U Zemlji Izlazećeg Sunca

18.10.2006., srijeda

Čemu se Japanci smiju?

Komentari na zapis o naivnosti naveo me je na ovu temu.
Znamo da se ne smiju našim šalama nego se kiselo osmjehuju.

Budući da se na svim programima nacionalne televiziju cijelo vrijeme vrte neki talk-show programi gdje smijeha nikad dosta, vjerojatno postoji nešto kao japanski humor.
Ja sam već pokušao doznati neki vic ili šalu, ali još mi nitko nije uspio nešto takvo ispričati

Stoga, od sutra krećem u lov na prvi japanski vic!

Stay tuned!

Update I
Prva dva dana potrage neuspješno su završila. Pitao sam nekolicinu kolega u uredu i nisam dobio nikakav odgovor.
Jedan mi je rekao. "Znaš ja sam jako ozbiljna osoba i ne znam niti jedan vic"
Od drugog sam doznao nešto što je njemu bilo jako smiješno dok je pričao ali je to igra riječi pa i nije čudno što mi nije bila smiješna.
Ali možda se nekomu dopadne:
Kako na japanski prevesti sljedeći tekst:
- Budin kip!
- Od bakra je!

- Butsu Zo!
- Dozo!

Ali to istodobno znači i:
- Udarit ću te!
- Izvoli!

Nekoliko mi ih je rekao, da vjerojatno ima viceva, ali ih se ne mogu sjetiti. Svi su me uputili na jednog mladca, da je kao on najviše funny u uredu pa da njega pitam.
I pitao ja njega, ali ... ni on se nije mogao sjetiti, ali je obećao da će malo razmlisliti preko vikenda i da će mi reći japanski vic u ponedjeljak.

Stoga, još malo strpljenja molim!

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.