23.02.2012., četvrtak

Posmrtna pripomoć

Smrznuo sam se na licu mjesta. Inje mi je padalo s obrva, a s brade sante leda.
Vrata su se otvorila kao da nitko neće ući, a onda je ušla spodoba koju ne želim opisati jer mi strah obuzeo zglobove i grči mi prste.
- Dobar dan. Kako vam mogu pomoći?
Ono je gledalo u pod, a onda podiglo glavu
- Dobar je dan dok ga još imamo.
- Kako to mislite?
- Dan je kratak, a ono poslije beskonačno.
- Noć?
Ono se namrštilo i iz očiju mi zaprijetilo munjom, strašnijom od milijun nebeskih.
- Beskonačnost. Život u trenu ugasne i ostane nedokučiva beskonačnost.
- Ne razumijem. Što u stvari vi hoćete? Tko ste vi?
- Posmrtna pripomoć.
Stao sam ukočen. U trenu sam postao zahrđala puška.
- Kako to mislite vi ste posmrtna pripomoć?
- Ma nisam ja posmrtna pripomoć – kakvo je to blesavo pitanje? - ja radim u posmrtnoj pripomoći.
- U paklu?
- Ne
- Raju?
- Neee. Radim u udruzi. Jeste li možda zainteresirani za posmrtnu pripomoć?
- A što se tamo događa?
- Ništa se ne događa. Mi pomažemo da imate osiguran sprovod.
Sad mi je sve postajalo nejasnije.
- Osiguravate sprovode. Hoćete reći da kad netko nije siguran hoće li umrijeti, vi ga riješite nedoumica?
- Čovječe! Zar nikad niste čuli za posmrtnu pripomoć.
- Ne. Jel' to eutanazija? Ubojstvo? Iz zasjede, ili oči u oči?
Sa spodobe su pale dvije graške nervozna znoja.
- Ma kakva ubojstva, kakva klanja. Kad netko umre, mi se brinemo o organizaciji i troškovima sprovoda.
- Daaa?
- Da.
- A zašto?
- Što zašto?
- Zašto bi se vi brinuli o mojem sprovodu? Zašto bi se netko koga ne poznajem brinuo o mojem sprovodu. Vi zasigurno imate neku namjeru i to ne baš dobru.
- Čovječe, što je vama?
- Meni nije ništa. Barem ne za sada. Ali bi mi moglo biti. Manite me se. Obranit ću se, a onda ste nadrapali. Premlatit ću vas ko stoku.
Ogledao sam se oko sebe ne bi li ugledao nešto čime ću odalamiti ovog nitkova. Uhvatih metlu.
- Vi niste pri sebi. Što radite s tom metlom!?

- 18:59 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
ČASOPIS TARZAN
glavni i odgovorni urednik: Sisajed


izdavač:www.blog.hr

novinski majl:
objes(e)ne@sise.hr