Opis Bloga





Ovaj blog isprva je služio da mogu i ja staviti avatar pokraj svojih komentara na blogove, ali izgleda da ću ipak podijeliti s vama "vječni sjaj ćuknutoga uma".
Sva prava su pridržana. Sva odgovornost prebačena je na vas
Za sve eventualne komplikacije i nuspojave,obratite se svome liječniku ili ljekarniku.

toxy2foxy@gmail.com

Fuck you Horatio, imam bolje cvikse



Prosinac 2012 (8)
Studeni 2012 (4)
Listopad 2012 (8)
Rujan 2012 (10)
Kolovoz 2012 (7)
Srpanj 2012 (12)
Lipanj 2012 (12)
Svibanj 2012 (16)
Travanj 2012 (6)
Ožujak 2012 (5)
Veljača 2012 (2)
Studeni 2011 (7)
Listopad 2011 (12)
Rujan 2011 (11)
Kolovoz 2011 (7)
Srpanj 2011 (9)
Lipanj 2011 (13)
Svibanj 2011 (10)
Travanj 2011 (11)
Ožujak 2011 (6)

Knjige


Ove su me veselile, zamislile, okupirale, oduševile i nasmijale.



George R.R. Martin - Pjesma Leda i Vatre -


Douglas Adams - Vodič Kroz Galaksiju Za Autostopere


James Clavell - Kralj Štakora


Frank Herbert - Dune


Norman Mailer Krvnikova Pjesma


Leon Uris - Mila 18


Lois McMaster Bujold - Pustolovine Milesa Vorkosigana


J.M. Simmel - Može i Bez Kavijara


Dan Simmons - Hyperion


Guy Gavriel Kay - Lavovi Al Rasana


Isaac Asimov - Fondacija


Stephen King - Rose Madder


David Benioff - Grad Lopova


Terry Pratchett - Svijet Diska


Aldous Huxley - Vrli novi svijet



nedjelja, 06.11.2011.

Te godine..

Te godine čovjek je prvi puta stupio na mjesec.
U Velikoj Britaniji ukinuta je smrtna kazna.
John Lennon i Yoko Ono su se vjenčali.
Te godine u travnju službeno je rođen internet.
Održan je Woodstock.
Kult Charlesa Mansona masakrirao je pet ljudi.
Banja Luku je pogodio katastrofalan potres.
Nobelova nagrada za književnost pripala je Samuelu Beckkettu.
CCR su snimili Bad moon rising, a Led Zeppelini Baby i'm gonna leave you.
Charless de Gaulle je dao ostavku na mjesto francuskog predsjednika.
Održani su najveći prosvjedi ikad protiv Vijetnamskog rata.
Tereza je pobjedila na Splitskom festivalu s pjesmom Nono, moj nono.
Litra goriva je u USA koštala 35 centi, prosječna cijena auta bila je 3.270.00$, a kuće 15.000.00$.
Osnovan je PLO.
Najpopularniji filmovi bili su Butch Cassidy and the Sundance Kid i Midnight Cowboy.
Snimljena je Bitka na Neretvi.
Nogometni prvak bila je Crvena Zvezda.
Instaliran je prvi bankomat u Americi.
U Sverdlovsku/Rusija se srušio UFO.


Kažu mi da je zima bila hladna.
Moj otac je imao 18, bio je u vojsci u Banja Luci.
Majka je imala 21, bila je u rađaoni.
Rodila sam se ćelava, kao što su mi sto puta rekli.
Najsretniji je bio moj djed Stjepan, koji je nakon pet sinova dobio unuku.
Djed mi je dao lijepo ime, everybody tells me so...
Cijeli život me zvao koza bez repa.
Voljela bih reći da se Svijet tada pomaknuo, ali nije....
Nije proletio nikakav komet, niti je zviježđe bilo u nekoj posebnoj konstelaciji.
Nije mi se dalo čekati pa sam 'došla' u četvrtak 06.11.1969. u 18.30.
Imali su planove za mene.
Ja sam živjela po svome.
Htjeli su da budem zdrava i sretna.
Jesam.
S gledišta Svemira, moj život je kao komet. Bljesne kratko i zgasne.
S gledišta Zemlje, ja sam samo kap u moru.
S gledišta Života ja sam karika prošlosti i budućnosti.
Što se mene tiče....
Hvala prošlosti.
Sretno budućnosti.
Život je da se živi!




| komentari (54) | print | # |

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

Linkovi


spacetelescope.org
timescapes.org
devianart.com
dnevnik.hr
javno.hr
AJB.net



Svaka od ovih pjesama ima posebno značenje za mene.
One su ja pjevasretancrysmokin