Stil bez života

nedjelja, 30.10.2005.

Is this the real life,is this just fantasy?

Tko može živjeti samo u svojoj glavi,cijeli dan,ne dotičući se realnosti? Ima li takvog čovjeka,koji je hrabar tako živjeti,bez straha da ne postane outsider,ili još gore, zreo za ludnicu? Previše je bolno živjeti ovaj život..a što uraditi kad nestane nade za bolje sutra..?
Tako ja ležim,zaokupljena mislima od kojih bi me trebala zaboliti glava,a umjesto toga,one mene hrane i zato tonem sve dublje..prate me samo tonovi koji mi sviraju i riječi koje moj duh vode prema pitanjima. Zastori su vječno nagrnuti,a sunčeva svjetlost prži moj svijet samoće i bolesti. Svi mi,toliko željni pažnje i ljubavi,a opet tako sebični. Kao onaj film,Thurmanov show? Moji osjećaji su totalno suprotni. Kako su njega pratili,njegov cijeli život...a ja hodam ulicama kroz koje prolazi gomila ljudi,ali me nitko ne primjećuje. Ja sam kao običan čovjek,prave se da me doživljavaju,a u stvarnosti sam nevidljiva. Što sam to napravila, čime sam si to učinila? Nitko nema odgovore na ta pitanja, za moj život nema riješenja.
- 15:04 - Komentari (14) - Isprintaj - #

četvrtak, 27.10.2005.

Bez smisla

Malo dijete. Kolijevka. Neznanje. Želim to osjećati.
Želiš li upijati svijet, hoće li ikad tvoje oči opet buljiti u ispraznost,uobičajenost, želeći ući u životni sistem? Sunčeve zrake su izgubile svoj sjaj za mene. Kamo su nestale? Da mi je još samo jedanput gledati u svoju sjenu...
Normala. Moja šutnja nije čudna. Tvoj jezik nije kriv, ti vladaš njime. On za mene nije debil, ona je seljačina u samo tvojim očima. Svaka tvoja želja za isticanjem među gomilom ljudi polako izbljeduje i tvoje forsiranje ne vodi ničemu. Mene nitko ne razumije...zašto?
- 12:33 - Komentari (10) - Isprintaj - #

utorak, 25.10.2005.

Uvod

Predvečerje. Buljenje u ekran. Muzika. Stari dobri winamp classic skin. Novi početak. Blog.
Rađanje novog sna. Mmmmm...Snovi se nastavljaju. Još sve nije gotovo. Pisanje prvog posta? Kakav je osjećaj. Isti kao i prije. Da sam pjesnik znam što bih htjela reći. Da sam matematički lumen znam koju formulu bi upotrijebila. Ali ovo je samo život. Ništa više. Tako je i ovaj blog. Živim stil bez života. Budi drugačiji,budi svoj! Blogovi..mogu biti prava gluma! Koji da identitet preuzmem? Jesam muško,metalka,smrdljivi lutalica,čistačica,peder?? Što da budem? Sve sam što želiš...
- 21:25 - Komentari (14) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>