01.03.2007., četvrtak

Pc-Play

Hehehe,reko ja vama davno da sam se priključio pc-play forumu...bilo je to nedavno oko 31.1.2007. i od tad sam nekud 50 posteva napisao.Uglavnom kupite novi pc-play zbog čega posvjećujem ovaj post...objavili su mi u pisma moju pjesmu,gdje su rekli da se držim ''PROZE''...uglavnom su rekli da su se nasmijali i da ću vjerovatno nasmijati čitatelje,pa je cilj postinut...pa je,to vam je to.Smijeh je zdrav...evo žurim u piku materinu,odoh ja i čuvajte se vukova u šumi kad idete brati maricu.Be cool and smoke it well!!!smokinpartysmokin
- 12:02 - Reci sinko,šta te muči? (3) - Crna boja na papiru... - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

 
Copyright (c) Darth Burek Sprženi-da mastar by Matt
images hosting provided by ImageShack.us
designed by Templatesbox.com