skybird

srijeda, 11.01.2006.

Depresivno stanje odjela

Iako se osobno osjećam lagan kao ptica nebeska (a ništa ne šmrčem kao zvijezde večernjeg programa), žalosti me stanje mojih prijatelja Zvonka, Frenkya, Jozefa i Lucije…
Zvonka opet liječe šok terapijom…Evo su mu dali neke nove udarne vijesti gdje se neki bivši stanar Big brother kuće posvađao s nekom pjevačicom pred nekim njezinim rođakom…Zvonku ova terapija sigurno ne pomaže jer stalno povraća po tim člancima…I što mu veća muka, više članaka…
Jozef i dalje ne gleda TV zbog svih oblika nasilja…pa mu dosadno…On bi gledao dokumentarce i kulturne emisije…Ma ne razmišlja zašto ih nema, ili ih ima jako malo…A ja znam…Zbog reklama!...Kako bi to bilo da npr. u nekom povijesnom dokumentarcu gdje se govori o vojnim formacijama u vrijeme Marije Terezije, uskoči reklama Allways ulošci – meki i ugodni…Ne ide brate…Ali ako se tamo neki guze sva su nam čula usmjerena prema određenim dijelovima tijela…Pa već kad smo tu, da podsjetimo da imate i meke i ugodne uloške…I ne samo to…uz guženje mogu proći i reklame za odjeću, obuću (ima i takvih, ha ha), dezodoranse, pa i tvornicu duhana Rovinj, hahaha…A posebno bi se uklopila ona sa Severinom i voćnim jogurtima…Znači zaključno, uz guženje se puno toga može prodati…Pa čak i sjednice Sabora…
Onda filmovi gdje ima puno mrtvih…Primijetio sam da u njih umeću obično reklame za hranu i piće…Jednostavno ti sugeriraju da trebaš što više žderati i lokati jer nećeš još dugo…Arni ili John saspu 741 metak u prsni koš nekog lošeg momka i ovaj tetura prema njima još 72 metra…krv lipti iz otvorenih usta…rez…Franckov chips sa paprikom, la la la la…Jozef, ne kužiš ti marketing…a ne…
Frenky je siguran da smo svi u sustavu nadzora i Bog…O čemu god da pričamo on zna da je to već programirano. Jedino me buni što je u većini slučajeva to argumentirano notornim činjenicama…Ali što su notorne činjenice za nas budale ? Da su Bin Ladenovi najveći investitori u SAD-u ? Da su kladioničari najveći sponzori većini nogometnih klubova? Da je poduzeće za koje je ponuđeno 350 milijuna kuna keša prodano za kunu?
To je tako ali znam da smo mi glupi i ne razumijemo to…Zato to i ne spominjemo…Bar ne javno…
Lucija? Lucija se oporavlja od svadbene traume ali sad ima sekundarnu bolest koja se navukla zbog slabijeg imuniteta…Sad je muči što ne uspijeva pratiti promjene u modi jer se toliko brzo mijenjaju da ono što je ujutro in, navečer je out, pa kad kreneš na posao moraš nositi torbu odjeće da ti se ne smiju kad kreneš kući…
Sad su postali glavni neki tipovi koji kao ocjenjuju te face raznorazne…A oni…Bože mili…Ne bi čovjek na njih bicikl naslonio…Prohodali sa tri mjeseca jer su toliko ružni da ih ni mama nije htjela nositi u naručju…Vezali kosti za njih da se barem psi hoće igrati s njima…
I ja svašta lupetam…I sam znam ocjenjivati klizanje a led vidim samo kad se kanal ispred moje kuće zaledi…

Ali lud sam pa smijem svašta i o svemu…

- 13:18 - Komentari (1) - Isprintaj - #