The Storm Lord

nedjelja, 09.04.2006.

Pobjeda Oluje

I tako je Iyu'Unigato, veliki kralj, pao. Pao u prašinu, pao meni pod noge. Bijes je još uvijek bio u meni, još uvjek sam osjećao pulsiranja Jingizua u mojoj ruci. Izišao sam na Toranj zelenog anđela... Vjetar je zanosio moju bijelu kosu, i u tom trenutku moju kožu oboji crnilo, a moje srce zlo...
Bijes i mržnja počeše izlaziti iz mene; munje obgrliše moje tijelo; velika krila probiše mi leđa, te ih ja rasklopih, smješeći se mojoj "evoluciji".
Promijenjen, pogledao sam ka Rimeržanima koji su upravo ubijali na ulicama moga grada. I u tom trenu, vidio sam Petoricu: U crveno obučeni Sithe bijelih kosa, sa vatrenom žestinom u pokretima. Pozvah ih mislima, te oni dođoše k meni. Moji sluge, Najvjerniji: Crvena Ruka Inelukyjeva.
Zapovijedih im da povuku snage, da spase ono preostalo: " Vjerni moji prijatelji, vrijeme je da se povučete. Učinite to odmah, jer vaši Sithe su preslabi; umrijeti će.. Ja ću se pobrinuti za Rimeržane!".
Oni me poslušaše, i za par trenutaka samo su Rimeržani bili na ulicama. Poletio sam ravno uvis, među crne oblake, te započeo magiju nevjerojatne siline, magiju koja će svakog Rimeržana u krugu od 15 kilometara od Asu'e usmrtiti; magiju koja će smrviti njihovu životnu energiju.
Otpustio sam tu moćnu silu iz sebe, te su crvene trake energije poletjele ka svakom Rimeržanu... Za minutu-dvije, više u blizini nije bilo ni jednog živog Rimeržana.
"Moje... Sve je moje...", pomalo zbunjeno sam ustvrdio.
Spustio sam se natrag na Toranj, ka svojim vjernim slugama. Gledali su me ustrašenim pogledima. Znao sam da još uvijek ne shvaćaju ovaj čin koji se dogodio pred njihovim očima. Shvatiti će s vremenom....
Otišao sam u prijestolnu dvoranu, sjeo na prijestolje, te se opustio. Imao sam osjećaj da sve baš i neće biti ovako lako. Bilo je i vizija, koje su govorile o drugima sličnih moći poput mojih... Ti drugi su me strašili. Pomalo.
Dotrčao je jedan od Crvene Ruke, Sitha koji se zvao Daei'No, da podnese izvješće: "Kralju, imamo 12305 Mrtvih na našim stranama. 9012 ih je ranjeno. Međutim, među preživjelima nema vaše majke Amerasu i njenih dvorana. Što možemo učiniti, Gospodaru?".
" Osjetio sam još prije 4 sata da se moja voljena majka udaljila iz Asu'e. Ona će svoju smrt naći za dva dana, u neočekivanom vrtlogu zraka kod Faran'haeratha. Sad me ostavi. Imam mnogo toga za učiniti!".
Bio je to prvi dan oluje, prvi dan tiranije koja će potrajati samo 400 godina. Samo prvi dan odnio je 45000 života...



- 20:25 - Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>