°¤°¤°a jA zA ljUbaV sVe cU dA dAm, a tVou nEcU, osTanI saM...°¤°¤°

Napisano: 23.03.2007., petak

…eh…pa mislim da bi bio red da napišem novi post… =) ovaj tjedan je bio FENOMENALAN!!! išli smo u Zg… o0o0 yea…. Prefora je bilo…. U utorak u 6 smo krenuli…došli smo u metropolu oko 10…išli u ZOO…o0o0o0 yea…sprdali se životinjama…morali smo tam bit 2 h…pa mislim ono…lega…no ok! Poslije lutali gradom…jeli pizzu…mljac….tek smo u 7 navečer išli u hotel…u 8 imali večeru…poslije slobodno…yeee!!! Veca, zrinko, borna, david, puška, kunovac i ja išli kupit alkiće… o0o0 yea…al ja NISAM pila….išli smo u neku zabit…skoro se izgubili….LOL…. ja se skoro ubila…imala štikle…lega… poskliznula sam se…onda su vikali na mene… da ne padam na aute jer nam ne treba da počnu zvonit….da…ziher oće…i došli mi u tu trgovinu…i ajde puška, tina, dajte torbe…mi dale…i krenule…i onda je barbara izvalila nešt čemu sam se smijala…joooj….al oke….nie važno0o0….i ušli mi u hotel…bez problema…došli kod puške i čabraje u sobu……meni natočili vina…ja o0o0no0o0….ne fala….ne….iam astmu…oni mene počeli nagovarat…kao: pa ajde…ja reko: nema šanse…a doro…nećemo je silit…ne mora…više će nama ostat… baš sam zlatna…al rilli….poslije smo bili do 2 na hodniku…ja i puška se valjale…a ljudi iz 3. raz nas samo čudno gledaju…a baš je tepih bio mekan…oko pol 3 išli spavat. Ja bila s kunovac u sobi…mariju istjerali pa došla spavat s kunovac…lol…cijelo sam se vrijeme smijala…al ok….ujutro se morali dići u 7!!! U 7!!!a zaspala sam oko 3…začudo… nisam imala podočnjake…al mi se cijeli dan spavalo…a išli smo u Tehnološki muzej, Planetarij i prirodoslovni muzej…i da…u botanički vrt…tam smo samo malo provirili….i onda kidnuli… išli na pizzu…again!!!! I tak….do 6 bili na kavi….onda išli za Osijek…spavala sam cijelim putem….bilo je guba u busu…. Samo što je neš futalo na jaja….i što me neprestano budila voditeljica…lega….baš onak fino zaspeš i ona se prodere… nadam se da ću dobit 5…makar iz vladanja…trea mi….mama mi dolazi na informacije…30.3. baš prie rođendana…đizsSsSsSsS…
sljedeći tjedan opet normalan…baš beEeEd… jo0o0j …..ovaj iz geografije nas pita….doro…ne , sve…samo one koi su pobjegli s geografije…pa…nas 14… issseeee…..dobit ću komad…jer on nije normalan…uvijek neka svoja pitanja postavlja…i da zbog tog markiranja smo dobili opomenu…zamisli…e….a lega…to nam raska sredila…čak je i predložila…božeEeEeE…beEeEeEddd….baš jadno…mogla je reć…kao: pa nemojte… oni su najbolji razred na školi..{bar smo bili} neće se to više nikada ponovit…{uopće}…a ne ovak… u ponedjeljak likovni odgovaram…i te spike….et to bi bilo sve od mene…javim se u ponedjeljak…kad ću imat novu vijest… planiram je izvest…držite mi fige da uspijem….
…ae….idem….to e sve….papa…….

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.