05.06.2007., utorak

...




Hmm, taj Petak...

Uvijek je za mene značio nešto posebno...
On je dolazio sa Juga, a ja bih ga nestrpljivo dočekivala na kolodvorima...

On bi me lagano poljubio i čvrsto zagrlio...
A svijet bi u tom trenutku postao samo Moj i Njegov...
Jer tko bi nam išta mogao?...

I petak je uvijek nosio taj poseban dašak...
Kao da bih već od jutra mogla osjetiti njegov miris u vjetru...

Ali evo, iako danas nije petak isto se osjećam...
Jer za koji sat sjedam na bus... :)
I krećem prema Jugu...

*******

Najdraži moji blogeri...
Odoh s Njim uživati tjedan-dva...
i bit ću kao u drugom Svijetu...
Daleko od Interneta i ostale tehnologije... :)

...pozdravljam Vas sve puno i čitam Vas opet brzo...... kiss

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.