Tinns

14.12.2005., srijeda

...Mislim!...

Danas, neću pisati što osjećam, danas ću pisati što se događa, a pošto se ne događa baš ništa posebno, evo pišem tek da izrazim misli!
Ležim u Alanovoj sobi i slušam glazbu... Phil Colins
( I can fill something in the air tonight!)
«Osjećam nešto u zraku noćas!»

I što se još događa? Što se događa? Da vam dam preciznu sliku, što se u ovom trenutku događa ....

Ponekad sunce sja. Nekad je kiša, a nekada se kroz kišu vidi koji sunčev trak.
Pišem bez veze. Pišem upravo ono što mi padne na pamet. Ovo me pomalo podsjeća na sliku.
Na apstraktno šarkanje po papiru izraženo riječima.
Volim pisati!
Pročitala sam nešto što mi pokazuje da nisam ja jedina takva kakva jesam. Da ne mislim samo ja na taj svoj način. Da se još netko osjeća slično kao ja.

«Smatrala je da se najbolje može izraziti pismom... Tjelesna blizina otežava duhovni odnos. Riječ nije savršena i vrlo rijetko je odraz istine.»

U stvari, mislim da ovo zaista važi, ali samo za neke ljude.
Ja, na primjer nekada ne mogu reći nešto, što u stvari mislim. Nekada je teško pronaći prave riječi da se izrazi ono što se misli.
Na primjer, mogu reći nešto sa čime se, u stvari, ne slažem potpuno i onda ako pokušam promijeniti to što sam rekla, izgleda kao da izmišljam, kao da ne govorim ono što mislim, nego važem... što reći, a što ne.
Teško je riječima precizno izraziti misao. A ako pišem, kao prvo moć koncentriranja mi je daleko veća.
Osoba s kojom razgovaram uvijek u meni izaziva NEKE osjećaje, a mislim da sam prvenstveno osoba koja postupa po svojim osjećajima... i volim što je tako.
Ali... pošto smatram da sam dovoljno pametna da sagledam večinu stvari iz pravog kuta, mislim da mogu i da hoću svoje ponašanje staviti pod kontrolu svog razuma, jer , ...eto prisjetila sam se da u istom onom trenutku, kada ja postupam po svojim osjećajima, postoje i tuđi osjećaji.

Ovo je jedno moje razmišljanje.
Ovo nikada ne bih mogla reći ovako, kako sam napisala.
I svjesna sam toga da nikada neću moći nešto reći tako precizno, kako to mogu napisati.
Žao mi je zbog toga, ali sam svjesna da je tako.
A pitanje je i da li se može shvatiti nešto od ovoga što sam ja nadrljala...
Ha ...i kako bih nazvala ovo što je napisano? Ja bih to nazvala autopsihoanaliza.

U stvari, nekada kristaliziram misli u diskusiji, a nekada ovako, nasamo razmišljajući, a volim jedno i drugo...
Da, volim ja i pričati... razgovarati, diskutirati.

- 15:22 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2005 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi