Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

< srpanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

ANKETA


BLOG O .....

Svemu i svačemu što uveseljava, ljuti i rastužni mladog čovjeka.

Kada ste me čitali



MOJ MAIL

Ako imate pitanja, pritužbe, kakve prijedloge ili nešto slično možete mi pisati na : grga_sk@net.hr

COOL Postovi

Noć na Glavnom kolodvoru
MATURALAC - Epizoda 1
MATURALAC - Epizoda 2
MATURALAC - Epizoda 3
MATURALAC - Epizoda 4
MATURALAC - Epizoda 5
MATURALAC - Epizoda 6
MATURALAC - Epizoda 7
MATURALAC - Epizoda 8
INVENTURA 2006.godine
INVENTURA 2007.godine - Svi važni događaji prethodne godine
HRVATSKA KOSTAJNICA - Kestenijada
TOPUSKO - Mjesto za odmor




Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
Sisak.info
Index.hr
IMGspot.com
NOVA TV
Youtube

[ponedjeljak][14.07.2008.]

Marketing

Planira moja mama već dobrih dva tjedna da ode po neke novce za Varaždin ali nikako da nađe vremena. Konačno se odlučila da odemo u četvrtak točnije 3.srpnja. Rekoh, ajde imam frendicu tamo sa faksa pa joj javim da sam u njezinu šoru pa da odemo na kavicu. Srećom bila je doma. Drugi moj posjet Varaždinu nakon deset godina. Davno je to bilo kada sam prvi puta kročio u jedan od meni najljepših kontinentalnih gradova. Mama je tako krenula svojim putem ja svojim. Mjesto sastanka : autobusni kolodvor u Varaždinu. Vrijeme sastanka : 9 sati i nešto sitno minuta. I točno kao da sam znao da će Goga biti lijena da dođe pješice od kuće, morao ju je dovesti tata. Ona je vodila na kavu ja sam plaćao. A šta ću kada sam džentlmen. Provozala me tako kroz kako oni zovu „Dućansku“. Sam naziv govori o čemu je riječ. Dućani sa jedne i sa druge strane. Na stotine. Pravi mali raj za one koji vole kupnju. Ili u prijevodu za ženski dio populacije ove kugle zemaljske. Smjestili smo se ugodno na varaždinski korzo. Malo mi je pokazala svoju srednju školu, fakultet informatike te čuveni kafić Majestic. Sjeli tako na kavicu kad ni pet ni šest kamere HRT-a oko nas. Nemreš im se sakriti. Zezali smo se tada na moj račun gdje je Goga rekla kako ni moj posjet Varaždinu ne može proći nezapaženo. Kavica, puno priče o odlasku na more, prisjećanja naših druženja u protekle dvije godine i vrijeme brzo proletilo. Mora sam nakon kratkog posjeta Varaždinu u Zagreb da se konačno upišem u treću godinu. Društvo je čekalo mjesto u redu pred referadom, potrebna papirologija je bila spremna samo smo čekali da se vrata otvore. Odlučio sam se tako za smjer marketing. Dvoumio sam se između menadžmenta i marketinga no nakon kratkog razgovora sa našim prijateljem Zokijem ipak je odluka prevagnula za marketing. Dok smo čekali pred referadom prepričavalo se dan prije kada su također bili upisi. Tolika je gužva bila, da su se svi htjeli što prije upisati u višu godinu prilikom čega je došlo do naguravanja. Bilo je i lakše ozlijeđenih. Naime od toliko naguravanja djevojka je jedna pala na pod te je doslovno bila pregažena u stampedu blesavih studenata koji su vjerojatno kulturu i odgoj ostavili doma da spava u krevetu. Danas je pak bila drugačija situacija. Lijepo su nas posjeli u dvoranu ( bez klima uređaja ), sa dvije živčane mlade dame ( koje vjerojatno nisu dobile noć prije ) i sa dva nadobudna momka ( koji su iskaljivali svoj bijes na nama pošto ne smiju na svojim ženama ). Srećom sjeli smo u treći red tako da smo brzo došli na red. Zadatak uspješno obavljen ( uz neke male prigovore ). Napokon sam došao i doma, u svoj klimatizirani mali dom. Sve obaveze su obavljene, sada mogu samo očekivati polazak u moj mili Medulin. Do idućeg posta narode pozdrav svima.



[ 1 KomentarA ][PrinT ][# ]


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.