<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>


Skrivene opsesije.

(...)


Blind world.

Ne slažem se s onom
frazom "Slika vrijedi 1000 riječi".
Vjerujem i držim do toga
da nema te slike koja
zamjenjuje prave riječi.



Pjevajte nešto ljubavno.

smijeh


CREDITS

ldesigns - ×-×

Nema određenog naslova...

kissHay!wave
Upravo sam na informatici i zelim dovrsiti post koji sam jucer slucajno izbrisala...naughty
Kako je lijepo imati frendove koji, kad god su u krivu, priznaju pogresku i ispricaju se...
Jedna me osoba TAKO zivcira....burninmadburninmadmadheadbangheadbangmadburninmadburninmadpuknucupuknucumadmadheadbangheadbangheadbangblablablablaheadbangheadbangmadburninmadburninmadpuknucu A sto je najgore ide samnom u razred, pa tu osobu (decka) moram trpiti svaki dan! Agrhhhhhhh....headbangheadbangheadbang
Ma dobro...
Sutra je HALLOWEEN, pa evo jedna prikladna slicica uz to:

Glitter Graphics, Myspace Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls from Dolliecrave.com


and...


Glitter Graphics, Myspace Graphics, Dress Up Games, Cartoon Dolls from Dolliecrave.com


To je sve od mene...za sada...
Pussach


30.10.2006.- Tipkaj-Tipkaj (8) On/Off
Video

Ljudi, kao što znate, OBOŽAVAM plesati, plesala bi cijele dane...
bla, bla, više o plesu drugi put. Sada vam "darujem" ovaj OOOOOOOODLIŠAN video plesa.
Kissy SVIMAcerekkisskisskisskiss

Nije li super?!
Voooooooooooooolim vas!cerek


30.10.2006.- Tipkaj-Tipkaj (4) On/Off
Duug post

Allo ljudi!
Današnji post dijelim na dijelove...

1. dio- Hvala na pomoći, napokon sam našla gdje mogu naći dobar dizajn.
Ovaj koji sam stavila je privremen dok ne napravim svoj "jedinstveni" predložak.
Privremeni dizajn imenom "cerekLjubavni kaoscerek" sam odabrala iz razloga jer se trenutno tako osijećam!

2. dio- Da objasnim...sviđaju mi se dvije osobe, a znam da se u neku od te dvije osobe palim,
ali ne mogu dokučiti u koju!norolleyes
A da stvar bude još gora; Uvjerena sam da nemam šanse kod nikog od te dvije osobe!headbangheadbangheadbangmadmadheadbangheadbangburninmadburninmad
Što da radim?!rolleyesheadbang
Jednu osobu nisam duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugo čula,
a drugu često čujem, ali...uvijek ima neko "ali"...
Neki će ljudi shvatiti o čemu pričam...

3. dio- Neželim više vidjeti komentare kao primjedbe na moj stil pisanja ili dizajn!
Svoj sam blog nazvala "Green day rocks!!!!!!" zbog toga što ih jednostavno OBOŽAVAM!!!
Ali to ne znači da moj dizajn mora biti na Green Day...na blogu (kao većina blogera) pišem najviše o sebi, stgoga će dizaj moga bloga biti primjeren meni i mojim razmišljanjima...

4. dio (posvećen svima kojima se moram ispričati)-
Moram vam reći SORRY ljudi što vam nisam odgovarala na komentare ili ispunjavala obećanja..jedini razlog tomu je što NEMAM TOLIKO VREMENA BITI NA KOMPU!
Stvarno Sorry...
I...sorry ako sam nekog uvrijedila u ovom postu ili bila možda pre gruba...ne namjerno

5. dio- Još jedna stvar koju morate znati o meni; KAD GOD NEKOME NEŠTO NAŽAO NAPRAVIM, TO NIKADA NE BUDE NAMJERNO...
Svima želim ugodit jer kad su ljudi oko mene sretni...I JA SAM SRETNA!
Ali ako nešto mrzim, onda je to ISKORIŠTAVANJE...
Kad me god me netko zamoli za pomoć (ako mogu) uvojek ću mu pomoći, ali čim "nanjušim" iskorištavanje..netreba mi ta osoba više...

Uf što sam se raspisala...
Uglavnom to je to (za sada) od mene!
Komentirajte me...wavesmijehthumbup
Pussa SVIMA, ali baš

SVIMA!!!


23.10.2006.- Tipkaj-Tipkaj (10) On/Off
Hi!

Vjerojatno ću napraviti novi blog ili promjeniti adresu jer je PREduga.
Iskreno, ne sviđa mi se baš moj blog.no
Trebala bi malo više vremena posvetiti blogu, ali nažalost...NE MOGU!headbangheadbangheadbang
Nemam vremena za to, jedva nađem dio dana kada mogu napisati post!headbangheadbang
Malo ću se više potruditi oko bloga za vrijeme praznika, ali bilo bi lijepo kada bi mi vi u tome pomogli.smijeh
Ako želite pomoć, please mi recite:
- gdje da nđem neku SUPER pozadinu za blog ili koga da pitam za to
- kako da stavim i gdje da nadjem "mini chat" za blog
i gdje da nadjem sve stvari koje vi mislite da mi trebaju na blogu...
Očekujem vašu pomoć...
Unaprijed HVALA!

MySpace

MySpace




15.10.2006.- Tipkaj-Tipkaj (20) On/Off
I¨m back!!!

Evo, skupila sam 70 komentara i sada stiže novi post!!!
Napokon!!!
I zato moram reći HVALA svima koji su me komentirali!!!smijehkisskisskiss
E sada, od kud da počnem?
U ovih par tjedana (Bože koliko je prošlo!?) dogodile su se mnoge stvari, u većini slučajeva, dobre stvari.
Naime, ove godine u rezredu društvo nam je SUPER!!!winksmijeh
Gotovo više nema svađa, nema ogovaranja...sve je ZAKON!!!
Zapravo...ne baš...SVE..no.
Imam neki čudni osijećaj da je dečkima iz našeg razreda ili sramota ili dosadno družiti se s curama iz našeg razreda.
Ne znam odkud mi taj osijećaj...lud
Malo prije sam pričala s naj frendom, te smo malo "raščistili" neke stvari, i sad je COOL!cool

E sad, jedna mi stvar JAKO ide na živce!headbangmadheadbangpuknucuheadbangburninmad
burninmadpuknucuheadbangmad
Kad su se blog stranice tek počele otvarati, svi su odmah zauzeli sva super imena, a neki UOPĆE ništa ne pišu na svoj blog! Neki od njih su: google, yahoo, be happy, my life.
Nije li to totalno glupo!?puknucumad
Pa je isto tako neka cura zauzela MOJ nadimak, a na blog NIŠTA ne piše!bang"oteto" ime bloga
To sam ime mogla JA imati!headbangmadburninmad
Nije fer!namcornoheadbangheadbangheadbangheadbang

Nešto mi je izbacilo po trbuhu, kao neka vrsta alergije. Bila sam kod doktorice, pa mi je dala neke tablate koje moram piti svako jutro, te mi je dala kremu koja SMRDI KAO SEPTIČKA JAMA!!!! FUUUUUJ! Zašto JA to moram stavljati?!headbangheadbangheadbangmadburninmad

I tako...sada se idem okupati,srediti, staviti onu SMRDLJIVU KREMU!burninmad Oprati zube...mouthwash

Kada budem našla vremena, sa strane, u boxu, napisat cu ukratko o meni, pa čitajte!smijeh

Sada neću dati određen broj komentara, nego ću samo reći:
PUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUNO ME KOMENTIRJTE, JER ME TO USREĆUJE!!!smijehthumbupsmijehmahnaughty

Pusica svima!!!!kisskisskisskisskisskisskisscerekcerekcerek
kisskisskisscerekcerek

GREEN DAY 4EVER!!!


08.10.2006.- Tipkaj-Tipkaj (18) On/Off

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.