LABRADORICA DONA SPASILA SVOJU GAZDARICU
[ # ]

FotoArhiva Vatrene Vijesti

SESVETE

Piše : Ante Milković
Foto: Goran Mehkek / Cropix

Labradorica Dona spasila je u subotu rano ujutro u Zagrebu život vlasnici Dubravki Videk kada ju je, ližući je po rukama i glavi, probudila u plamtećoj kući te izvela u dvorište.

Šokiranoj umirovljenici Videk u pomoć su ubrzo stigli susjedi koji su pozvali i vatrogasce, no kući pedesetogodišnje Videk nije bilo spasa te je cijela izgorjela. Mobitel, bežićni telefon, boca Coca-Cole, odjeća koju je imala na sebi te dva kredita jedino je što je Videk i Doni ostalo nakon strašnog požara.

Prema policijskom izvješću, kuća se zapalila kada je otvoreni plamen probio dimovodnu cijev u potkrovlju. Uplakanu i izbezumljenu Zagrepčanku jučer smo zatekli kod susjeda koji su joj privremeno pružili smještaj. Videk je, naime, dijete udomitelja te nema nikakvu rodbinu i obitelj. Ima jedino svoju Donu.

Izgorene grede i pepeo
- Moja Dona, moja Dona, spasila si me, život si mi spasila - jecala je umirovljenica nad svojom Donom.
Nakon što su skupile hrabrost, Videk i Dona povele su nas do mjesta gdje je do subote stajao njihov jedini dom. Danas su ondje goli tamni zidovi prekriveni izgorenim gredama i pepelom.

- Kad me je Dona probudila, mislila sam da mora mokriti pa sam je izvela van. No, kada sam u papučama i kućnom ogrtaču došla u dvorište, Dona mi je bila vrlo čudna jer je uznemireno skakutala uokolo. Onda sam vidjela da se nešto dimi iz potkrovlja pa sam se stepenicama popela gore i kad sam otvorila vrata, kao da je nešto eksplodiralo unutra. Vatra je zahvatila cijelu prostoriju - ispričala je Videk dok je stajala na mjestu bivšega dnevnog boravka.
Videk je tada istrčala te je panično zvala upomoć. Susjedi su je čuli i pozvali vatrogasce, no kako je najbliža vatrogasna postaja od Glavnica Donjih udaljena desetak kilometara, susjedi su sami počeli gasiti vatru.

Devet vatrogasnih cisterni
Nakon pola sata stigli su i vatrogasci, no kako je velik dio kuće od drveta, ništa se nije moglo učiniti.Do deset sati Videk je s Donom samo sjedila i promatrala kako gase njezin jedini dom. Nije pomoglo ni devet vatrogasnih cisterni.
- Ne znam što ću. Samo sam u prizemlje uložila 40 tisuća kuna. Kupila sam novi DVD, televizor, tapete, laminate, a sada nemam ništa. Moram plaćati kredit i račune, a imam samo mirovinu. Odjeću koju imam na sebi darovala mi je susjeda. Jedino mi je Dona ostala - rekla je Videk.ý Jutarnji List

10.02.2008. ...15:25 [ Komentari (0) ] Isprintaj

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.





eXTReMe Tracker
free counters