dečkom...




--> ...i udebljala sam se masu. Moram sad na neku dijetu.


Nadam se da ćemo imati još lijepog vremena do službenog kraja ljeta. Ima još nekoliko stvari koje bih htjela napraviti.
Kakvo je bilo vaše ljeto?
14:09 - Komentari [7] - # - On/Off

<< Arhiva >>

so ambitious.
.^ ^
vječni sanjar.
24 godine.

*The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want.*

*Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you.*

*Sve što želim ja je biti svakog dana nasmijana.*

.linkovi.







Credits
design: 082dizajn || © 2010. help: x