09.03.2007., petak

99 post

Evo dvije teme koje sam napisao samo da vas zabavim i da vam prođe vrijeme do sutra.Sad mi recite bili vi proslavu na blogu i chat boxu oko 7 ili u 8 sati?Meni paše i usred noći,ali posšto svi vi poslije odlazite na zabavu...znate o suboti je riječ.Slijedi priča.

Blogovi za sve
Ja mislim da blogovi nisu za sve,jer jebo ja ovamo gdje ja živim i najveće budale prave blogove a neznaju staviti html u box ili šta je najžalosnije niti se kuže u internet a kamoli o temi o kojoj pišu.Evo jedna jebena zgoda o kojoj sam se zamalo zakopao od smijeha.
''Ej bok imaš ti blog?''
''Imam!''
''Stvarno?Koja adresa da ti ga posjetim?''
Citiram(nemojte ovo kući izvoditi jer bi neki ljudi mogli dobiti infarkt)''Adresa?Jednostavno...www.blog.hr!''
E pa o ovom još nisam pisao,ali da se netko ne kuži bar u adresama stranica,molim vas nemojte ni paliti kompjuter jebo ja vas.Sad cilj ove priče je da sad vi napišete neku smiješnu star vezanu za blog ili bar o kompjuteru...na ovom blogu kao komentar,molim.Ako nije smiješno,recite neku stvar vezanu o mojoj žalosti o temi pa napravite ju samo smiješnom.

Žene za volanom

E pa za ovo su zaslužne žene koje se drže ono ''ŽENE SU PREVLADAVAJUĆE'' više nego četnici za ''VELIKA SRBIJA''.Na TV-u žene koje gluma na trenutačnim serijama,koje ja ne gledam,kažu da su žene bolji vozači.Hvala Bogu,jedna je priznala,ali da sam ja tu bio reko bi im ovo!
Neki dan sam gledao video na kojem se žena sad udaljenosti od 10 m zabila u ogradu koja je bila otvorena te se s autom okrenula naopako.Zaštopala je prolaz te je došlo 3 muškaraca da je izvuče.''Ko je jebo ja to?''Pitam se ja...e pa to vam je žena dimenzije 3 stada ovaca.Žena dala čovjeku torbu pa je tek ona izašla iz auta.Jebo ja čudo da nisu zvali vatrogasce.Otišl ona dalje ostavivši auto da tu stoji i da se djeca smiju!

Nadam se da vam se svidjelo jer sam to napisao samo tako!
Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 14:33 - Reci sinko,šta te muči? (7) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com