GOSPINA LJUBAV

utorak, 18.09.2007.

Moje svjedočanstvo.....

Evo konačno da ga i ja napišem. Iskreno, razmišljala sam puno i nisam zaista znala što da sve ovdje napišem, što je ustvari najbitnije i kad me je Isus najviše dotaknuo, jer Gospodin je u mom životu i životu mojih bližnjih učinio mnoga, mnoga čuda i mnogo puta me je iznenadio i učinio velika djela u mom životu.
No ovdje ću izdvojiti samo neka od njih.....
Zaista, smatram da je največe djelo učinio 12.09.2006 kada me je zazvao mojim imenom i pokazao mi put kojim trebam ići.
Taj događaj je zaista promjenio moj život iz temelja. Ja sam odgajana u katoličkoj obitelji u kojoj se stalno ide u crkvu,moli se, ide se na hodočašća itd.Ali nakon ovog događaja sve se promjenilo, na još puno, puno bolju stranu.
Zatim bih mogla izdvojiti isto tako jedan čudesan događaj u mom životu, kada mi se baka razbolila. Ona je bila nakon jednog pada sa stolice totalno izgubljena, jednostavno se gubila,nije znala što radi i ti dani su mi zaista bili grozni, jednostavno nisam mogla vjerovati da se u sekundi sve može promjeniti.Hodala je na mnoge kontrole i doktori su rekli da je to skleroza mozga i da može biti samo gore, a nikako bolje. Ja i moja obitelj smo polako gubili snagu. Jedino što nam je davalo snage bila je molitva, svi smo se molili,posebno našoj Gospi –Kraljici Mira i molili smo neka bude Božja volja, i misu smo uplatili, postili, u molitvenoj zajednici u koju idem imamo kutiju za molitvene nakane. Bila je Srijeda došla sam na molitvenu zajednicu i taj dan smo trebali isto tako imati i klanjanje pred Presvetim. Voditelj je rekao da svoje molitvene nakane predamo pred živoga Isusa , ja sam taj dan zaista na čudesan način došla do papira i kemijske i napisala molitvenu nakanu i stavila ju u kutiju pred živoga Isusa koji je odmah drugi dan učinio čudo i ni ja ni moji nismo mogli vjerovati jer Isus je doista učinio čudo, ozdravio je baku,ona je sada zdrava. Bog ju je ozdravio i zato hvala Mu i slava!!!
Zatim je ozdravio mene i moje strahove koji su me mučili, ozdravio je oca od moje prijateljice iako su doktori rekli da ima tumor na bubregu. I tu je molitva i misa učinila čudo,kad je došao na pregled nalazi su pokazali da je tumor čudesno nestao.
Puno puta je pomogao meni i mojim prijateljima da prođemo ispit, nekad je to zaista izgledalo nemoguče, ali Njemu ništa nije nemoguče.
Dao mi je dar da mogu osjetiti njegovu ljubav time što sam počivala u Duhu i još mnogo, mnogo je toga učinio, ovo sam samo ukratko nabrojala.
Isus svakodnevno čini čuda u mom životu i uvijek me nanovo iznenađuje.
HVALA MU I SLAVA , ŠTO JE VELIK, ŠTO ČINI DJELA VELIKA, HVALA I NAŠOJ MAJCI MARIJI .
ALELUJA!!!!!

- 20:05 - Komentari (8) - Isprintaj - #