kurvabezmotike na privremenom boravku u santiagu

utorak, 04.11.2008.

Buenos Aires, 2. dan: Dva metra ljubavi

Zaboravila sam engleski.

Juce mi se u hostelu neka Irkinja obratila na tom jeziku i ja sam je gledala guscjim pogledom, poptuno izbezumljeno jer sam je razumjela (nisam bas toliko alzhajmericna), a nista mi nije izlazilo iz usta. Nista osim spanjolskog.

Zena je vjerojatno mislila da sam retardirana.

Sad znam da osim imena, bez problema zaboravljam i jezike. S njemackim sam se davno oprostila, ocito je red i na engleskom.

Cijeli dan smo tumarale po gradu, bez cilja i plana.

Ja to volim i najgust mi je tako, ali danas cemo se morat zbrojit i krenut putevima turizma.

Lijep je ovaj Buenos Aires.

Mislim da sam vec krknula pola krave.

Biftek je jeftiniji od pizze na primjer.

Imam malo griznju savjesti, ipak sam ja u dusi biljojed.

Koka nema sta za jest. Ovdje ne postoji hrana bez mesa. Juce je jela empanade, danas mislimo naci Indijca.

Nije bas jeftino, peso je ojacao.

Pretpostavljam da je to dobro za njih. Za nas dve bas i nije.

Osim sto imaju jeftine bifteke i ne priznaju vegeterijance, moram primijetit da su Argentinci znatno visi od Cileanaca.

Napokon se ne osjecam ko Guliver.

Doduse, juce mi je neki ulicni svaler viknuo:

Eno, ide dva metra ljubavi!

Bas je bio simpatican i patuljast.

Argentinci su znatno umjereniji u ulicnom snubljenju od Cileanaca sto uopce ne znaci da su umjereni.

Kad smo se vracale u hostel, neki latino laver stereotipnog izgleda (duga kosa, potkosulja siledijka i svasamsizgodanistabisisveradiodamogu stav) nam je dobacio jedan od standardnih pozdrava zenskom rodu.

Koka je rekla: Jebote, jesi vidila, jesi vidila?
Ja sam odgovorila: Da!

Covjek je razvrstavao smece.
Tocnije, wc papir.
Najtocnije, rabljeni wc papir.

Odmah su me obuzele prljave misli.


- 12:21 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv