ponedjeljak, 30.01.2012.

8.dan

Brzinski post, jer imam stvarno puno za učiti!
D - integralni kruh, posni sir, krastavci
R - kuhani krumpir, par prokulica, cikla
V - varivo od povrća, jogurt

Napravila sam kao varivo od svog povrća koje sam našla u frižideru - kelj, poriluk, brokula, grašak, mrkva...itd i nakon jedne zdjelice toga sam bila sita. Danas sam zadovoljna, samo sam se opet naživcirala kad sam došla u menzu i spoznala krumpir na 10 000 načina. Al što je tu je.
Dobro mi je, mogu reć da mi nije teško, ali dok nisam okružena raznim junkom. Kad se nađem doma da nemam šta za radit, odmah otvaram frižider. Odvratna naviko, nestani !!!
Ali zacrtala sam si cilj. Do ljeta moram na nešto ličit. Jel mi vjerujete da ovo ljeto nisam išla sa društvom na more jer nisam imala snage obuć badić pred njima?! Bez obzira na to što me oni vole "takvu kakva jesam" (iako vjerujem da je i to na vagi), ja sebe ne podnosim, niti malo. Nemam volje izlazit iz kuće u ovakvom stanju!


18:12 | Komentari 2 | Print | ^ | On/Off |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.