28.10.2009., srijeda

Pismo...

Znaš, čudno je ovo... Ovako kasno... Prelijepo je vani... Gledam sa divljenjem oblačiće magle koje moj dah stvara...

Da slučajem nekim sada netko naiđe, rekao bi da sam lud... Gledam zvijezde dok hodam, pričam sam sa sobom, divim ti se, pričam sa tobom, zapravo... Jer već je tolika duboka noć, ti već u snovima si jako dugo... Možda ove moje riječi snene u tvoje snove uniđu... Možda svi ovi poljupci, svi ovi zagrljaji koje želim ti pokloniti onda postanu stvarnost... Ali... tko bi normalan sada i bio vani...

Jesen je, sada to jasno vidim... Žute se polako lišća na drvećima, prelijevajuci se u stotinama nijansi na ovoj uličnoj rasvjeti... Tako tužno... A opet tako prekrasno... Zar sve što je istinski lijepo, prekrasno, mora biti tužno? Ne... mi nećemo biti...

U daljini čuje se brzi vlak kako u smjeru tvome hita... Zašto ja sada nisam u njemu, u jednom od vagona... Zašto ti nisi na stanici, par minuta prije dolaska vlaka, da me dočekaš... Često previše zašto ima...

Žutu svijetlost rasipa po površini ova rasvjeta... dok ja gledam već poluvele ruze... Nešto ima u tome... Uspomene... nas dvoje još njih nemamo... ali znam polako...
Ipak nije sve još umrlo, zelen vrh je krosnje, osvjetljene loše postavljenom rasvjetom...

I lagano hodam prema kući, u svaku lokvicu stati moram, da svoj trag ostavim, mjesto po stazi, ja na travi setam... Takav sam valjda... sanjar...

I sada sasvim blizu sam kuce... samo poneko svijetlo u daljini se vidi... Ovdje mrak... Sada vidim na tisuće zvijezda.... Prekrasno je... Ali ja se samo pitam... Koja li je tvoja zvijezda... da preko nje u snove ti uđem...

I sada samo jedva čekam dan kada tebe ću vidjeti, kada ću te poljubiti, zagrliti... Kada ću ti šapnuti nešto... njezno i sneno...
Kao što su sada tvoji snovi...
Kao što su sada moje misli...

- 03:35 - Komentari (1) - Isprintaj - #

24.10.2009., subota

Šesta...

Sanjaš



Tvoji snovi

Znam nekada u njih
šapatom ući
da ne probudim te
nježno
lagano

Valovi tvoje ljubavi
zapljuskuju
obale tvoga kraljevstva

Svileni vjetar
dodiruje mi kožu
tako mekano
opušteno
tvoji dodiri

Prepuštam se
snovima tvojim
nježnim
uzburkanim
opuštajućim

Poljupci tvoji
sunčane zrake
Zagrljaji tvoji
mirisi cvijeća

Ti
vidim te u daljini
kako dolaziš
znaš da tu sam
prije zore da me vidiš
prije zore da budeš
sa mnom

Tvoje kraljevstvo
Ti
sve polako gubi se
u modroj izmaglici zore
Tvoji snovi

Otvaram oči
pokraj tebe sam
Gledaš me
I znam
moji snovi svi
napokon su ispunjeni...

Tvoji snovi
Moji snovi
Naši snovi
Mi...

- 20:43 - Komentari (1) - Isprintaj - #

Peta...

Sanjam



Moji snovi

Oslikavaju ove noći
puste bez tebe
Naše kraljevstvo
samo ti i ja
naše mjesto gdje trebali bi
biti

Poslušaj taj smiraj
tu mekoću
tu sporost
taj odmor
Poslusaj svu tu
ljubav

I dok mjesečina prelazi
preko lica mog
na ovoj litici
čekam tebe
da zajedno u zvijezde
pogledamo

Jedino svijetlo
u snovima tim
koje potrebno mi je
nosiš ti
jesi ti

I dok prilaziš mi
drhtim
kao prvi puta
Ti stvarno sa sobom
moje srce nosiš
Tebe čuvati ću uvijek
samo moja

Je li ovo moralo ovako biti
ima li tu nešto što razumjeti
ne možemo
Sve one stvari koje događale su se
meni i tebi
Nikada nećemo razumjeti

Ali zar je i bitno
pitam se dok prilazis mi
i sjedaš kraj mene

Čuj ovu tišinu
sporost
mir
Moji snovi...
Ti...

- 01:15 - Komentari (0) - Isprintaj - #

18.10.2009., nedjelja

Četvrta...

Zato što ti...



Jesen prolazi
zima polako dolazi

Evo i noć već
spustila se
od moje kose crnja

Zvijezda na nebu sjaj
slabo se kroz oblake probija
ali mjesec odlučno se uspinje

Na mojim mracnim putevima
daje mi svijetlo
da znam kuda ici trebam

Ti moj si mjesec
ti moje si svijetlo
ti moja si mjesečina
što drži me sigurnim
od ponora

I znam da ti ćeš biti tu
uvijek
kada padnem
kada sam tužan
Prosuti ćeš malo samo
zvijezdane prašine

Bez tebe više noći
ove zamsliti ne mogu
bez tvojih očiju
bez tvog osmijeha

Samo uz mene budi
mjesečino moja
Jer dok gledam tvoje oči
kao u nekom drugom svijetu da jesam

Jesen prolazi polako
zima dolazi
ali ovaj puta
hladna neće biti

Tvoje oči
Ti...

- 00:28 - Komentari (2) - Isprintaj - #

17.10.2009., subota

Treća...

Samo ti



Poput stakla
rasuta mi duša
u komadićima

U odrazu ove rijeke
više nisam vidio sebe
postao sam providan
nestvaran
nestalan

I dani su prolazili
bio sam sam
uplašen samo daljnih dana

Prošla si pokraj mene
slučajno
sjedio sam
s pogledom u dubinama
dotaknula si me

Tvoje prekrasno lice
stvorilo je osmijeh
tvoj topli dodir
vratio me u stvarnost
Tvoja dobra duša

Sve djeliće
moje duše
skupila si
nježnim rukama svojih
jednim dahom spojila dio
svaki

Sada život bez tebe
zamisliti ne mogu
svaki dan sa smješkom mi dođe

Znam moja si
moja biti ćeš

Promatramo odraz ovaj u rijeci
poput stakla njena povrsina
i nas dvoje
kako se grlimo...

- 00:26 - Komentari (0) - Isprintaj - #

15.10.2009., četvrtak

Druga...

Opet ti


Vidio sam tvoje lice
već negdje...

Razmisljam dok
nježno te gledam
tvoj osmijeh
tvoje oči
grliš me
i grlim te
sada život ne mogu
zamisliti bez tebe

Dok sjedimo na ovoj
klupici
Gledajući preko horizonta
u daljinu
tvoj dah osjetim na vratu
dok na ramenima si mi
naslonjena

I što je sreća
sve one velike stvari
sve one male stvari
sva ova priroda

Ne
ništa od toga za mene
sreća nije
Ti si moja sreća
znaš li to

I dok gledam tvoje nasmijano lice
poslije ovih mojih riječi
kroz moju glavu prolazi misao jedna

Vidio sam tvoje lice
već negdje...

- 22:41 - Komentari (2) - Isprintaj - #

Prva...

Ti



Sve ove nevolje
sve ove gluposti
koje napravio sam
sada kada došla si
kada našao sam te
napokon imaju smisla

Sve ove slučajnosti
zbog kojih tu sam kraj tebe
napokon shvaćam

Vidim sve u tebi
što drugi nisu
vidiš sve u meni
što niti jedna nije

Svaku ranu tvoj pogled jedan
liječi
Riječi više nam ni ne trebaju
mi osjećamo

Sada samo sa smješkom
iščekujem da ti budeš kraj mene
da legnemo u istu postelju
zagrliš me
poljubiš

I sve te nevolje
više ne proklinjem
zbog svih tih gluposti
više se ne kajem
Sve što me nekada zbunjivalo

sve ove slučajnosti...

Eh te slučajnosti
dovele su me do tebe
jedne

Svaki dah
Svaki korak
morao je voditi ovome
to osjećam
to znam...

- 02:08 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

©EnlightenedPhoenix