such a beautiful day - Stop Existing. Start Living. - Blog.hr
such a beautiful day

Hi! Danas nema fotki s putovanja. Danas dijelim fotke od nedjelje. Prekrasno provedene nedjelje s par prekrasnih ljudi. Mislim da je sad već jasno da obožavam more u svako godišnje doba. :D ...i da volim životinje. I hranu.
Inače, dobro sam, radim, nemam previše vremena ali eto...falio mi je blog :D
Praznik rada sam provela na poslu, hvala na pitanju, i nakon toga smo išli roštiljat na plažu. Nas 25 u ekipi. I još par ostalih grupa od 20 ljudi. Bilo nas je. Bilo je i veselo. Cure su me napile u nekakvim drinking igrama. Inače ne pijem pa me brzo uhvatilo. I sad sam bolesna, grlo me boli. Bit će da mi je bilo hladno ili nešto. Ne znam. Sve u svemu - eventful.
Evo vam sličke :)

























pozdrav ;)
20:55 - Komentari [4] - # - On/Off

<< Arhiva >>

so ambitious.
.^ ^
vječni sanjar.
24 godine.

*The first step to getting the things you want out of life is this: Decide what you want.*

*Life is just a mirror, and what you see out there, you must first see inside of you.*

*Sve što želim ja je biti svakog dana nasmijana.*

.linkovi.







Credits
design: 082dizajn || © 2010. help: x