upitnik?

12.01.2006., četvrtak


Pitanja od kojih boli glava
Prekine li je usred ozbiljne rečenice samo kako bi joj rekao da je voli? Voli li je uopće? Želi li je onako ludo kako je mene želio? Tepa li joj istim nadimcima kao meni? Kupi li joj svaku sitnicu koja ga na nju podsjeti? Voli li miris njene kože? Miriše li joj kosu? Igra li joj se s kosom? Kaže li joj da je lijepa, iako je nenašminkana, nepočešljana i u bezveznoj odjeći? Ljubi li je onako kratko, ali mokro u trenucima strasti? Privine li ju čvrsto uz sebe prije spavanja? Miluje li ju svojim nestašnim prstima svuda po tijelu? Prošaputa li joj na uho da je voli, onako kad je već u polusnu?

A ona? Usrećuje li ga? Nasmije li ga kad je tužan, bezvoljan,umoran? Poljubi li ga ikad u vrat,ali pozadi, tamo gdje voli? Miluje li mu ikad rupicu na bradi? Miluje li mu ikada lice? Sjeti li mu se kupiti osvježivač za auto od vanilije, on uvijek zaboravi? Napravi li mu ikad palačinke da su masne i deblje,samo zato jer on tako voli? Namaže li mu ikad kruh maslacem, umjesto margarinom? Dosoli li mu uvijek hranu, bez da ga i pita? Je li ga vrijedna?

Izbacih iz sebe ova pitanja koja mi se vrzmaju po glavi zadnjih dana, bolje reći mjeseci. On bi mi odgovorio na njih, znam da bi, samo da ga pitam. Ali ja ga nemam prava pitati. Sami si krojimo sudbinu, sama sam ovo izabrala znajući da me čeka teško razdoblje. Samo mi se čini što vrijeme odmiče da ide nagore, umjesto nabolje.

- 18:58 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>