UŽIVAM... U ČEMU???

Sjedim vani, na nekoj prokleto neudobnoj stolici i uživam... Uživam u ama baš ni u čemu.... Puše, hladno je, nitko me ne primjećuje, niti me pozdravlja... I tako ja sjedim i uživam, vidiš da imam u čemu... U ni-čemu... Reflektor me ubija u pojam, najradije bih ga razbila, ali ne mogu, to je mjesec... Sranje, još jedno razočaranje. Glavno da ja uživam... Priđe mi tu i tamo netko, vjerojatno reda radi, kao da je nekom stalo... Što je meni stolica neudobna... Ali i dalje sjedim, uživam u ni-čemu... Prolaze nekakvi parovi, izgledaju jebeno sretni, a ona je s njim radi love, a on s njom radi seksa, ali oni se vole, dašta! Ma ja uživam.... Imam u čemu... Ni-čemu... Prolaze još i neke ženske, šminka, dekolte, minjak, peta... Pa pogledam u svoje marte... Kako da ne uživam... Baš se ponosim svojim martama! Ha-ha, gle ovi se smiju... Pijani... Pa im sve smiješno, i meni bi bilo, ali nisam se sposobna ni napit... Pa onda samo promatram... Ali uživam... Definitivno u ni-čemu... Koji je kurac sreća? Kad ja uživam u ni-čemu... Baš super! Svakih 5 minuta ugledam nekoga koga ne želim gledati, a koga želim nigdje ga... Uživam, nema šta, baš mi je fino... ali ne odustajem, čemu se nadam- ne znam. Nada doista zadnja umire! Ali isto krepa kad tad, a nadam se uzalud... Misli ona da ja uživam... Pa jesam, u ni-čemu... Moram ustati, dosta mi je ove kvrgave stolice... Ali ne da mi se, dobro mi je tu, nije loše, dapače odlično mi je... Zašto ne, kad ću opet ovako uživati, uživati... u ni-čemu....

napisano 27.11.2005

13.07.2009. u 03:12 · Ostavi komentar (7) · Isprintaj · #