tabu? - Stop Existing. Start Living. - Blog.hr
tabu?

Danas nema fotki.
Danas želim malo pričat o stvarima koje se dešavaju vjerojatno češće nego što se misli.
S*x na poslu. U radnoj okolini. Među kolegama. Kužite što hoću reći.
Naime, ja trenutno radim u jednom uredu gdje su mi sve kolege redom oženjeni muškarci i udane žene. Flert na dnevnoj bazi je normalna stvar. Mislim da bi se tamo svatko sa svakim intimno družio. xP
Od 20 oženjenih muškaraca, njih 18 bi prevarilo suprugu s kolegicom s posla samo da im se pruži prilika.
Ja sam tamo najmlađa. Daleko najmlađa. Istina je da pojedinci flertaju samnom i istina je da bi svašta nešto pokušali samo da pokažem interes. Naravno, nisam zainteresirana za to iz više razloga.
Ali to što gledam svaki dan me tjera da se zapitam postoje li ljudi koji su vjerni svojim partnerima. Naizgled većina ima savršen, skladan brak, malu djecu... I zašto? Zašto si dopuštaju takve stvari? Jesu li zapravo nesretni u braku? Možda i jesu sretni ali žude za nečim novim, nekakvim adrenalinom možda...
I kad razmislim, svi u mojoj okolini imaju iskustva s varanjem. Ili su oni ti koji su prevarili ili pak su bili prevareni. Oni koji su varali uvijek kažu da je teško objasniti razloge. Kao, to jednostavno dođe. Nije da zbog toga manje vole svoje partnere.
Je li postala društveno prihvatljiva ona rečenica: "svi varaju"? Je li to sad najnormalnija stvar? Hoće li se tako nešto svima nama dogoditi? Jedna situacija danas na poslu me baš užasnula i zato je post ovakav, nikakav. Zaista bih htjela više znati o toj temi tako da slobodno napišite svoje mišljenje u komentaru. Strahujete li nekad hoće li vas partner/ica prevariti? Jeste li vi varali? I je li vam ugodno kad znate da vam partner/ica radi u nekom manjem okruženju sa ženama/muškarcima.
I da, jasno mi je da se prevare događaju i van posla ali sada me zanima konkretno ta poslovna okolina. Isto tako, službena putovanja?
23:44 - Komentari [11] - # - On/Off

<< Arhiva >>

so ambitious.
.^ ^
vječni sanjar.
24 godine.

*The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want.*

*Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you.*

*Sve što želim ja je biti svakog dana nasmijana.*

.linkovi.







Credits
design: 082dizajn || © 2010. help: x