Milena, Mladen i Belinda

22.10.2005., subota

Nobody fucks with Jesus

Svaki put kad popijem dvije žuje (strong), mene uhvati neka jaka struja svijesti. Nek uđe u zapisnik da je Žuja odvratno i štetno pivo, ali da može da inspirira. Može da inspirira mladiće.
Današnji tok misli posvećujem Isusu. Razlog je prilično jednostavan, dok sam još bio sasma trijezan čuo sam neki vic o Isusu pa mi je ostao u glavi. Sjetio sam se i još jednog vica - bila posljednja večer, donio Matej hranu, Luka cugu, Petar travu, a Juda pozvao murju. Nevažno.
Uglavnom, razmišljao sam o Isusu i zaključio da je tip kojeg je sudbina najviše na svijetu zajebala. Znate onu priču kako djeca pod pritiskom roditelja moraju raditi njihov posao? Tipa, xy je vlasnik tvornice, a od njegova sina se očekuje da naslijedi posao. Isusa isto nitko ništa nije pitao. Isus se rodio ko Božji sin i Bog je rekao - ha čuj, kad si mi već sin, a fino ćeš učiniti što priliči Bogu. Jel Isusa itko pitao hoće li se rađe napušavati i raditi kao stolar ili limar? Je kurac. Nego ima da naslijediš od Boga zanat. A ovi što naslijede zanat bar dobiju neke pare, a Isus samo križinu.
Čuda? Ove fore s oživljavanjem ljudi i tjeranjem slijepih da progledaju ne pušim. To je cirkus, majke mi. Haleluja! Valjda ni Isusu nije bilo jasno kako je čiča koji je reko da je slijep odjednom progledao, a on oca mu nije ništa napravio. Njega su nasanjkali. Meni sad prišla neka ženska i tražila 2 kune. Za cugu, iskrena bila. Ja joj dao 5, jer nisam mogao naći Slavuja u džepu. Ta bar nije muljala da je slijepa. To cijenim. A ovi od Isusa nisu žicali pare, a vukli ga za nos. To je bezobrazno.
Učenici? Je, učenici su kimali glavom i govorili kak su Isusova učenja super. Mislim, pogle realno - šta tu trebaš učiti? Budi dobar i to je to. Ovi učenici su bili samo fejkeri i ALTRONATIVCI ((c) by Eugen Vidric) koji su mislili da je strašno kul i buntovnički furati se na Isusova učenja. A prije su bili neki ribari, pa im je bilo svejedno. Rađe su dolazili do Isusa, jeli taj madafakin beskvasni kruh i kimali glavom. "budite dobri". Kimaju glavom.
Nitko se nije jebao s Isusom. Onaj Dan Brown, kak mu je ime već, je kao pisao da je ženio Mariju Magdalenu i imao 5 djece. Je kurac. Sama činjenica da je stalno provodio vrijeme s jednom sasvim solidnom ženskom ne znači ništa. Isusu mora da se nije dizao, kad smo kod toga. Ajde ti šetaj s Marijom Magdalenom s mišlju da će te za dan - dva netko pribiti na križ. Jebeš sise, jebeš noge Marije Magdalene, ali u tom trenutku jednostavno ti se ne diže. A Marija Magdalena? Pa ona je mislila da je bolje 12 kuraca učenika nego Isusov kurac od 12 cm. Jebi ga, žene su praktična bića ponekad.

Dakle, da sumiramo, Isus je bio tip kojeg je sam bog prisiljavao da se bavi nečim čim se stvarno nitko normalan ne bi bavio, bio je tip koji se družio s 12 idiota i koji je znao žensku koju bi u nekom sretnijem vremenu u sretnijim okolnostima sretno jebao i bio sretan. Ali ne, pribili su ga na križ. Birokratska greška, kladim se.


U 2 ujutro me uhvatila struja misli o Isusu. Danas u 11 ujutro će mi neki ljudi dolaziti i govoriti da su totalitarne stranke dio demokracije, odnosno da nisu. Ja ću biti protiv svih njih. Mislim, boli mene kurac da li jesu ili nisu dio demokracije, ali što on meni ima srati. Nobody fucks with Jesus.
- 01:58 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< listopad, 2005 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

PROCITAJ PRIJE UPOTREBE

Linkovi