< prosinac, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (4)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

design by Tinchy

O MENI

E-MAIL
: djevojka-broj8@net.hr
MSN: astrid.balog@hotmail.com
MYSPACE: myspace.com/modesty_giraff

Zovem se Astrid

Rođena sam u 8.12.1992
Strijelac
Imam mamu, tatu i brata Arona
Živim u Rijeci
Idem u Školu za Primijenjenu umjetnost i dizajn
Slušam rock & punk
Sviram gitaru
Najdraza boja mi je zelena i ljučibasta
Zovu me Astra, Hippy, Modesty, Asa, Žirafa

*Sanjar
*Teški optimist
*Sretno dijete
*Zaljubljiva
*Uvijek nasmijana
*Odana svojim prijateljima
*Uvijek spremna napraviti neku glupost
*Romantičarka
*Brzopleta
*Tvrdoglava
*Nespretna
*Druželjubiva
*Neposlušna
*Uvijek spremna saslušati i pomoći
*Brbljava
*Ovisna o čokoladi i ostalim slatkišima

VOLIM...

Sebe
Obitelj
Morrisona
Prijatelje
Ljubav
Mir
Čistoću
Rijeku
Labin
Pašman
Varaždin
Muziku
Pjevati
Plesati
Čitati
Crtati
Svoje gitare
Palach
Književnost
Filmove
Kakao
Cedevitu
Gu-Gu bombone
Kinder Maxi King
Monte drink
Čokoladu
Rock
Blues
Jazz
Punk
Životinje
Gluposti
Smijeh
Veselje
Crtiće
Časopis Ok!
Knjige
Stripove
Zvijezde
Sudoku
MSN
Led(jesti)
Ležati i sjediti po podu
Parfeme (pogotovo muške)
Plišane igračke
Jagode
Banane
Biti nasmijana (a to sam uvijek)



NE VOLIM...


Rat
Mržnju
Tugu
Nepravdu
Dvoličnost
Prašinu
Prljavštinu
Dosadne knjige
Cajke
Kad se neko dere na mene
Svađu
SF filmove
Špinat
Kad se tata ljuti
Kad nije sve "po špagu"
Neurednost
Grmljavinu
Rano dizanje
Dosadne ljude
Nepotrebnu i lažnu slatkorječivost
Predasude
Big Brother
Glumatanje
Zvuk svog kućnog telefona

BLOGOVI

Franka
Kety
Lidija
Nika
Agi
Tommy
Tea
Vragolasti Denis
Filipa
Kimy

Ema
Ponči

četvrtak, 20.12.2007.

Jel gotovo?!

Jel gotovo?! Jesu Praznici?! Meni jesu jer sam bolesna... cijeli tjedan nisam bila u školi. Izbjegla sam zadnje gužve! Ali znam šta me čeka sad kad ozdravim... Da da... Blagdanski šoping. Nije baš da ga volim. Previše ljudi, svi živčani, vruće u dučanima, neodlučnost.... Ah da! Ja bi rađe u to vrijeme bila doma sa starcima i bratom, išla na klizanje s frendicama, šetala se sa dečkom, gledala film sa sestričnama i bratićima ili slušala muziku s najboljim prijateljem. Praznici trebaju bit opušteni a ne onako napeti. Ti pokloni su ionako samo mali znak pažnje i tradicije. Po meni ne treba to bit ništa skupo iako neki preferiraju takve poklone. Skupi parfemi, kompjuteri, fotoaparati... Meni je to bezveze. Meni je draži poklon neka plišana igračka il idobra knjiga. Takva sam ja! Jednostavna i skromna iako ne izgledam tako naughty .
Ja se iskreno nadam da će mi ovi praznici bit jako zanimljivi i lijepi jer u njih ulazim jako sretna i zadovoljna. Imam sve što mi je potrebno za osmijeh na licu.
Ova godina mi je donjela puno nezaboravnih trenutaka, iskustava, novih prijateljstava, karijeru greedythumbup....
Jednostano.... Zadovoljna sam sa svakim trenutkom u 2007. godini
Nadam se da ce tako i ostat do kraja ove godine i da cu ovako sretna uc u 2008.

Nego... Ja vas sad pozdravljam i.... DO ČITANJA!

PS: Franka, ljubavi... ČESTITAM TI I PUNO SREĆE SUTRA! VIDIMO SE!!!!

Vaša As3d



| Comments (145) | Print this post | # |

srijeda, 12.12.2007.

Stafeta...

Savršen dan?
Pa... Kako kad... Najviše volim petak i subotu ali ako mi se dogodi nesto lijepo neki drugi dan onda i njega proglasim lijepim.

Šta vas na ljudima prvo privuče?
Hm... Osobnost! Volim one koji se malo razlikuju od drugih... Volim s takvim ljudima pricati jer onda razgovori nisu dosadni. Vazno mi je se kreativan, otkacen simpatican.

Da morate, biste li uzeli ulogu čovjeka koji ima novac i karijeru, nema voljenu osobu pokraj sebe, ili ulogu čovjeka koji nema novac, nema karjeru ali ima voljenu osobu kraj sebe??
Meni je ljubav jako vazna u životu i zaista mislim da je ljubav nešto najljepše što se ikome može dogodit. Da, znam.... Teska sam romantičarka. Dakle uzela bi ulogu ulogu čovjeka koji nema novac, nema karjeru ali ima voljenu osobu krajsebe!!!


Koje ime je upisano u vašim rodnim listovima?

Astrid Roberta Balog

Nadimak?
E pa znate, puno ih je. Najčešći su oni Astra, Hippy i Frully. Najdrazi mi je Cvijetich jer me tao zove samo jedna, meni drago osoba iliti moja Antonela.

Koliko će ove godine biti svjećica na vašoj rođendanskoj torti?
Ove vise nitijedna... Ali prije par dana ih je bilo 15.

Kojeg vam je datuma rođendan?
08.12... Isti dan kad i Morrison

Koja vam je najdaraža životinja?
Uf... Maca i Zeko

Koje su vam boje oči?
Smeđe... Ali imama plave leće tako da su nekad i plave... Hehe

Koje vam je boje kosa?
Trenutačno je neka tamno smeda. Inace sam prirodna plavusha (svijetlo svijetlo smeda) ali sam bila i crvena, i zelena i svakakva... hehehehe!


Imate li negdje na tijelu piercing?

E... PA trenutno ne ali se za tjedan dana idem piercat na bradu! Weeeeee

Imate li negdje na tijelu tetovažu?
Hm...Hm... Pa ne!

Koje su vam boje čarape?
Pa svaki put drugačije! Heheh... Ali trenutno zelene! WoooW

Imate li sretan broj?
Pa ne... Ali mi je broj 8 jako drag... Bezveze...

Gdje bi volili putovat?
U Pariz i London i svagdje samo da se malo maknem iz Rijeke/Hrvatske.

Omiljeni film?
Ajme puno ih je.
Ovako: Kosa, Tommy, Easy riders, Nightmare before Christmas, School of rock, Trzalica sudbine, Briljanteen, Footlose, Kad 13 postane 30........
I jos puno njih al se ne mozem sjetit.

Omiljeno mjesto za odmor?
Neka velika čista livada koju obasjava sunce.

Omiljeno jelo?
Kolači, slatkiši i led.

Da li neki dan u tjednu posebno volite?
Petak poslije skole i subotu navecer. Hihihi

Što u zadnje vrijeme od pjesama najviše slušate?
Joj pa fkt ne znam... Al ajde jednu mogu rec: Deep Purple- Soldier of fortune

Koju pastu za zube koristite?
E nemojte mi se smijat, ali stvarno ne znam... Hehe... Neda mi se ic pogledat. A stvarno volim prat zube i ne znam koju pastu koristim... Uf... LOŠEEEE

Omiljeni restoran?
De Loro na Pašmanu

Omiljeni cvijet?
Maslačak i zumbul

Koji fast-food najviše volite?
Niti jedan. Mrzim ih, pogotovo MC Donald's...FUJ FUJ FUJ!

Omiljeno piće?
Cedevita od grejpa sa puno leda, onako malo gušće napravljena, Nescaffe od cokolade iz Palacha kad ga Krešo napravi i kakao.

Kako ste izgledali kad ste imali 10 godina?
Ah moja pocetnicka rock faza. Duuuuga rascupana plava kosa, naocale... Milo dijete koje slusa Stonese, Doorse, Zeppeline i Uriah Heep.

Od koga ste dobila zadnji mail?
Ne znam... od nekog ko cita OK.

U kojem bi dućanu voljeli imati karticu od 75% popusta?
U Quiksilveru.

Što radite kad vam je dosadno?
Ne znam... Nesto da mi ne bude dosadno.

Kako reagirate(na ljude,situacije)?
A sha ja znam... Na ljude prijateljski... A bo!

Koji od vaših prijatelja živi najdalje u km?
Od prijatelja puno nijih, najdalje na Floridi... Ali moj decko zivi daleko, ne toliko ali za mene previse.

Što je trenutačno najbolje u vašem životu?
Sve! Obozavam svoj zivot... A najvazniji je vjerovatno Antonio.

Tko će vam prvi odgovoriti na štafetu?
Ne znam odgovor.

Koliko je sati u ovom trenutku?
17.06

Čokolada ili vanilija?
Čokolada

Ljeto ili zima?
Proljeće

Toplo ili hladno?
Mlako

Crno ili rozo?
Kombinacija crno-rozo

Narodnjaci ili metal?
Rock

Motor ili auto?
Motor...neki čoper...

Koja vam je boja najdraža?
Zelena i ljučibasta

Što mislite o petku 13-tom?
Ništa... Dobro jer je petak

Da li ste praznovjerni?
Ne znam...Hahahahaa


Štafetu predajem:
Kety
Tei
Faby

Pozz vas As3d



| Comments (31) | Print this post | # |

subota, 08.12.2007.

HaPpY B-dAy...

To me...

Da, da, da.....Sretan mi rodendan!!! Bas kewl! NOT! Ah, stara sam... CcC... Jos tolko pa 30... Uf!!!!
Ali, sve u svemu uzivam... Ako pitate kako se osjecam?! E onda vam kazem... ISTO! Kao da mi i nije rodendan.... Idem gledat Franku u ZG za 2 sata pa cu ga tamo proslavit! Ide i moj Antonio i jos punopunopunopunopunopuno frendova! Ne ide Škopac, ni Sara... Ali jbg! Ko ce sad samnom cistit wc i naplacivat 2 kune ulaz! Hehehehehe
Puno vas voli vaša 15ogodisnjakinja!!!

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


----------------------------------------------

To Jim Morrison...

James Douglas Morrison rođen je 8.12.1943 u Melbourneu, Florida. Umro je 3.07.1971. u Parizu. Tjekom tih svojih 27 godina života Jim se mjenjao od sjajnog studenta, pjesnika i pisca stihova do Rock 'n' roll legende. Bio je aktivan umjetnik. Uz 7 snimljenih glazbenih albuma, 2 producirana nagradena filma Jim se aktivno bavio i poezijom te je objavio 4 knjige... Poezija je bila njegova njaveća ljubav. Bila je to nit koja se provlacila kroz njegov život. Do ljeta 1971. napisao je preko 2000 stranica poezije, anegdota, epigrama, stihova, eseja, priča, skica za kazalište.....
Poezija je za Morrisona bila umijeće koje se dopunjuje, usavrsava... Njegove pjesme su vise puta prepravljane, dopunjavanje, preradivane...
Bio je član grupe The Doors s kojom se proslavio. Doorsi su američki psihodelični rock bend. Nastaju 1965., a prvi album izdaju 1967. Glazba je mješavina bluesa i rocka umotano u psihodelični dim. Ime "The Doors" predstavlja vrata koja otvaraju nepoznato. Članovi su Jim Morrison (pjevač), Ray Manzarek (klavijaturist), Robby Krieger (gitarist) i John Densmore (bubnjar)

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket



Voli vas As3d



| Comments (25) | Print this post | # |

subota, 01.12.2007.

Pozitivno mišljenje kao jedro...

Jedna drevna legenda priča o tri muškarca, koji su nosili svaki po dvije vreće. Ali teret nisu osjećali jednako. Vreće su im, jedna sprijeda a druga straga, visjele obješene na drvenoj motki na ramenu. Upitali prvog čovjeka što ima u vrećama. Odgovorio je: "Svi moji uspjesi, sva dobra djela mojih prijatelja, sve životne radosti - u vreći su straga. Skriveni od pogleda, završeni, prekriveni lišćem, ne smetaju mi mnogo. U vreći sprijeda imam sve loše i ružne stvari koje su mi se dogodile. Hodam, zastanem često, vadim ih, promatram, proučavam, mozgam što ću. Stalno sam s njima, i mislima i osjećajima. Stalno radim na njima."
Taj se čovjek često zaustavljao, gledao unatrag, mučio nad sobom i napredovao malo i vrlo sporo.
I drugog su čovjeka upitali isto. Rekao je: "U vreći sprijeda nosim moja dobra djela, spoznaje o vrlinama. Često ih gledam, vadim i pokazujem drugima. Vreća na leđima sadrži greške i moje slabosti. Ponesem ih sa sobom kamo god krenem, jer one su moje i ne mogu ih tek tako odložiti na stranu. Usporavaju me, ponekad su veoma teške."
Treći je čovjek odgovorio: "Na prednjoj vreći napisao sam riječ "dobrota". Prepuna je pozitivnih misli, dobrih ljudskih djela, svih dobrih stvari koje sam imao i učinio u životu, misli o mojoj snazi. Ta mi vreća nije teška. Naprotiv, poput brodskih jedara, pomaže mi u kretanju naprijed. Vreća na leđima ima natpis "loša sjećanja" i prazna je, jer samo joj odrezao dno. O svemu što mi se loše dogodilo, o lošim mislima koje kadikad o sebi imam, o zlu koje od drugih čujem, malo razmislim i bacim ih u tu vreću. Kroz rupu to ode zauvijek. Ja sam slobodan. Ja nemam tereta koji bi me usporavao u hodu."
Tri su jedra o kojima čovjek govori : pozitivno o sebi , pozitivno o drugom , pozitivno o situaciji . Jedra pozitivnog mišljenja!Svi smo rođeni da sami biramo misli koje će nam usmjeriti život . Izaberimo onda jedra s kojima se najdalje stiže...



----------------------------------------------

Ovu štafetu mi je proslijedila moja mala Agi

Priznajem... Da sam još uvijek mamina i tatina curica i da ne bih mogla bez njih!
Priznajem... Da nisam uvijek iskrena prema roditeljima.
Priznajem... Da sam jako zaljubljiva.
Priznajem... Da se brzo vežem za ljude.
Priznajem... Da sam malo naivna.
Priznajem... Da iako su me neki dosta puta razocarali ja cu svima uvijek oprostiti i pružiti drugu priliku!
Priznajem... Da sam nekad stvarno bahata.
Priznajem... Da sam uvijek nasmijana čak iako se ispod tog osmijeha kriju suze.
Priznajem... Da me se jako brzo može rasplakati.
Priznajem... Da mi trenutačno 1. mjesto u životu zauzima Antonio.
Priznajem... Da bih napravila sve za prijatelje makar i sebe uvela u kritičnu situaciju.
Priznajem... Da sam luda za obućom. Imam masu cipela i tenisica.
Priznajem... Da sam do 4. osnovne pila bočicu.
Priznajem... Da dnevno pojedem bar 3 čokolade.
Priznajem... Da mi je jako žao što sam pred godinu dana ošišala soju duuugu kosu.
Priznajem... Da je Kristina jedna od važnijih osoba u mom životu.
Priznajem... Da bi mi bilo dosadno bez mog brata i da ga jako jako jako volim.
Priznajem... Da ne bih htjela bit ovako visoka.
Priznajem... Da kad me nešto pukne to i napravim.
Priznajem... Da je moja bivša razrednica najgora osoba koju sam upoznala.
Priznajem... Da mi moj tata užasno fali kad je na brodu.
Priznajem... Da sam komunikativna i da volim upoznavati nove ljude.
Priznajem... Da bi bar na jedan dan htjela bit dečko.
Priznajem... Da ne znam tablicu množenja kako treba.
Priznajem... Da uopće nisam sramežljiva ali mrzim kad me netko tjera da nešto radim pred nekim (npr. pjevam, sviram gitaru, da pokazujem svoje crteže)
Priznajem... Da ne volim kad me obitelj hvali (to je u zadnje vrijeme jako izraženo zbog OK-a)
Priznajem... Da mi je pisati za OK totalno super, uživam u tome.
Priznajem... Da imam još stvari za priznati al inisu za javnost lud


Štafetu predajem :
KIKI
TOMMYU
DENISU


Voli vas As3d



| Comments (76) | Print this post | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.