subota, 22.07.2006.

KITA NABIJA PO BUBNJEVIMA A AMEN PO ĐITRI

Ne znam za vas ali meni imena(zapravo, umjetnička imena) članova pobjedničkog benda ovogodišnjeg Eurosonga nisu bila poznata do jučer.
Nekak sam doskitao na njihovu stranicu, ni sam ne znam kak i odlučio istražiti o njima.
A kad sam pročitao imena- hahaha, pras u smijeh!

Photobucket - Video and Image Hosting

Pa da vam ih predstavim pojedinačno:

Photobucket - Video and Image Hosting
Gospon Lordi, vokal

Photobucket - Video and Image Hosting
Ox, bass

Photobucket - Video and Image Hosting
Kita, bubnjevi

Photobucket - Video and Image Hosting
Awa, klavijature

Photobucket - Video and Image Hosting
Amen, gitara

To su bili, dakle, članovi. «Lordi» inače ima četiri albuma iza sebe («Get Heavy» iz 2003., «The Monsterican Dream» iz 2004., «The Monster Show» iz 2005. i «The Arockalypse» iz 2006.) od kojih je ovaj zadnji najpopularniji zbog, naravno, njihovog zadnjeg/Eurovizijskog singla «Hard Rock Hallelujah».
Osim tog zadnjeg imaju još 4 singlova. Vidio sam i spot za «H. R. Hall.» i svidio mi se, pogotovo početak. Baš su clatki. Možete ga pogledati na www.lordi.fi .
Inače, popularnost im je narasla do vrhunca poslije Eurosonga, pogotovo u Skandinaviji. Krcati su turnejama, čak idu i po UK-u, koljevci R'n'R-a i metala općenito i nastupit će u čuvenom dvorcu Donington.

Photobucket - Video and Image Hosting
Ovakvog bi svaka majka za zeta

Osobno, simpatiziram ih. Ali ne zbog kostima o kojima sam sve već rekao jednom tak da se neću ponavljat.
Makar i izgledaju strašno, nisu mi strašni, (na mene) ostavljaju dojam ko neka djeca obučena u kostime nekih superjunaka. Ne znam, ponašanje im nije nekak preagresivno, u skladu s imidžem. Nisu još ni jednog fana pojeli ili neku sličnu glupost napravili. :) Puno strašniji mi je Mortis. S njim definitivni ne bi htio cugat. ;)
Photobucket - Video and Image Hosting
Mortis s djecom

- 16:45 - Komentari (12) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.