KOSOR ZAGLAVILA U LIFTU: 'KAO ŠTO VIDITE USPJEŠNO SAM SPAŠENA"
[ # ]

ZAGREB
Piše: Mario Velić
Foto: Nino Strmotić
Karikatura: Nik Titanik

- Krenula sam u zračnu luku i zaglavila. Došli su vatrogasci i što ja znam tko još ne - objasnila je Kosor s osmijehom na licu.Najpoznatiji hrvatski karikaturist brzinski je napravio karikaturu kojom je na svoj način prokomentirao premjerkino zaglavljenje u liftu

Image and video hosting by TinyPic

Na primopredaju broda Jadran za domaćeg brodara Jadroliniju u Splitu premijerka Jadranka Kosor stigla je sa zakašnjenjem.- Na odlasku u zračnu luku zaglavila sam u liftu. Došli su vatrogasci i što ja znam tko još ne, no evo kao što vidite uspješno sam spašena. Onda smo još malo čekali avion pa smo zato zakasnili na čemu se ispričavam - govorila je novinarima s osmijehom premijerka Kosor što dokazuje da nesretan događaj nije ostavio traga na njoj.

Nezgoda se dogodila jutros, kada je premijerka krenula u zračnu luku jer je već prije 11 sati trebala biti u Splitu. No, baš tada pokvario se lift u premijerkinoj zgradi na zagrebačkim Ravnicama, u Šeferovoj 4. Uslijedila je žurna akcija i vatrogasci su ubrzo pripomogli premijerki Kosor, koja je tek malo zakasnila u Split, a na kraju je događaj ipak zaključila osmijehom. večernji list

Image and video hosting by TinyPic

Vijest da je premijerka Kosor zapela u liftu očito je bila vrhunska inspiracija za Nikolu Plečka, tj. Nika Titanika. Najpoznatiji i najbolji hrvatski karikaturist brzinski je napravio karikaturu kojom je na svoj prepoznatljivi način prokomentirao ovaj događaj.- To mi je posao. Konstatno gledam sve što radim i kada mediji dobro reagiraju odmah slijedi moja reakcija, kakva god da je: Nekada je manje smiješna, a nekada više - rekao nam je dobro raspoloženi Nik Titanik.

Kada smo ga pitali odakle ideja za lift koji prigovara vatrogascima, kroz smijeh je odgovorio da su to "neki pomaknuti klikeri u njegovoj glavi".Za izradu ove karikature trebalo mu je 15 do 20 minuta.- Baš sam se mučio sa temom koju ću obraditi i kada sam vidio naslov znao sam da je to to - dodao je Nik Titanik.
zagrebancija

29.05.2010. ...12:00 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters