VaginalniRedizajn

21.10.2007., nedjelja

Komprimirano ludilo.zip

Ok!!! Užasno sam pijan i nemam isprike za sve ove dane što me nije bilo"!!! Dani idu, a od mene nit V!!! Zajebano je pisat išta kad znadeš da ti je sestra kroatist. Zajebi sve!!!!!! Ovak, seka je rodila!!! Rodila prekrasnu djevojčicu, a meni sve toplo oko srca i želim vam sve to prikazati a ne mogu jer... ma mislim sam si ako možeš, a ako ne, jbga...
Sve u svemu rezultat = +
Stoji mi toliko težak osvrt na idilu da brišem svaki taj pogled, da samo hoću, da želim tu 88'- mu a idem dalje dok tipkovnica je komplicirana i riječi prolaze kao pozdrav u vjetru. Dovraga, zar mi je tako loše, dok brojim rodbinu izdaleka, da te poznajem u ludilu. Pa ponesi me iz dosade, a da me riječi prepoznaju kao da sam iz knjige koju znadeš. Kao što bi moja baka rekla. Pa ti posrni !!! I reci onu suvislu rečenicu a da mi šogi ne padne u nesvijest. Divan lik!!! Proziran i bistar, ispravan kao točno u podne. Ma zajebi i odjebi, sam sam i ti to kao poštuješ a niti ne znaš da si dosadna kao djevojčica koja tek dođe na stranicu idiologije na hrvatskom jeziku u vrijeme kada nikoga nije briga. A anarhija više nije jaz kao nekad. Uzrok, bit i posljedica su čin koji te određuju. Pa dok ja pišem na hrvatskom, pijan i vidno uzbuđen ti me gledaš u kutku, sama i zaboravljena kao knjiga u prašnom redu znanja dok pored tebe prolaze istine, protkane duom velikih grudi koje želim u samoći dok sam idealan kakav jesam a ti me zaustavljaš jer ne želiš da drugi vide što sam, ili si to ti.... Ma reko zajebi!!! Kao da me briga. Ma nikoga nije briga!!!!! Volim te!, pa zar to ne osjećaš. Zelene oči, malena i gotovo nevina. Kao takvom se čini a ja opet pušim; stalna mušterija. Jbte pa kaj! Ti! Da!!!!!! Ajde uzmi i odnesi poznat ti je kraj.

Idila kakva je neizdrživa je. Ljudi su svinje i to treba poštovati. Molim te utješi poznate idiote, pa kao kao što političari znaju izreć' : Ma zajebi!!! Jedan je jedan, a dva je dva. Ljudi su čudni a mi ih svejedno volimo. A žene. !?? MA što ti to znači!!!? Pa uostalom, preuzeti će i ono malo što je ostalo.

Volim ih.!!!
Želim IH!!! One su dio i kraj.
Pletenje je...

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.