Tisina_Zvuka

srijeda, 12.03.2008.

..........

Lagano palim cigaretu smirenih prstiju na ruci zivota u pozadini muzika svira stari dobri Pearl Jam onako po malo tezak i nekad depresivan al mom slucaju otvara mi vidike i smiruje me.moje misli su se razbristrile tmurnih oblaka nema vise,nema vise tuge ni suza postala sam hladna bez osjecanja kojeg sam imala prema njemu.Daljina je pobjedila.Moja osjecanja su hladna hrid koju ni sunce vise ne otapa.Nemam rijeci gnjeva za sta da ga osudim nit bi zeljela nit bi htjela.Nemam razlog za preprekama koje bi mozda stale mdju nas dvoje .Mi smo ipak ljudi koji zivimo razlicite zivote onako slicne al oaza godina nas je odvela na drugi karj svjeta i nacina koji smo mzoda zamisljali da ce biti ipak jaci al realnost je realnost.Ipak imam malo boli u mom srcu suze su ipak skrivene tu al nisu jake i bujne kao nekada .Nisu bile uzburkano more koje poljeva zvjezde i rt moje osamlejne plaze kao nekada.Ovo su suze posebnog oblika koej eto mozda iz navike teku ili izlaze.

Pijem kafu veliku soljicu sa dosta mlijeka pogled mi svremena na vrijeme skrece na drugu stranu zida moje oci bjeze od hrabrosti da s esuoce sa mojom odlukom koej srce donosi a ne um.
Um s eu ovomj prici ne pita vec srce kao cjelih godinu ipo dana i vise da vise vremena.Pratila sam osjecanja i srce koja su me odvela u prelijepu bastu punih cvjetova i sarenih pogleda opojnih mirisa gdje zaista ljubav caruje...

Pokazala su mi kako je ljubiti,kako je zagrliti,kako je osjetiti,voditi ljubav pred vedrim nebom i spajati nespojivo.Pokazala su mi sta znace suz ekad volis kolko srce moze da izdrzi a koliko ne.Pokazalo mi je sta znaci kad ostajes budan sa Sovana i mladnim mjesecom u vedroj noci.Kad pricas sa svjecama i osjecas muziku koja govori o ljuibavi .

Pokazala mi je slobodan pad tjela koje vise ne strijepi da nije lijepo i pozeljno.
Pokazalo mi pogled velikog horizonta.
Pokazalo mi je sta znaci postovanje,razumjevanje.
Nacucila sam sta je to razumjevanje
Sta je ljubav a ne mrznja
Jer ja ne umijem mrzjeti
Ja cu vjecno voljeti


Moj vrt je zakljucan za nekoliko dana
Izlazim iz ljubavnog vrta jer nemam sjemena
Da sadim novo cvjece da ga uzgajam
I napijam vodom ljubavi
Jer za ljubavnu vodu potrebno je
Dvoje
Potrebno dvoje da mirisu i osjecaju vrt preplavljen ljubavi...




Photobucket

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.



< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Veljača 2010 (2)
Kolovoz 2009 (1)
Travanj 2009 (1)
Ožujak 2009 (2)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (9)
Srpanj 2008 (4)
Svibanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (8)
Veljača 2008 (11)
Siječanj 2008 (27)
Prosinac 2007 (88)
Studeni 2007 (17)
Rujan 2007 (5)
Kolovoz 2007 (1)
Veljača 2007 (9)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (18)
Studeni 2006 (37)
Listopad 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga






Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


tisina_zvuka.bloger.hr/