09.03.2010.
Opet ja
Evo mene, nakon dosta godina rekla bih. Desilo se puno toga, a dio koji sam ja željela da se desi se nije desio, ali u životu to i inače biva tako. Ono što se promjenilo jeste da sam odrasla, sazrela, nakon svega, a puno toga je bilo.
U određenom trenutku u životu nam se neki problemi čine nerješivim, a u drugom ih se prisjećamo sa smješkom i smijemo se kako su nam sitnice zagorčavale život i kako smobili glupi, jer smo tek sad u problemima.
Voljela bih znati da li sa godinam problemi bivaju sve veći i veći....čemu onda život.

Ja sam kao i moja Bosna, od malih problemčića stigla u veliku recesiju ljubavi i života, nakon bolnog raskida, brzog braka i još bržeg i mučnijeg razvoda opet sam na početku, samo što moj početak više nije tamo gdje je bio prije 3,5 godine, i početak se promjenio.

Moraliziranje mi je uvijek bila najdraža stvar u društvu, ja sam ta koja ne pije, koja ne krade, koja ne laže i ne vara, ja! Savršena ja! Ne znam da li je uzrok tomu bila moja nezrelost, glupost ili samo umišljenost. Prezirala sam muževe koji varaju žene, a još više sam prezirala one žene koje su im ljubavnice. Smatrala sam ih najvećim šljamom i odpatkom društva. Kurvetinama i rospijama. O ženama koje varaju muževe nisam razmišljala, smatrala sam ih endemima i manjinama, gotovo zanemarivim, jer muževi su ti koji varaju svoje žene dok im one rađaju djecu, kuhaju i peglaju. Sve dok se život nije oigrao sa mnom. Možda mi je Onaj gore htio otvoriti oči i spustiti me na zemlju, možda sam mu jednostavno dosadila pa me odlučio naučiti pameti, ili je odavno digao ruke od mene, pa sad ko' posljednji kjafir hodam svijetom i prikupljam grijehe.

Ja! Savršena bezgriješna ja! Ona koja je varala, lagala, prešućivala, muljala, pa sve iznova opet i ispočetka. Ona koja je rasturila svoj brak, njegovu vezu, svoj ugled, zamalo njegov posao. Kako sam se od svetice pretvorila u takvu kurvu, ili sam to možda uvijek i bila. Ponekad osjetim grižnju savjesti, ali samo ponekad, uglavnom za sve svoje postupke imam opravdanje i izliku.
On je sada sam, na jednom kraju svijeta, ja sam sama na drugom kraju. U očima sviju sam grešnica, u svojim očima sam ona koja je uzela svoj život u svoje ruke i odrasla, u njegovim očima....ona za koju on nije spreman sve žrtvovati.
posted at 13:10 | Permalink | comments | (2)


<< Arhiva >>