get to know me.. Samo čovjek ima visinu sa koje može pasti.. - Blog.hr

05.04.2007.

Image Hosted by ImageShack.us

Stara proročica
usred svoje kule
vizija
snova
predviđanja
iznad sunca
današnjice
i oblaka
sutrašnjice
sjedi nadmoćno
kao da zaista
vidi
zna
shvaća.

Dosada nije griješila
čak ni kada je u Amonu
osudila ljepotu Andromede
na milost i nemilost
čudovišta Krete.
Ona vidi zaplete sudbine
bolje no Moire
i Parke
božice rođenja
umjetnice niti
suđenice sa moćima
kojima nadmašuju čak i bogove
tri sestre sudbine
Klota započinje,
Laheza vodi i čuva
Atropa određuje kraj.
Ova Proročica sve vidi.

Ona prati put
kojime se kreću niti
naše međusobne isprepletenosti.

Vidi naše iskidane niti
što su nekada predstavljale sponu
dvije duše.
Ona je ta,
koja za razliku od nas,
zna
zašto
kako
kada
se naše klupko otplelo
i razdvojilo
dva životna puta
stvarajući
ne samo udaljenost naših gradova
već i različite poglede na
svijet
budućnost
nas.

Pitala sam je u snovima
koji su u zadnje vrijeme više nalik
na noćne more
zašto je nešto što se isprva činilo tako
ispravno
iskreno
idealno
od tog istog početka
bilo osuđeno na propast?
Nisam u stanju
prihvatiti odgovor
ne želim
priznati
slabost ljudi
našu nemogućnost da sami
stvaramo sreću.
Strašna mi je pomisao da
unatoč uloženomu trudu svi pokušaji
propadnu
sve nade
nestanu
a ljubav je nemoćna
naspram vremena.
i Ti, i Ona i ja,
svi znamo
koliko sam vjerovala
druge razuvjerala
tebe,a ponekad i sebe uvjeravala
'može se,
izvedivo je'
da bi nakon svega
krojenja
plesanja
računanja
i pretvaranja
vremena
među nama nestalo
osnove svega.

I tražim odgovore, a Ona me gleda
zašto u njenim očima osjećam sažalijenje?
Ili je možda ovo vidjela već previše puta?
Jedna duša
dvjesto pedeset pitanja
i jednako toliko zabluda.
Prokletstvo sveznajućih je zakletva tišine
i ona ju slijedi unatoč našim molbama.
Te noći odgovorila mi je nijemo
pogledom
koji me i sada prati.
Samo Ona i ja znamo sva pitanja,
ja ne naslućujem odgovore koje Ona zna,
ali osjećam da iako si ti otpleo i odbacio
naše niti
naći će se netko
za mene,
makar na tren
netko će me uočiti
u gradskoj gomili
pomisliti
'mogao bih ju voljeti'
ja ću mu se osmijehnuti
i nadati se
da Ona to vidi
Ona ga je poslala
Ona se smiješi.




- 20:41 - Komentari (22) - Isprintaj - # -

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.