VIJEČNICI OSUDILI NEANGAŽIRANOST VATROGASACA
[ # ]

MOSTAR

Gradsko vijeće Mostara nije ni na današnjoj sjednici usvojilo odluku o osnivanju poslovne zone grada...

- Odluka nije usvojena jer su vijećnici zatražili na uvid sve potrebne dokumente o ovom projektu - rekao je predsjednik Gradskog vijeća Danijel Vidović, dodajući kako dnevnim redom nije bila planirana rasprava o izboru gradonačelnika.

Prije rasprave o uspostavi poslovne zone, klubovi svih vijećnika osudili su paljenje palme ispred kuće vijećnice Socijaldemokratske partije (SDP) Selme Jakupović, te osudili neangažiranost policije i vatrogasaca, koji su, tek na inzistiranje vlasnice, došli 24 sata nakon paljenja.

"Imala sam požar u dvorištu moje obiteljske kuće u kojoj živim još od 1959.godine.Žao mi je ali nemogu ovo posmatrati kao slučajnost. Nemoguće je da palma visoka 5 metara izgori za 15 minuta od bačenog opuška kao što mi je to policija rekla. Ovo je možda nekom beznačajno ali meni nije!" ,kazala je Selma Jakupović.

Vijećnik Branko Božić rekao je kako je prije dva dana primjetio da mu je obiteljska grobnica u mjestu Salakovac kamenovana.Vijećnici su osudili i ovaj incident i zatražili veću angažiranost policije na rješavanju ovih slučajeva. Dnevni avaz

Vezane vijesti
PODMETNUT POŽAR PRED KUĆOM VIJEĆNICE SDP-A

30.03.2009. ...15:30 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters