02.05.2007., srijeda

„OPET DUGINE BOJE…

Kad kapnu mi na dlan…

Ima li Svijet za dvoje?...
Ljubav, Ti i Ja?...“




*********************

I šetala sam onu večer dugo po gradu vrteći u sebi stare filmove, proživljavajući poznate osjećaje u sebi i samo je lagana muzika mogla pomoći… pomoći da se ne osjećam lošije… i riječi „mržnje“ koje sam pola po zadatku , a pola po svojoj volji napisala u prošlom postu nisu više ovdje… jer i tada to nije bilo ni blizu mržnje već su to bile bolne crne mrlje koje često zabole… nekada malo više zbog naše daljine, a nekada jer svatko drži svoju muku u svom gradu ne želeći jedno drugo opterećivati te vikende koje provodimo zajedno…

**********************

I sinoć gledala sam ga kako spava pokraj mene…
Mirno… kao da se lagano smiješi…
I sanja predivan san… /voljela bih saznati jesam li i ja tu/ :)
A ja mu uputim poljubac…
I još jedan…
Jer teško je iskazati tu sreću koju osjećaš dok griješ stopala Njemu…
I ne pada ti na pamet nijedna stvar koju bih radije radila u tom trenu…


I sjetih se ulomka s početka knjige koju sam nakratko započela čitati taj dan… jer kao da je objašnjavalo sve…

„A moj život? Teško bi ga bilo ispričati. Nije bio onako spektakularan kao što sam se nadao da će biti, ali nisam ni rovao po zemlji kao krtica. Mislim da bi se najbolje mogao usporediti s nekom solidnom dionicom; prilično stabilnom, kojoj vrijednost više raste nego pada, s tendencijom da se penje unedogled. Dobra investicija, sretna investicija, a to je zacijelo nešto što ne može svak reći o svom životu. Ali nemojte me krivo shvatiti. Nisam ja ništa posebno; to pouzdano znam. Ja sam običan čovjek, s običnim mislima, čovjek koji je proživio običan život. Nisu mi podigli spomenik i ime će mi uskoro biti zaboravljeno, ali sam volio nekog svim svojim srcem i dušom, a to je meni oduvijek bilo dovoljno.

Romantici bi ovo nazvali ljubavnom pričom, a cinici tragedijom. Ja pak mislim da je pomalo i jedno i drugo, pa kako god na kraju gledali na tu stvar, ništa ne može promijeniti činjenicu da je riječ o velikom dijelu mog života i o putu koji sam sam izabrao. Ne mogu se potužiti na taj put ni na mjesta do kojih me doveo; drugih pritužbi imam napretek, možda i previše, ali put koji sam izabrao bio je uvijek onaj pravi, i ne bih ga ni za što mijenjao.“

Nicholas Sparks – Zima za dvoje





Zastala sam čitati odmah nakon toga ulomka, jer kao da mi je upravo toliko trebalo da zastanem nad sobom, svojim mislima… i vidim njega pred očima… i samo se lagano nasmijem…

A on me u čudu pogleda i klimne glavom tražeći od mene objašnjenje sretnog uzdaha i dugog poljupca koji je uslijedio…

„Ma ništa, samo opet ugledah boje duge u tvojim očima.“

***************


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.