GOSPINA LJUBAV

petak, 07.09.2007.

SVJEDOČANSTA!!!!!!

Potaknuta predivnim svjedočanstvom blogera Ljiljana koje je napisao na mom blogu, pod jednim postom u kojemu sam napisala jednu misao fra Zvijezdana Linića
odlučila sam da ću ovaj post posvetiti svjedočanstvima.
Isus je rekao da trebamo svjedočiti u Njegovo ime.

"Jer što može čovjek dati kao otkup za svoj život?
Tko se zastidi mene i mojih riječi pred ovim preljubotvornim i grješnim naraštajem, toga će se i Sin čovječi zastidjeti kad dođe u slavu svojega Oca sa svetim anđelima".
(iz evanđelja po Marku)

Pa dragi moji prijatelji blogeri napišite mi svoje svjedočanstvo za Isusa, kako vas je dotaknuo,pozvao k sebi, ozdravio, pomogao u nečemu. Sigurno svatko od vas može napisati barem jednu rečenicu....
Ja ću vam biti jako zahvalna na svjedočanstvu, a pogotovo naš Gospodin!!!!

p.s.Uskoro ću i ja objaviti svoje svjedočanstvo......sretan
KAKO NAS JE ISUS DOTAKNUO?

- 23:58 - Komentari (5) - Isprintaj - #