Trudna mama

subota, 31.10.2009.

povratak.....

Eto u srijedu otišla na kontrolu i zadržali meu bolnici na jednu noć.....No koliko su me prestrašili sve je u redu.....drago mi je da sam ostala, jer sad na miru spavam i s više išćekivanja očekujem prinovu....Naime , u srijedu sam išla na ultrazvuk pošto mi tjedan ranije ultrazvuk nije dobro pokazao. Ustanovilo se da je beba premalena i da trebam mirovati.....nakon tjedan dana, beba nije ništa narasla, a uz to se nije ni mrdala, i odlučili su me zadržat i kao dijagnozu su stavili "Zastoj u razvoju" . Jako ružno zvuči, meni još gore....čak su mi rekli da će me možda i prislino porodit, pošto se ne razvija, pa da se u vanjskom svijetu prilagodi i razvje kako treba. To je u biti 38. tjedan trudnoće po menstruaciji, 37. po ultrazvuku. A po tim njihovim parametrima ja sam bila u 34. tjednu....katastrofa i šok.....Nakon izgladnjivanja u bolnici i nespavanja, drugi dan mi je doktor lijepo objasnio o čemu je tu zapravo riječ. Naravno, pregledavao je na ultrazvuk bebu i rekao..." da smo svi mi isti u početku, samo se kasnije razvijamo u male, velike, debele, mršave itd...i tako se ovaj dečko odlučio razviti u malog i mršavog (ko i tata)...."Uglavnom sve je u redu, samo što su mi sad potvrdili termin poroda više nije 8.11 ko što se vodilo, nego 15.11., jer da se zapravo trudnoća mora gledati od početka, a ne zadnje parametre. Dečkić ima sad oko 2.800 grama....za 2 tjedna još uspije navuć preko 3 kg.....A kasnije ostaje na meni da ga nahranim i ishranim kako treba....:))))).....Sve u svemu drago mi je da sam ostala, da se sve razrješilo, i nisam ljuta na doktore i njihovu procjenu. I još moram reć da nemam trudnički šećer, šta se taj dan desilo da je bio povišen ne bih znala.....

Uglavnom sa nestrpljenjem očekujemo prinovu, i nadamo se da će nas ovaj 3. put ipak tata vodit u bolnicu, jer se žalio kako nikako da nas otpelje baš on, niti sa 1. dečkićem, kao ni ovaj put sa 2. ....:))

- 13:40 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2009 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Listopad 2011 (1)
Listopad 2010 (1)
Siječanj 2010 (1)
Prosinac 2009 (1)
Studeni 2009 (3)
Listopad 2009 (3)
Rujan 2009 (1)
Kolovoz 2009 (1)
Srpanj 2009 (2)
Lipanj 2009 (2)
Svibanj 2009 (2)
Travanj 2009 (4)
Ožujak 2009 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Žena, mama dvoje dečkića......Kimi 3, 5 godine i Antonio 11 mjeseci......pokušavam uživat u tom lijepom muškom društvu......dat im što više ljubavi....