petak, 15.06.2012.

Razumljevanje

Evo drugi post na koji me opet potaknuo neverin,
ne brinite nije o Pelješkom mostu.
Volim za sebe reć da govorim jasno i razgovjetno i što je najbitnije nikome ništa ne poručivam.
Ne spadam u one koji nekome nešto reču pa kažu neka sad misli što sam mu rekla.
U prošlom postu sam se osvrnula na početak rata , bježanje u skloništa samo da bi ilustrirala kako je teško razumjet nešto što ne prolazimo, kako je teško ljudima shvatit potrebe drugih ljudi ako oni nisu u njihovoj koži.
Mogla sam navesti i neki drugi primjer,
recimo kako je teško razumjet nekoga ko sa 27 godina ostane sam sa dvoje djece,
smrt je tužna, žalosna ali što proživljava ta osoba to malo ko može pojmit,
samo oni koji su tako nešto prošli,
i neka mi niko ne kaže da razumije jer ne razumije jer ne osjeća onu prazninu, bol, patnju,
buđenje sam u postelji a u glavi ste dvoje.......
ili što znači imat totalku s autom, kad zbilja misliš to je to, nema više,
kad bi neko prije spominjo kako ti prođu neke slike pred očima, pravila sam se da razumijem
ali nisam, tek kad sam to doživjela znala sam o čemu govore.....
Zato me jako iznenadio ovaj dio komentara:
Oprosti ali imam svoje razloge zašto te ne razumijem a argument ne može biti taj da moj grad nije bombardiran pa da ne znam o čemu pričaš. To je inače ultimativna riječ svakoga tko bi se opet malo svadio sa srbima a nama koji nismo okusili čari rata se poručuje kuš. Zar smo trebali biti bombardirani da bi imali pravo na mišljenje? Možda nije bilo bombardiranja ali svaka obitelj odavde je dala nekoga za bojište. (neverin 14.06.2012. 12:47)
Ni u primisli mi nije bilo ništa ovako kad sam napisala primjer rata, bio je čisti primjer kako se ne razumijemo,
i dalje tvrdim da niko ne razumije nešto samo teoretski, samo kad to proživi, može neko suosjećat, žalit, pokušavat razumjet ali ne može.....
kako je moja mati rekla kad mi je umrlo dijete sa samo jednim danom.....nikad do sad nisam shvaćala zašto ljudi toliko oko toga prave drame, pa mladi su, pa biće još djece ali kad se to dogodilo nama.......
Ne volim da mi se stavljaju tuđe riječi ili ne daj Bože misli u usta odnosno glavu ...svak sa svojim riječima i mislima govori o sebi a ne o meni ili bilo kome drugome..
Pametnom dosta....

| 16:50 | napiši što misliš (36) | tiskaj | spremi