21.03.2007., srijeda

Vrijeđanje!

E pa vrijeme je za vrijeđanje...kako vidite na zadnjem postu mi je NETKO komentiro da nisam smiješan i da mi to ne ide!Hhahahahaha...to su vam napisale jedne tri gude iz susjednog razreda...jedan je ko mačka,kanđama sve uništava.Druga govori tako brzo da bi reperi koji su pjevali pjesmu AK-47 bili ljubomorni.Treća...brrrrrr,ima aparatić za zube,debela,ružna,ružna,ružna i da ne govorim.Gadi mi se kad ih se sjetim a sad da idemo...

1.Nisam htio ispasti smiješan.
2.Ako nisi gledala prve postove ovog bloga,vidjela biš da ljudi vole moj humor i moje priče.
3.Jebote pa reko ja tebi da ne dolaziš mi na blog 100 puta,još ti i zabrabio ali...NEEEEEEEEEEE!!!Trvroglava si jebote!
4.Usotalom,KO TE JEBE!!!

Žao mi je što se trpjeli ove stvari,ali to je potrebno da se smire beštije!

Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 13:44 - Reci sinko,šta te muči? (5) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com