ponedjeljak, 08.05.2006.

OKRUGLI STOL 3 - SMETNJE

Na redu je treci okrugli stol, a tema je ovaj put bila smetnje. Raspravu je prvo potaknijo Govnar Smrti, a onda su grupljani krenuli u zustru raspravu. Za stolom su sjedili: Govnar Smrti, Pajo Paksu, Ivana rS, william te fler.

Govnar Smrti:
Ostaju li prigodom bildovanja, nakon što se prekine s bildovanjem te
uporabom sterojida, kake posljedice?
Odnosno, oću li imat smetnje ako na vrjeme prekinem.
Robija mi je reko da je na vrjeme prekinijo i da sad ima samo smetnje, a da
je nastavijo.... ne znam..!



Ako musolini ovako nastavi....ne znam..!..

William odgovara Govnaru Smrti: je. mlohava cuna

Pajo Paksu odgovara te se ukljucuje sa nevjerojatnom tezom:
ništa strašno
evo moj susjed Đuro isto presto bildat pa mu narasle sise i dobijo
mlijeko pa sad radi ko dojilja u domu za odbacenu kopilad do 6 mjeseci
starosti
a imo je problema i sa maternicom pa je moro ic na prekid trudnoće
kaze da nije peder nego kad je sjevo nehotično mu se kita zabila u dupe i dok je skužijo već je svršijo, a nije ni znao da mu je izrasla maternica malo više iznad debelog crijeva te je nesvjesno zatrudnijo.



Govnar Smrti kad je procito oma mu je bilo lakse jer je na vrijeme presto bildovat:
uf, dobroje da sam na vrjeme presto
probaću sa nambundo ko mesić


fler odgovara Govnaru Smrti u vezi nambunda:
je, al ondak pripazi jer moraš baratat drvenim štapom, a drveni
predmeti inaće pokazuju temdenciju sraščivanja s domačinom, nešto kao
simbijoza.
jebenmu, tako sam jednom nakon kopanja po bašći hodo danima s motikom
u ruci ne mogavši je odbaciti. jednostavno se nije dala, mlatijo sam
okolo, probo s misterMuskolom, ćak i razrijedživaćem al ništa.
kakav je to bijo užas, taman misliš uletit žemskoj i ondak ti sine kako
nikad nisi vidijo tipove s motikom te trebom (iako, nije mi palo na
pamet uzet motiku i u drugu pesnicu, nebili makar bijo simetrićan, što
je i cilj kvalitetnog bildanja). da ne spominjem kako se bilo teško oblaćit.
kako neko vrijeme nisam kopo, sama je otpala, fala bogu.

otad više ne diram ništa osim kranpa jer se pokazo korisnim kad te na
ulici spopadnu jehovi.


Ivana rS zakljucuje temu:
...šta me pocjetilo na dane kad je moj stari bijo botanićar u krizi i uzgajo
klizanteme, pa sam se morala u ćetr dizat ujutro i naveće do ćetr, u ćetr
plastenika ić kidat zaperke i korov.
To dandanas znam kidat zaperke.
Sa ljubičica, anbrozije, asparaguza, klizantema, paradajza i krunpirove
zlatice.
a onda se mom starom jednom prilikom pokido motokultivator to ti je ono ko
traktor ali nije, pa je ošo na pijac (bila srijeda, pol šes ujutro) i kupijo
aršove....
ALI! To nije tema naše današnje emisije.


- 12:24 - Komentariši (13) - Izprimtaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.