18.10.2009., nedjelja

Četvrta...

Zato što ti...



Jesen prolazi
zima polako dolazi

Evo i noć već
spustila se
od moje kose crnja

Zvijezda na nebu sjaj
slabo se kroz oblake probija
ali mjesec odlučno se uspinje

Na mojim mracnim putevima
daje mi svijetlo
da znam kuda ici trebam

Ti moj si mjesec
ti moje si svijetlo
ti moja si mjesečina
što drži me sigurnim
od ponora

I znam da ti ćeš biti tu
uvijek
kada padnem
kada sam tužan
Prosuti ćeš malo samo
zvijezdane prašine

Bez tebe više noći
ove zamsliti ne mogu
bez tvojih očiju
bez tvog osmijeha

Samo uz mene budi
mjesečino moja
Jer dok gledam tvoje oči
kao u nekom drugom svijetu da jesam

Jesen prolazi polako
zima dolazi
ali ovaj puta
hladna neće biti

Tvoje oči
Ti...

- 00:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

©EnlightenedPhoenix