Naša mala princeza https://blog.dnevnik.hr/vala1

nedjelja, 14.09.2014.



digresija..........2010.



.....na svu sreću moja mama vodi dnevnik mojih aktivnosti, tako da nećete puno propustiti.....

evo 2010.godina:

............9. siječanj 2010. Prvo šišanje, šišala me Dija susjeda jer jedino kod nje hoćeš u miru sjediti, i uspjelo je super......................



...........2. veljača 2010.
„mama ja vi ji ve ta?!“ = mama ja vidjela veliku ribu tamo !, to su moje riječi i rečenice, pa sad neka oni razmišljaju…………..

…………..Sram ih bilo nisu upisali datum, ali negdje u proljeće odustala sam od pelene…………….. Pokušavali su mi malo približiti wc tako da sam išla milion puta sjesti i pokušati piškiti, ali ništa ……….jedno veče nakon mazanja kremom kupanja i svih večernjih priprema tražila sam ići na wc po stoti put taj dan,….i onda je pao dogovor ako me sad skinu i odvedem na wc više ne oblačimo pelenu……pristala sam…tata i mama su se pripremili na zapišanu noć…………………… koja je prošla zapravo super, i više nam pelena nije trebala……………………ipak sam ja već velika cura.

.........svibanj 2010. Sad već pričam kao velika, slažem rečenice, ali evo u samo mjesec dana moje dvosložne riječi i čudne rečenice, postale su normalne riječi i rečenice.

........ljeto. napokon toplo. Išli smo i na bazene na Copicu, nisam baš luda za vodom, samo do gležnjeva, iako su mi kupili brdo plivica, bazen, čamac,...... opremim se sa svime i uđem do gležnja i to je to.......

.......srpanj 2010. Pelješac Drače, ljetovanje. Ove godine smo išli na put sa Randovićima, na isto mjesto kao i prije. Zapravo sam se dobro provela, uglavnom sam zanovijetala, oću ovo i oću ono, ali sve u svemu mi je bilo ok........

Plaža DIVNA
........ drugi treći dan sam se ipak malo opustila i išla sa mamom i tatom u duboko plivati, i bilo je zabavno, iako tonem sa plivicama, ukočena sam ko ekser. Zabavni su puževi i rakovi samci, iako kad nakupim dovoljno natjeraju me da sve pustiš da žive................

........2. kolovoz 2010. Put kući, stali smo u Jablanici na ručak, i sve se činilo da je dobro čak i kad sam se popela na klackalicu sa dječakom koji je bio bar duplo teži od mene,.... odskočio on i spustio se dolje a ja sam samo preletjela preko klackalice kao iz katapulta................ sva sreća sve je prošlo u redu..............uz malo suza....


....... skupljam bube, mrave, muhe i slično sve dobro protrljam i nosim da netko vidi……

19.10…………ROĐENDAN IMAM 3!


Kao i svake godine mama poludi za vrijeme blagdana, tako i ove godine sam primorana bušiti bundeve s njom (a nije mi teško palo raditi nered)

………..13.prosinac 2010.
bila sam jako ljuta na dedu ………
„Deda je zočest!!!!!! Vikala sam „bacio mi je dudu!!!!!!! U meče!!! ……………
I tako otišli smo kući, ušle u stan ispričale tati što se dogodilo, otišle oprati ruke, i ne znam točno što je izazvalo akciju, tata je ušao u toalet bacio dudu u wc i povukao vodu!?
Izbečila sam oči od iznenađenja i panike…………………….Polako je došlo i vrijeme spavanja, preko nekoliko puta sam išla do wc-a vidjeti jeli duda isplivala, ali ništa , čak je tata obećao da će me voditi sutra na Dravu da vidim jel isplivala negdje, čak su mi i pokušali prodati foru da ima neka beba riba kojoj treba duda vise nego meni…………..

14. prosinac 2010.
cijeli dan sam čekala tatu da dođe kući i vodi me na Dravu…………….Popodne je zapadao snijeg i postalo jako hladno, prehladno za odlazak na Dravu u potragu za dudom…………………………………


18. prosinac 2010. Odlazak kod Djeda Mraza, kao i prošle godine išli smo u Dječje narodno kazalište, pogledati predstavu ove godine nije bila strašna kao prošle, “Betlehemska ovca“, bilo mi je zabavno……Čak je i odlazak do Djeda bio ok, slike govore više od riječi………………..



a evo još koja bitna za ovu godinu:

Lisa i ja uvijek skupa spremne na sve ludorije



negdje u jesen mama je prvi put pobijedila tatu u šahu! (jednom u 15 godina naravno da je bitno! (još ne kužim okrenuti sliku)

14.09.2014. u 09:23 • 0 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< rujan, 2014 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Studeni 2014 (1)
Listopad 2014 (2)
Rujan 2014 (8)
Kolovoz 2014 (1)
Siječanj 2010 (6)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (4)
Kolovoz 2009 (31)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Ljepota odrastanja




više nikada nećemo biti slobodni
sada živimo dva života
NJezin i svoj
Bit će tu besanih noći
Isreće veće
Od bilo čega o čemu smo ikada sanjali
Iznenađenja, čudesnih događaja
Jer ona je naša kći naš dragulj






Morate ju voljeti




Ljupkost što nadmašuje
Savršenstvo
Dražesnost opojnija
od svih milina
Ljepota
I sve što ona može predstavljati





Majka




Noću često kad već zaspiš
I kad soba već opusti
Ko laticu ruže mama
Na tvoj obraz cjelov spusti
Ona tvoje male tuge
Zagrljajem toplim tješi
A svakoj se tvojoj sreći
Ko najvećem daru smješi
Njeni prsti kao lahor
Prijeđu preko tvoje kose
A njene te priče lako
U daleka carstva nose
Njena ljubav tebe grije
Njeno srce za te bije
Znaj nad tobom uvijek bdije
Majka biće najmilije