umorno_oko

< siječanj, 2017 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Komentari On/Off

Opis bloga
Kako se osjeća četrdesetgodišnjak kao otac po prvi put?
A tokon svih ovih godin zabiluženo ča se događa oko mene ...

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Linkovi ...
Blog.hr
HR vatrogasni portal
Gajnc novi mašogradski portal
Kaštelanski portal
Mašogadur

free web counter


Ovamo volin povirit ...
Eleonora Bego
Nenad Bego
Gogoo
Gustirna
Brod u boci
Ciovka
Informatičar staroga kova

Photobucket


... da ne zamirite, i ja san, davno, obaša cilu županiju, i šire, sa mlaznicon u ruci i brentačon na kostima, ma koliko mi šutjeli o tome ...
E, i zaboravija san napisat, član sam DVD "Mladost" čin san uspija nagovorit mater da mi se potpiše na pristupnicu, od 1977. godine.

Moji E-mailovi:
E-mail

Photobucket
Photobucket
Photobucket

Arhiva ... po godinan
Srpanj 2004
Siječanj 2005
Siječanj 2006
Siječanj 2007
Siječanj 2008
Siječanj 2009
Siječanj 2010
Siječanj 2011
Siječanj 2012
Siječanj 2013
Siječanj 2014
Veljača 2015

14.01.2017., subota

Zabililo

Odavno san ja sa onin „bilin govnon“ na „vi“. Totalno san ga zamrzija kad nas je ono zadnji put vižita 2012 godine pa ga se nismo desetak dan mogli riešit headbang headbang headbang
A mislin da prvi znaci netrepeljivosti mene i dotične vrimenske nepogode sežedu još u početak osandeseti godin prošloga stoljeća, kad san jema „Sneg je opet, Snežana“ i fažol svaki dan za obid (ručak, za sjevernjake) na odsluženju vojnoga roka.
Za divno čudo, fažol nikad nisan zamrzija, dapače njami njami njami
Kako se je i u nas fibra malo strmopizdila, malo zakijalo, vremenska prognoza me podsjeća na moj tekući račun, jerbo smo par dan bili stalno u minusu, svako malo bi neko zazivlja snig.
Odma san za ton osobno pljucnija tri puta, ka za crnon maškon ... puknucu samo bi mi i to još falilo.
Niti znan vozit niti odat po snigu, ča je i razumjivo, jer mi se ni jedan od predaka nije zva ni Janez ni Mojca headbang
Danas je, ipak, bija poseban, da ne rečen malo čudnovati dan ... malo je palo kiše, dok je, jema bit, na većin nadmorskin visinan pada snig ... fibra je bila debelo priko nule, a Kozjak zabilija. Mljac!
I kako me je oni crveni, rogati, sa perunon stalno bada, „ajde, ajde“ ... a i nakon tri dana mirovanja nisan moga izdržat. Oni Gori mi je svidok da san Vinkicu zva tri puta da gremo povirit malo ubrdo. Neće. Ajde neka!
Jer znan da će se ovakova prilika teško opet u nas ukazat (poviše nule i snig) ... pa san se lagano uputija. Jesan bija teplo obučen, ali Kobila Suzi jema već iskusne litnje gume. A i patike su mi bile malo ... „ćelave“ ... da ne buden brezobrazniji cerek
Rukavice? Kapa? Ma daj ... ko je to vidija nosit ovako po suncu.
I krenen ti ja pomalo uzbrig. Polako. Put Malačke.
Vidin, jema sitnoga žala po cesti, znači da zimska služba nije bila iznenađena. Ohrabrilo me je da ušaltan u treću brzinu, na olakšanje oni iza mene radi koji mi je mater sigurno dobila napadaje štucavice puknucu
A kad san doša do gori: Idila!

 photo 01 pd malacka_zpsd2bijfxd.jpg

 photo 02 poviscarone doma_zpsnms87y6y.jpg

... deboto bi i zimsku razglednicu moga učinit ...

 photo 04 zimska razglednica_1_zpse8tyaflk.jpg

 photo 05 zimska razglednica_2_zpssfla4lqe.jpg

Kad dođen gori, obično se popenjen do Križa, ali ovi put san ti običaj priskočija. Da ne zašlajfan negdi na po puta, a do doli bi se već u lipoga snješka dokotrlja ...

 photo 03 do kriza_zpsncoufkgq.jpg

Ko je ono Snješka Bijelića spomenija?

 photo 09 snjesko_zps5yhnjmnd.jpg

Na prve znakove moga termostata, ugrađenoga u vrhove prstiju, da se lagano počinjen mrznit, uputija san se nizdol, na manje nadmorske visine.
Ča se mene tiče, snig ne triba ove zime više ni padat.
Howgh! thumbup
Atroke da ću poć na Krvavec/Bjelolasicu/Bjelašnicu/Kronplatz/Madonu di Campiglio ili ča ti ga ja znan di ... da sad zadržin doživljaj samo u zemljopisno bližin okvirima.
Zdravi mi, veseli i bez onoga biloga (piiiip!) bili!!! mah mah mah
- 13:05 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.